Nog eentje de grond gekust ..

Kan je er niet achter komen welke boer het vuilspoor heeft veroorzaakt, want dan kan je hem volgens mij aansprakelijk stellen. Kijken of dat het spoor vanaf een stuk land begint, een boer moet namelijk z'n rotzooi opruimen die hij op de weg achterlaat.

Ik ga hier eens voor horen of ik daar iets kan recupereren ... thx voor de tip

Op maandag 13 oktober 2003 15:09 schreef Henkes het volgende:
Mischien heb ik een paar carbon-dempers voor je(2e hands).

Hmmm, keep me informed, misschien dat ze de mijne nog kunnen herstellen, but you never know ... hoge of lage dempers ?

Op maandag 13 oktober 2003 15:22 schreef Funon2wheels het volgende:

Reed je daar in groep ????

Yep, ik reed als laatste ...

Krijg je ook reductie op de volgede cursus gelijk godfather1 :9

Geen idee, maar volgende cursus wordt circuitstage :) veel minder kans om slijk en ander vuil tegen te komen ...

Op maandag 13 oktober 2003 16:07 schreef Appie het volgende:
Het zit jou ook niet echt mee ofzo. Althans, ik kan me herinneren dat je enige tijd geleden een hoop gezeik had met een verknalde koppeling van je Monster, welke vervolgens gejat werd?

Tell me about it ... laten we hopen dat we het allemaal gehad hebben en dat ik veilig ben voor een paar jaartjes he :)

Op maandag 13 oktober 2003 16:23 schreef Wolfman het volgende:
Datis knap balen voor je. Beterschap en ik hoop dat je 13 e maand erg hoog uit valt dit jaar.

Ik ben ook hard aan het hopen ;)

Op maandag 13 oktober 2003 16:52 schreef Brother Louie het volgende:
Mega f*cking sh!t dude, je mooie monster in de frut :( . Nog een geluk dat je het nog kan navertellen. Maak haar maar snel inorde zodat we volgend seizoen weer kunnen Eiffelen :] :] :]

Right indeed, schade valt gelukkig nog mee, dus tegen volgende lente zijn we weer klaar om te eiffelen :)


Iedereen bedankt voor de steun :}
 
Welkom bij de club van de "monsterrijders met een deuk in de tank" :X
Volgens mij zoude da toch eens moeten nazien van diene boer aansprakelijk te stellen. Getuigen genoeg medunkt die kunnen verklaren dat daar vuil op de weg lag, maar ga maar eens bewijzen van welk veld het kwam :?
 
Welkom bij de club van de "monsterrijders met een deuk in de tank" :X
Volgens mij zoude da toch eens moeten nazien van diene boer aansprakelijk te stellen. Getuigen genoeg medunkt die kunnen verklaren dat daar vuil op de weg lag, maar ga maar eens bewijzen van welk veld het kwam :?
Je zult wel kunnen zien van welk veld het komt zeker.
Ik zou terug rijden en foto's maken ASAP en politie erbij halen en vragen dat zij uitzoeken van wie dat veld is. Als ze dat vinden, zal de boer (zijn verzekering?) opdraaien voor de kosten.
Iedereen die vuil achter laat op de openbare weg hoort dat op te ruimen.
Niet mee wachten, direct doen. Uw getuigen ook al eens kontakteren voor adressen en tel. nrs.

eigenlijk verkeerde quote |(
Woke => suc6
Ik heb je bij ons al zien rijden en ben ervan overtuigd dat je geen zotte toeren hebt uitgehaald. :)
 
Op een loodrecht stuk, we reden ongeveer 70 à 90 km/u sloeg mijn voorwiel ineens weg naar links

Je zegt "voorwiel sloeg ineens naar links op een kaarsrechte weg". Maar zou het
kunnen zijn dat er tóch een kleine actie aan vooraf ging, dus bijv. uit schrik voor die modderkluiten even de voorrem aangetikt, of een (kleine) uitwijkmanouvre proberen uit te voeren? De kluiten moeten wel èrg groot zijn wil het "ineens" gebeuren lijkt mij. (formaat boomstam :) )
 
Laatst bewerkt:
Net de juiste locatie van mijn crash bepaald, nu nog de adressen van de getuigen verzamelen en morgen foto's + aangifte gaan doen ... laten we hopen dat ik er misschien iets mee kan terugkrijgen.
 
Jij hebt ook nog niet echt veel geluk gehad met je Monster. Eerst problemen met je koppeling, daarna stelen ze hem en nadat ze hem teruggevonden hebben ga je er mee tegen de vlakte. Hopelijk kan je de kosten terugvorderen van de boer die de weg zo vuil achter gelaten heeft.

Ik was bij "waar is wat te doen" al een paar dagen aan het zoeken of jij dit weekeinde niet naar de Eiffel ging rijden, maar dat zal er voor het eerste ook niet meer inzitten vrees ik.
 
Woke sterkte man !!!! Sjezus soms zit het mee meestal zit het tegen :(
 
ow das wel klote Wouter. Spijtig dat uw stuurdemper niet progressief werkt dan was hij automatisch veel straffer gaan staan. Ik hoop echt dat ge die boer kunt aansprakelijk stellen zou wel bangelijk zijn.
 
Succes met herstel. Op de eerste plaats van jezelf en daarna natuurlijk van het Monster.

Als ik lees dat je 13e maand eraan gaat, houdt dat waarschijnlijk in dat je niet all-risk verzekerd bent. In dat geval kun je aanspraak maken op het waarborgfonds (en dat gaat tegenwoordig een stuk beter/sneller dan vroeger).
Maar dus snel nog ff foto's van de weg ter plaatste.

Succes!
 
Wouter, gij ook al :(

Een wijs man zei me "gij komt ook wel wat tegen"
Alleszins, veel beterschap & dat het monstertje maar rap opgeknapt mag zijn hé!
 
Gisteren terug geweest om foto's te gaan maken, maar duidelijk te laat :(
Gans de baan was al weer schoongeveegd ... en alle bieten waren gerooid. Zelf de stukjes van mijn knipperlicht enz... waren niet meer terug te vinden. Dus de schade zal uit eigen zak betaald moeten worden '( . Volgende week gaat ie binnen voor herstelling, en daarna gaat hij onder zeil tot volgende lente. Toch nog een positieve noot, mijn rechtse carbonpijp kan als nieuw hersteld worden :} voor niet al te veel pleuro's
 
Je zegt "voorwiel sloeg ineens naar links op een kaarsrechte weg". Maar zou het
kunnen zijn dat er tóch een kleine actie aan vooraf ging, dus bijv. uit schrik voor die modderkluiten even de voorrem aangetikt, of een (kleine) uitwijkmanouvre proberen uit te voeren? De kluiten moeten wel èrg groot zijn wil het "ineens" gebeuren lijkt mij. (formaat boomstam :) )

Ik vind het zonde van je motor, maar eh..... 70-90 km/h als er zoveel modder op de weg ligt ? |(
Het is een beetje vragen om problemen, maar in ieder geval Succes met het verhalen van de schade !

McLeon
 
Shit klote, nog één tegen de grond (ik lees het nu pas).

Heb je al een idee van het aantal kosten?

'k zou zeggen 't beste met de spierpijn, maar die zou tegen nu al ongeveer over moeten zijn. (Als 't enkel spierpijn is, mijn elleboog is ook nog maar voor 80% terug ok).

De groeten vanuit Bxls (you know where)
 
K*t voor je joh en voor je schatje natuurlijk en welkom bij de club "der gevallenen" ik zelf loop nog steeds bij de fysio en mijn ontgroening is al een jaar geleden motor in de puin(punt gave bordeaux rode zxr750)en zelf een kapotte knie en een flinke deuk in mijn ego......
 
Terug
Bovenaan Onderaan