Nog enkele plaatsen vrij Brabantse nacht!!!

Datum??

  • Zo 10 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vr 15 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Za 16 nov

    Stemmen: 2 15,4%
  • Vr 22 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Za 23 nov

    Stemmen: 1 7,7%
  • Vr 29 nov

    Stemmen: 1 7,7%
  • Za 30 nov

    Stemmen: 9 69,2%
  • dec......

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Hier nummertje 2 dan maar! (had eigenlijk gehoopt dat ik mischien dan dit onderdeel had kunnen winnen ;(

Het is me helaas niet gelukt om vandaaag als laatste te eindigen. Deze eer gaat naar:....... Candy lightning Maus (gewoon maus in het kort.)
Maus gefeliciteerd met het nakomen van je wedenschap (het behalen van de laatste plaats.)

Dan zou ik ook JEDI ff willen bedanken,hij heeft tenslotte deze geweldige avond weten te plannen. JEDI bedankt :) :) (Ondanks alle tegenwerking van het kartcentrum)

Ik hoop dus dat we zoiets op de niet al te lange termijn nog eens kunnen verwachten. ALLE BRABANDERS DIE VANDAAG AANWEZIG WAREN, BEDANKT VOOR DE GEZELIGE AVOND !! :} :} :} :}
 
Inderdaad een heeeeeeeeeeeeeeel erg geslaagde avond. We werden als laatste naar buiten gekegeld, met Rens als aanvoerder :}

Volgende week weer ? :P

PS, zo'n Golf V5 loopt ook nog best aardig ;) Op de weg nog even na-gekart; wij waren dan ook zo weer in Den Bosch 8-) .
 
Inderdaad een heeeeeeeeeeeeeeel erg geslaagde avond. We werden als laatste naar buiten gekegeld, met Rens als aanvoerder :}

Volgende week weer ? :P

PS, zo'n Golf V5 loopt ook nog best aardig ;) Op de weg nog even na-gekart; wij waren dan ook zo weer in Den Bosch 8-) .

Het was heel gezellig... Moeten we zeker nog eens doen. Kan ik mischien een fatsoenlijke rondetijd neerzetten.
Jedi, bedankt voor het organiseren :)

Tja, zo'n Fiat loopt ook niet slecht :}
Auto stuurt wel vreemd als je uit zo'n kart komt.

Groeten, Eric
 
Op zondag 01 december 2002 02:24 schreef -=EB=- het volgende:Auto stuurt wel vreemd als je uit zo'n kart komt.

Ja, zeker bij die (bijna) spookrijdersaktie meteen bij het wegrijden ;)
Jij had zeker nog het idee om heel erg vroeg de bocht in te sturen :P

Enne, zo'n Fiatje loopt nog veel harder hoor. Koude motor en turbo he... :z
 
oei oei oei wat was ie weer gezwellig echt kei leuk
nou ik bent ook weer thuis net netjes afgezet door d'n joris :} bedankt voor de lift
verder toppie avond en ja ik flik het weer is het niet m'n motor dan maar een kart na de klote
maar verder echt kei leuk gehad en het eten viel niet tegen
maar ja dan de manier van afrekenen klopte niet echt voor de afrekenpipo in het kartcenrtum in breda een grote:j:j:j
ook weer eens leuk gebuurt met de mensen die je normaal niet zo veel ziet enzo
maar ik ga nu pitten en me roes uit slapen want dat is wel nodig denk ennuh rens als jij daar ooit nog eens vanaf komt na deze avond post dan ook nog ff wa
mensen van de organisatie bedankt :} :} :} :} en tot de volgende keer maar weer
oja maus gefelisidingest met je laaste plaats je heb echt goe je best gedaan :Z
en die hanger wel een leuke plaats geve he


p.s. was niet nuchter tijdens het tikken van dit bericht :9
 
Yes ben de eerste, hihi.... ik weet trouwens niet ofdat ik daar nu zo blij mee moet zijn maar toch ;)

Ik wil even zeggen dat ik het een geslaade avond vond. Ik heb m'n ronde tijd weer kunnen verbeteren en de sfeer was goed. En jaja daar komt ie...
Mark TT :} de grote winnaar van "THE ULTIMATE MOTOR FORUM KART CHALLENGE"
met zijn 28.91 (dacht ik) was hij ons alle te snel af.

Wat mij betreft is dit voor herhaling vatbaar, alleen niet meer in Breda. Sorry, maar als het zo slecht geregeld is, aan de kant van het kartcentrum, dan hoeft het voor een volgende keer niet meer.

groeten,

Erik B

ja ho ho es ff, ik had de snelstre gemiddelde rondetijden en dat telt toch?
 
Sow, ben ook weer thuis.
'kVond 't beregezellig! Aan een ieder die aanwezig was: bedankt voor de leuke avond!
Volgende keer doe ik mee, dan is er tenminste een eerlijke strijd om de laatste plaats. :P ;)

ps:Voske *D ,ik kom morgen me brik uit jou straat ophalen. :X
 
Ja, zeker bij die (bijna) spookrijdersaktie meteen bij het wegrijden ;)
Jij had zeker nog het idee om heel erg vroeg de bocht in te sturen :P

Enne, zo'n Fiatje loopt nog veel harder hoor. Koude motor en turbo he... :z

Hahaha, dat was inderdaad erg lache ja, met die verreke Fiat, dat ding loopt nog aardig door. Watvoor blokkie zit erin dan?? Maar, eerlijk is eerlijk, die VW had wel bijgehouden als Eric iets sneller had geschakeld...

Trouwens, Ladies en Gentlemen, het was me een waar genoegen, ik vond het enorm gezellig! Lekker gekart en gekletst. Voor herhaling vatbaar!!
Voor degene die ik nog niet kende: Aangenaam kennis mee te maken!

Grtzz HagaSan.

PS. =EB= bedankt voor de perfecte en supersnelle Taxi-service!! :} :} :}
 
Ook een goedemiddag allemaal!!!!
Wat een gezellig avondje was dat weer, maar ja, dat kan ook niet anders met het leukste Motor-Forum-subcluppie, hahahaha.
Weer lekker geouwehoert en lekker gesjeesd met die karts.
JEDI, goed geregeld hoor....van jou kant dan!! Dat Kartcentre snapt er alleen niet veel van. Stelletje sukkels daar :r .
Maar goed, ik vond het beregezellig en zeker voor herhaling vatbaar, maar dat zullen we maar voor na de jaarwisseling houden.
Zijn er nog luitjes gaan stappen in Breda??? Ik was eerlijk gezegd weer blij in bed :Z te liggen. Ik voel vanalles in mijn lichaam waarvan ik het bestaan niet wist :? .
Ja hoor, Voske, we weten dat je de snelste gemiddeld was......hulde :} !!
Mark TT, zeer nette tijd.........gezien je leeftijd.....hahahahaha :} .
 
He, ik ben ook weer wakker. Ik was om kwart voor 4 thuis, nadat ik CandyLightningMouse en Dave thuis afgezet had.

Het was erg gezellig ... en ik had 30.20 als snelste rondje. Viel me toch niet tegen na 1,5 jaar niet karten (sterker nog het viel me 200% mee).

Vanavond de foto's, heb nu geen tijd want ik ga dadelijk naar Veldhoven.
 
Zo, ik kom ook net uit mijn nest gekropen.
Ik heb ook een zeer gezellige avond gehad.
Leuk om elkaar eens te spreken zonder helm op of hamburger in je gezicht.
Na het karten zijn we nog even in Wosterhout in een kroeg beland.
Ik wou onderweg thuis echt wel uitstappen maar ik werd gewoon gegijzeld. O-)
Na het Wosterhoutavontuur hebben ze me gewoon voor mijn stamkroeg gedumpt.
Er was nog licht binnen dus wat moet je dan?
Even op de deur gebonkt en daar nog maar een afzakkertje genomen. :9
Was trouwens nog aardig wat volk binnen daar.
Dragon, :} :} :} voor het thuisbrengen van alle alcoholisten.
Voske, :} :} :} voor het uitlenen van je borrelbus.
Wheelyfool, :} :} :} omdat je er vanmorgen zo vroeg uit moest. })

Het was zeker voor herhaling vatbaar!!

Jaaaaaah Voske! denk je nog aan de Jostieband e.d. :+
 
Goeiendag...

Luitjes, wat zijn jullie allemaal actief nog zo laa in de nacht. :) Of zo vroeg in de ochtend alweer.
Moet heel eerlijk zeggen dat voor mij het leven pas zo,n uurtje of wat geleden weer begonnen is. En Dave die slaapt nog steeds ... HAHAHA ... Tis wat, the day after!!! :P

Maar eh Jedi...ook namens mij en mijn DoorMunkAlsBeschermengelGebombaardeerdeEnNogAltijdSlapendeVent (lekker scrabble woord) een hele grote dank voor de organisatie. Goed geregeld! Als die sufferds bij de kartbaan t nou de volgende keer ook snappen willen zou fijn zijn.
Verder aan iedereen; leuk jullie allemaal te hebben leren kennen!!! En zeker te weten tot weer.
Daarnaast natuurlijk nog een hele grote dank aan Joris als Bobs :} , aan Dragon en de rest voor onze D-tour op de weg terug naar huis via de kroeg in Worsterhout,
party.gif
en aan Munk voor je sterke verhalen op de terug weg
ylsuper.gif
(Je moet iets hé om mekaar wakker te houden) Heb van jullie genoten.
remybussi.gif


Tja, ga maar weer in de revalidatie. De spierpijn valt gelukkig mee, maar mijn botsing door Haga-San heeft me toch een probleem bezorgt,
azcrying.gif
zich uitende in een hele sterke pijn in de rug, een hele dikke buld links van mijn ruggewerveld in een hele vreemde paarsachtige kleur...Iemand die dit bekend voorkomt misschien?
confused3.gif


Lui, bedankt voor een voor mij voorlopige hele memorabele avond! See u next time!
 
Dank u voor de lovende woorden.. :} :} :} :}

Wat een knakkers daar bij die kartbaan, was een aardig lesje in chaos en destructie. |( Ik hoop dat we er een financieel voordeel uit geput hebben maar ik heb mijn twijfels hierover. :( Denk dat Rens wat teveel heeft betaald.
Maar dit mag onze pret niet drukken toch?? :P

We gaan zo de piccies uploaden, to be continued..

Zo snel mogelijk een voortzetting van onze regioactiviteiten?? *D
 
Nou, hier voske nog even.
had vannacht al een post gedaan, maar hoe ik dat voor elkaar heb gekregen is me nog steeds een raadsel.
[me]Voske heeft et iig ontzettend naar z'n zin gehad.
[/me]

en nogmaals, dat kan ook niet anders met de gezelligste regio :)
wat een stel sukkels bij de kartbaan trouwens. komen ze aan ons vragen hoeveel we gedronken hadden. ja alsof we dat nog wisten na al dat bier.
wel jammer dat iedereen zo vroeg naar huis ging. maar de echte die hards hebben het topic eer aangedaan en hebben de brabantse nacht lang gemaakt (al dan niet gedwongen).
vanochtend of eigenlijk vanmiddag had ik trouwens wel een houten kop zeg. en ik was nog niet wakker of jedi en wheelies stonden voor de deur. shit helemaal vergeten dus, ik zou meegaan naar de tuning beurs in nieuwegein. dus nu zijn we net thuis. was wel een leuke beurs met veel hebbedingetje. ik heb me gelukkig in kunnen houden.
maar wat mij betreft ben ik er de volgende keer zeker bij.
dus iedereen bedankt voor de geslaagde avond.
en dragon voor et rondrijden van die zatlappen ;) :} :}


p.s. daninja, je hebt mail. de jostiband staat als het goed is online :)
 
Laatst bewerkt:
Nou Maus, zoals beloofd je felicitatie register is geopend.

Mark en Maus (resp. eerst en eervol laatst) Gefeliciteerd!!
(Mark, indrukwekkende tijd mag ik wel stellen :}

SIMG0216.jpg


 
Laatst bewerkt:
Hé Rens, zie je het nog wel scherp :P

(Afbeelding)
Nou joris Dit was nog in het begin van de avond... Kun je nagaan hoe ik me voelde om 3 uur 's nachts.

Heren en Dames. Het was echt perfect. :} :} Ik heb enorm genoten. Het is zeker dat dit nog eens herhaald moet worden. Ik schrok vanmorgen; sorry vanmiddag wel toen ik in mijn beurs keek. Die is namelijk wijd leeg. Ik begreep er niets meer van, maar daar in was ik niet de enige... Kartcentrum Bedankt :z :z .

Tot de volgende bijeenkomst dan maar weer

Wheelyfool
 
welke sterke verhalen bedoel je maus :?
kan mij daar niets van herinderen dat ik het lopen sauwelen
ennuh d'n dave lag heel goed in de auto :Z :z denk
heb je hem nog wel wakker gekregen toen je thuis was gekomen
 
Oja Dragon, alles wat ik over die superbike weekendjes vertelde heb ik echt meegemaakt O-)

Kwam ik erg enthousiast over :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan