nog een zxr 400 vraagje

Turbotetter

Die hard MF'er
30 jun 2003
749
0
Wieringerwerf
Ik heb laatst mijn mototrijbeijs gehaald. ben de laatste tijd beetje opzoek naar een motor. zat zelf zo te denken aan een kawa zxr 400. dus was ik laatst ffies naar de motoport gegaan hier in de buurt voor ff wat info over dit model en het 25kw gebeure (ben 19 dus..)

hier werd mij verteld dat pas vanaf het model L9 (vanaf 1999) terug naar 25 kan. en modellen daarvoor niet. maar van andere mensen hoor ik dat ook oudere modellen naar 25kw kunnen :? .
Ook als ik hier op het forum rondkijk zie ik mensen met een oude zxr 400 25kw....

aangezien ik geen geld voor een 1999 model heb wou ik hier graag wat duidelijkhied over. :)
 
Die oudere zijn oorspronkelijk Duitse motoren. Kun je zo invoeren mét 25kw. En dan heeft ie het hier ook.
 
zat zelf zo te denken aan een kawa zxr 400.

kijk, hier ga je al de fout in. :P

maargoed. na 1999 is het officieel goedgekeurt. komt er ook 25 kw te staan op je kenteken. VOOR 1999 ie ie ook 25 kw te maken, komt ie niet op het kenteken te staan, is ie wel goed te verzekeren. dus het maakt geen bal uit.

als je een duidelijkere uitleg wil moet je ff de zoekfunctie gebruiken, plenty info hierover. ik heb zelf ook namelijk met hetzelfde probleem gezeten.
 
De ZXR's van voor '99 die 25 kW op kenteken hebben zijn idd meestal ingevoerd uit Duitsland. Zo ook die van mij. Is van '95 en heeft 25k km gelopen. Als het mooie weer plaatsmaakt voor sneeuw en ijzel (en dus pekel) gaat hij in de verkoop dus als je dan nog niks hebt kun je me altijd ff mailen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan