Nog enkele plaatsen vrij Brabantse nacht!!!

Datum??

  • Zo 10 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vr 15 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Za 16 nov

    Stemmen: 2 15,4%
  • Vr 22 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Za 23 nov

    Stemmen: 1 7,7%
  • Vr 29 nov

    Stemmen: 1 7,7%
  • Za 30 nov

    Stemmen: 9 69,2%
  • dec......

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13

Jedi

MF veteraan
30 aug 2002
1.047
0
Hoogstraten
Na wat activiteiten van de regio zuidwest groep is er een ideetje ontstaan voor een feestje op een avondje.. Is er interesse en in welke vorm zullen we dit doen..gewoon naar de kroeg of wat actiever..??

EDIT
12-11-02:
Gereserveerd voor 30 november:
-voor 20 personen gereserveerd
-2 heats per persoon
-Barbecue plus uitgebreid verzorgd buffet

Tijden:

19.00 aanwezig
19.30 eerste heat groep 1
19.45 eerste heat groep 2
20 30 tweede heat groep 1
20.45 tweede heat groep 2
21.00 Barbecue geopend

Kosten 42,50 euro pp excl. drank

Voor het arrangement dien ik 2 dagen van te voren de namen van de rijders door te geven. Zodoende graag per mail jullie echte namen:
p.c.m.mulders@planet.nl

Betalen kan ter plaatse aan mij maar liefst op rekening ABN 42.70.26.261 *D ovv van naam en nickname.

Graag geen afmeldingen meer want we dienen een bedrag van 855 pleuro te betalen wat ik van te voren ga overmaken. Ik heb weinig zin er bij in te schieten.. :(

14-11-02 gaat de faxbevestiging de deur uit.

MOCHTEN ER PERSONEN OP STAAN DIE TOCH NIET MEEGAAN GRAAG FF OP KORTE TERMIJN VERMELDEN AUB!!!

Deelname :] :
Mr Wheelies - Bevestigd
Voske - Bevestigd
ZXRene + Cindy ;) - Bevestigd
JEDI - Uiteraard
Munk - Bevestigd
Dragon - Niet karten/eten
F@zertje - niet karten/eten
Wheeliefool - Bevestigd
Haga San - Bevestigd
Tuupke - Bevestigd
CandyLightningMaus + Dave - Bevestigd
Mark TT + L - Bevestigd
Joris - Bevestigd
Maaster (Nieuwe MF-er, geen pc) - Bevestigd
EB - Bevestigd
Da Ninja - Bevestigd
....
 
Laatst bewerkt:
Breda,... gezellig, kom ik vandaan...

Als ik mee mag, en jullie gaan stappen in Breda,.... :P
 
De datum maakt me niet zoveel uit, als het maar zaterdag de 23e is :P , nee hoor geintje. Maar een zaterdag zou wel fijn zijn. Ben benieuwd wat we allemaal gaan doen dan. misschien kunnen we eerst gaan karten, daarna nog ff naar de hoeren ofzo, en de stad in... :P
We moeten maar eens ff bij elkaar komen om het te bespreken.
 
Zal ik dan de gemiddelde leeftijd eens omhoog gooien. })

Lijkt me leuk zo'n avondje,elke zaterdag is goed,plaats maakt niet uit,en activiteit ook niet.('kblijf gewoon zitten :P )

En als er iemand bij mij in 't ouwe barrel durft te stappen dan wil ik wel bobster zijn. :)
 
JA HOOR EEN FEESTJUH *D ikke dus ook mee })
Breda heel goed plan
voor het echte zuipwerk :9 karten of zo ook goed plan

Zal ik dan de gemiddelde leeftijd eens omhoog gooien. })

Lijkt me leuk zo'n avondje,elke zaterdag is goed,plaats maakt niet uit,en activiteit ook niet.('kblijf gewoon zitten :P )

En als er iemand bij mij in 't ouwe barrel durft te stappen dan wil ik wel bobster zijn. :)


dan gooi ik de gemiddelde leeftijd weer wel omlaag ;)
en ikke wil wel mee rijden met de dragontaxi :+
dus ik heb waarschijnlijk wel tijd alleen niet de 16e(heb dus ook maar op de 30e gestemd)

feesten goud idee :}
 
Volgens mij is leeftijd het laatste argument hoor.. :)

Blij dat er enhousiast gereageerd wordt..zal mijn lijstje eens aanpassen.
We stevenen nu af op 30 nov.

Waar blijven ZXrene, rrr1, mark TT, Rens, enz.? *D
 
Moeten we wel in breda bij het enigste motor cafe afspreken...

(Hoe heet dat kreng ook al weer op de hoek bij de kerk ?????)

Karten vindt ik altijd tof....
 
Bruine pij..weet je dat zeker??

hij rijdt zeker harley ofzo?

ennuh, kan ik nog een plaatsje reserveren in de dragontaxi? :X
en dragon, als je gebakje het niet meer aankan die rit naar breda, mag je altijd mijn auto wel pakken hoor hehe doen we niet moeilijk om.

p.s. als we gaan karten, mogen jullie wel goed gaan oefenen hehe
 
Laatst bewerkt:
nope geen harly wel een chopper,...

Niet zo'n succes als ik de reacties hoor,....
 
Ehm.....ikke wil ook wel mee!!!!! Hopelijk dan weer een beetje geld op zak.
Karten lijkt mij ook een leuk plan, ik had met Rens (WheelyFool) ook al zoiets in gedachten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Als we op tijd zijn kunnen we de baan voor onszelf afhuren voor 1 of 2 heats, dat lijkt mij het leukst. Moet ook wel lukken denk ik, met een man of 15???
 
Ik hou het in de gaten wanneer jullie gaan, tis natuurlijk moeilijk om een wheelie te maken met een kart.
Ik zie het in ieder geval niet echt meer zitten dat we nog lekker kunnen gaan rijden met dit weer. (ben een mooi weerrijder)
 
Lijkt me super, so count me in !

De uiteindelijke datum hoor ik nog wel (kan volgens mij op alle data.)
Is het eigenlijk de bedoeling dat we alleen komen ? of mag de vrouw/vriendin/man/vriend ook mee ? (is nml. wel makkelijk zo'n privé bobje }) )

Ik vindt het allebei wel best eigenlijk, dus ik hoor het wel

Edit: kan alleen op 22nov. niet zie ik net.
 
Lijkt me super, so count me in !

De uiteindelijke datum hoor ik nog wel (kan volgens mij op alle data.)
Is het eigenlijk de bedoeling dat we alleen komen ? of mag de vrouw/vriendin/man/vriend ook mee ? (is nml. wel makkelijk zo'n privé bobje }) )

Ik vindt het allebei wel best eigenlijk, dus ik hoor het wel

Edit: kan alleen op 22nov. niet zie ik net.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd..
 
Breda is top. Leuke stad. Kartbaan is wel n eindje bij het centrum vandaan maar als we toch met zn allen gaan bobsen moet dat oplossen zijn.
Kartbaan is zeker de moeite waard, maar probeer van te voren te reserveren. Zeker op zaterdagen wil het er nog wel druk zijn, deze tijd van het jaar vooral!
Lijkt me erg gezellig, als r nog plek is wil ik ook wel ff n kijk komen nemen!
Maar dat Motorcafe is toch niet 'De Bruine Pij'? Die zit wel aan de kerk maar discotheek 'De Massa' (of hoe t tegenwoordig ook heet) ook. De enige mensen die ik ooit in de bruine pij heb gezien zijn verdwaalde hippies en studenten. Maar dat zal misschien aan de dagen dat ik in de stad kom liggen?
Hoe dan ook, ben benieuwd wat er uit gaat komen!
 
...In de bruine pij wil je echt niet zijn. De Bommel is een prima tent... Ik kom ook wel even afschuimen. (woon om de hoek) :)
 
Maar dat Motorcafe is toch niet 'De Bruine Pij'? Die zit wel aan de kerk maar discotheek 'De Massa' (of hoe t tegenwoordig ook heet) ook.

Klopt, liggen beide naast de grote kerk alleen de Massa zijn ze aan het verbouwen, daar staat allen de voorgevel nog overeind en mijn mening over de bruine pij staat hierboven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan