Nog enkele plaatsen vrij Brabantse nacht!!!

Datum??

  • Zo 10 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vr 15 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Za 16 nov

    Stemmen: 2 15,4%
  • Vr 22 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Za 23 nov

    Stemmen: 1 7,7%
  • Vr 29 nov

    Stemmen: 1 7,7%
  • Za 30 nov

    Stemmen: 9 69,2%
  • dec......

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Volgende keer ga ik mee karten, dat beloof ik.
Maar de financiën lieten het ff niet toe '( .
Paintballen in de bullethouse (Tilburg) is ook
relaxed, misschien een goed idee voor volgende keer?

MZZL'Z Spank

ps:Als jullie nog een stukkie gaan rijden dan rij
ik wel mee maar dan wel een beetje inhouden mijn
beestje is niet zo snel. Ik moet de T33 nog afstraffen
na mijn laatste val }) .
 
Oja Dragon, alles wat ik over die superbike weekendjes vertelde heb ik echt meegemaakt O-)

Kwam ik erg enthousiast over :?
Enthousiast? Neuh joh...Erik en ik hebben dan ook maar een klein uurtje naar jou,en Dave's,avonturen staan luisteren :Z













Nee hoor!! 't was heel leuk ;)
Een volgende X met beeldmateriaal hé :)
 
Ja ,,.. euuhh,.. maar wie van jullie heeft ernu eigenlijk gewonnen ????
 
Mark TT de grote winnaar van "THE ULTIMATE MOTOR FORUM KART CHALLENGE"
met zijn 28.91 (dacht ik) was hij ons alle te snel af.

aldus Mr Wheelies.

Alleen op vrijdag de 29ste liet Mark TT ons weten.

Ok ok, 0,5 seconden tijdaftrek voor mij i.v.m. stiekum oefenen

Jaaaaaah en nou?

Wat mij betreft heb je dik gewonnen :}
Anders moeten we weer gaan rekenen.
 
Laatst bewerkt:
Goeiendag...

Tja, ga maar weer in de revalidatie. De spierpijn valt gelukkig mee, maar mijn botsing door Haga-San heeft me toch een probleem bezorgt, (Afbeelding) zich uitende in een hele sterke pijn in de rug, een hele dikke buld links van mijn ruggewerveld in een hele vreemde paarsachtige kleur...Iemand die dit bekend voorkomt misschien? (Afbeelding)

Nou ehh, nogmaals my appologies meis... en ik wist nog niet eens waar het gebeurd is... :( ;( ;( .
Maarre, bont en blauw zien we denk ik allemaal, dat krijg je van gewoon rijden al haha... mijn rug is ook niet echt een plaatje momenteel!!

Grtzz HagaSan (die veeeeeel meer foto's wil zien!!!)
 
Haga,tis je alweer vergeven hoor. Heb het er gister maar even goed van genomen door mijn rug eens flink te laten verwennen door 2 grote handen en een flessie massage-olie. Niet dat t nou veel geholpen heb, maar relaxed was t iig zeker!!! :9
Bovendien was r geen opzet in het spel (althans dat vermoed ik dan maar), een echte bedreiging kon je mij nou ook weer niet noemen...Hooguit een obstakel! })
Ik heb hoe dan ook me wel aan mijn woord gehouden, HAHAHAHAHAAAAAAAAAAA.

Munkske...je krijgt je verhalen binnenkort wel terug te horen. Heb iig volop van je genoten die terugrit (oei, erg dubbele betekenis terug te vinden achter deze zin)(tis maar goed dat dave deze topic niet leest).

En Jedi, alweer bedankt. Ben benieuwd wat r nog van gaat komen!

Jongens en meisjes, tot snelzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. :]
 
Oh enne... Jedi, je fotos hadden iets kleiner gemogen. Had ik mezelf in een keer kunnen bekijken ipv in 3 etappes! Hahaha ... Moet zeggen dat t me verbaasd dat ik zo goed ben blijven 'plakken'. Valt weer niet tegen dus. ;)
 
Die kerel op die foto met zijn zwarte krullen en dat meisje ernaast met blond haar,.. ik ken jullie ergens van, kan het alleen ff niet plaatsen...
 
Nope,... ben jij diegene met dat blonde haar ???? Zo ja, wat is je echte naam en die van die kerel naast je ???
 
En hier ben ik!!!! Vertel, waar ken je mij van?

Ik wou dat ik het wist,.... ik herken je gezicht en het gezicht van je vriendin,... kan het alleen niet plaatsen,...

Iest met de volgende dingen te maken ?????

atletiek.
fitness.
kickboxen.
roosendaal.
hio.
eindhoven.
ericsson.

meer kan ik zo ff snel niet uit mijn duim zuigen...
 
ikke begrijp nog een ding niet;
waar zijn al die foto's, want volgens mij zijn er wel een stel gemaakt of heb ik er teveel opgestaan dat ze zijn mislukt :+
 
Ik wou dat ik het wist,.... ik herken je gezicht en het gezicht van je vriendin,... kan het alleen niet plaatsen,...

Iest met de volgende dingen te maken ?????

atletiek.
fitness.
kickboxen.
roosendaal.
hio.
eindhoven.
ericsson.

meer kan ik zo ff snel niet uit mijn duim zuigen...

Ehm, ik woon in Made en heb wel gefitnesst, maar dat deed ik ook in Made. Kom je wel eens in Made??
Verder heb ik niets met een van die dingen.....
 
Ehm, ik woon in Made en heb wel gefitnesst, maar dat deed ik ook in Made. Kom je wel eens in Made??
Verder heb ik niets met een van die dingen.....

Nope,... gvd kan ik hier slecht tegen zeg.... |( |(
Er komt een dag dan schiet het me te binnen...
 
We hebben in ieder geval in hetzelfde gebouw op school gezeten... (jij hts werktuigbouwkunde, ik HIO, 5e etage zeg maar).....

Ben er zelf alleen al lang vanaf (al 4 jaar) en jij zit er nu nog op dus daar zullen we elkaar wel niet van kennen,...

Zegt Igor jou iets ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan