Nog enkele plaatsen vrij Brabantse nacht!!!

Datum??

  • Zo 10 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vr 15 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Za 16 nov

    Stemmen: 2 15,4%
  • Vr 22 nov

    Stemmen: 0 0,0%
  • Za 23 nov

    Stemmen: 1 7,7%
  • Vr 29 nov

    Stemmen: 1 7,7%
  • Za 30 nov

    Stemmen: 9 69,2%
  • dec......

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Leuk he, mensen die je denkt te kennen maar maar niet kan plaatsen... ZO IRRI!!! :(

Maar eh, inderdaad fotograven. Waar blijven de rest van onze fotos? Zit nog altijd met smart te wachten of er nog meer lui met zo,n te vrolijk gezicht voor de rest van hun leven zijn vast gelegt. Of dat ik zoals wel vaker weer de enige ben die voor l*l staat??? :}
 
Maar eh, inderdaad fotograven. Waar blijven de rest van onze fotos? Zit nog altijd met smart te wachten of er nog meer lui met zo,n te vrolijk gezicht voor de rest van hun leven zijn vast gelegt. Of dat ik zoals wel vaker weer de enige ben die voor l*l staat??? :}
D'r moet er nog 1 zijn dat jij op een barkruk staat, dat is zeker. })
Maaru...mocht ik nog onverhoopt ergens opstaan,(heb me best gedaan om er niet op te staan :P ) ik ben bijzonder fotogeniek. :X

Ennu...Boefje:had je maar mee moete gaan,had je 't nu geweten. ;)
 
Ik weet exact welke foto je bedoel Dragon
nut.gif
maar hoop eigenlijk dat me die foto hier bespaard blijft! Hihi... Wil degene die die heeft um mijn maar gewoon via de meel sturen??? OKAY???

Maar verder...Ben benieuwd! Dus ehhe, Jongens (de minderheid in vrouwen was ook zeker niet op pad met een digitale camera meen ik me ter herinneren)(nee...zoveel baileys had ik nou ook weer niet gedronken...geloof ik) kom ns op met al die plaatjes! 8-)
 
D'r moet er nog 1 zijn dat jij op een barkruk staat, dat is zeker. })
Maaru...mocht ik nog onverhoopt ergens opstaan,(heb me best gedaan om er niet op te staan :P ) ik ben bijzonder fotogeniek. :X

Ennu...Boefje:had je maar mee moete gaan,had je 't nu geweten. ;)

Ja, we moesten je met twee man tegenhouden :P
 
Op woensdag 04 december 2002 22:06 schreef CandyLightningMaus het volgende:
Ik weet exact welke foto je bedoel Dragon http://www.smilies.nl/nut.gif ((Afbeelding)) maar hoop eigenlijk dat me die foto hier bespaard blijft! Hihi... Wil degene die die heeft um mijn maar gewoon via de meel sturen??? OKAY???

Was dat die aktie dat jij met 4 borrelglaasjes tussen de benen aan het jongleren was op de bar :P

Dat heb ik namelijk gemist. Ik was op dat moment even intiem met HagaSan over andere geile zaken.....karten ;)

Wanneer gaan we weer? :P :}
 
Op woensdag 04 december 2002 22:25 schreef Mark TT het volgende:Was dat die aktie dat jij met 4 borrelglaasjes tussen de benen aan het jongleren was op de bar :P

4 Borrelglaasjes tussen mn benen??? Volgens mij heb ik hier zelf ook iets gemist...zou ik dan toch te diep in een van die borrelglaasjes gekeken hebben?
Kan me namelijk wel meer dingen niet helemaal scherp voor de geest terug halen (zoals ons hélé diepgaande gesprek op de terugweg Kwak) maar dit doet helemaal geen belletjes meer rinkelen. OIJ!!!
Kwak, volgende keer bobs ik wel, goed?
Maar ehhe ... als er van deze boven genoemde actie onverhoopt ook beelden bestaan gaarne te posten in hetzelfde emailadres als die andere barkrukfoto! Enne, mocht er nog iemand zijn die mij iets vertellen moet/wil ... GAARNE!
 
Dat is in Den Bosch ABSOLUUUT geen probleem!
Wanneer gaan we???

Oh ehm maar ehm HagaSan ... Waar in Den Bosch zit die kartbaan in hemelsnaam. Heb al veel tijd daar verdaan maar nog nooit een kartbaan gezien? :}
 
Kartbaan zit (nog) op de Rietveldenweg (industrieterrein en niet naast de Hema Kruidvat en Hunkemoller :P )

Maar eh, deze baan moet weg (op last van Gemeente). Dus dan wordt het Traxx in Uden. WWW.TRAXX.NL
 
Kartbaan zit (nog) op de Rietveldenweg (industrieterrein en niet naast de Hema Kruidvat en Hunkemoller :P )

Maar eh, deze baan moet weg (op last van Gemeente). Dus dan wordt het Traxx in Uden. WWW.TRAXX.NL

OK, we kopen eerst een hitsig setje bij de Hunkemoller en als Candy Maus weer laatste wordt moet ze het de rest van de avond dragen!!!! *D *D *D ;)

Oh, Den Bosch is voor mij niet dichterbij dan Breda... maar wel vrij centraal.. beter als Uden eigenlijk. Tilburg ken natuu'lijk ook nog!!

Grtzz HagaSan, boordevol goeie ideeen!! :P
 
Kartbaan zit (nog) op de Rietveldenweg (industrieterrein en niet naast de Hema Kruidvat en Hunkemoller :P )


XCUSE ME!!! :( Mag dan wel vrouw zijn maar dat wil niet zeggen dat dit het enige is wat ik in Den Bosch weet te vinden. Heb er sowieso een maandje of 2 rond gereden tijdens m'n rijlessen (en geloof me dan kom je dus echt in elk raar hoekje van de stad terecht) en heb daarnaast een aantal vrienden in Den Bosch wonen die het niet echt op prijs zullen stellen als ik niet meer te vinden weet dan de Hunkemoller ... waar zit die trouwens? Die heb ik namelijk ook nog nooit gezien in de stad? ;)
 
OK, we kopen eerst een hitsig setje bij de Hunkemoller en als Candy Maus weer laatste wordt moet ze het de rest van de avond dragen!!!! *D *D *D ;)

Oja gaan we zo beginnen. Heb het wel weer gedaan hé? :? Heb ik dit toch allemaal aan te danken jongens? Had jullie toch van te voren gewaarschuwd dat ik het er niet veel beter vanaf zou brengen. Je zou overigens blij moeten zijn!!! }) Nu het bijvoorbaat al zeker was dat ik laatste zou worden, was dat iets waar jullie je al geen zorgen meer over hoefde te maken. })

Grtzz HagaSan, boordevol goeie ideeen!! :P

Weet ik nog zo net niet hoor meneer Haga ... Als ik de rest van de avond in dat door jou/jullie uitgezochte setje op pad moet,
a. Krijg je waarschijnlijk zoveel lui mee op onze volgende brabantse nacht dat het niet eens meer te plannen en regelen valt,
b. Krijg ik de hele avond zoveel aandacht van alles en iedereen (positief of negatief dat ff buiten kijf gelaten) dat er zeker geen vrouw meer is die je ziet staan,
c. Word ik waarschijnlijk hartstikke ziek van de kou die ik te verduren krijg dat er een paar weekjes ziektewet achteraan volgen. Waarin ik dus wel verwacht dat degene die me dat bezorgt hebben op zn minst één keer in de week langskomen, waarvan de eerste keer met fruitmand!
 
XCUSE ME!!! :( Mag dan wel vrouw zijn maar dat wil niet zeggen dat dit het enige is wat ik in Den Bosch weet te vinden. Heb er sowieso een maandje of 2 rond gereden tijdens m'n rijlessen (en geloof me dan kom je dus echt in elk raar hoekje van de stad terecht) en heb daarnaast een aantal vrienden in Den Bosch wonen die het niet echt op prijs zullen stellen als ik niet meer te vinden weet dan de Hunkemoller ... waar zit die trouwens? Die heb ik namelijk ook nog nooit gezien in de stad? ;)


jij haalt je ondergoed altijd bij de Hema? lekker degelijk hehe


maaruh waarom niet DISCO BOWLEN in oosterhout ?
bdaybiggrin.gif

als ik daar trouwens nog naar binnen mag. na een X aantal biertjes
drinka.gif

heb ik n.l. geen bal controle meer, en dan vliegt ie nog wel eens tegen een pilaar ofzo hehe
 
jij haalt je ondergoed altijd bij de Hema? lekker degelijk hehe


maaruh waarom niet DISCO BOWLEN in oosterhout ? http://www.smilies.nl/party/bdaybiggrin.gif ((Afbeelding))
als ik daar trouwens nog naar binnen mag. na een X aantal biertjes http://www.smilies.nl/party/drinka.gif ((Afbeelding))
heb ik n.l. geen bal controle meer, en dan vliegt ie nog wel eens tegen een pilaar ofzo hehe

Heb jij zonder bier wel bal controle? :P

Maar Traxx in Uden is wel een goed idee ... bijna thuiswedstrijd pour moi.
 
Jedi en mr wheelies zijn er dan ook weer bij!! vraag rrr1 ook dan, hij baalde juist dat hij niet meekon de laatste keer.

Dat setje is een goed idee. :P (grapje hoor Maus ;) )

Ik hou het in de gaten.
Dit is de ware spirit, in het topic van het ene uitje het volgende al weer regelen. :} Zal wel permanent topic worden haha.
 
Jedi en mr wheelies zijn er dan ook weer bij!! vraag rrr1 ook dan, hij baalde juist dat hij niet meekon de laatste keer.

Dat setje is een goed idee. :P (grapje hoor Maus ;) )

Ik hou het in de gaten.
Dit is de ware spirit, in het topic van het ene uitje het volgende al weer regelen. :} Zal wel permanent topic worden haha.

als we dan toch bezig zijn kunnen we tlrboy ook wel ff inlichten.
die woont toch vlakbij den bosch
 
jo maus in uitdagend pakje :P
maaruh ikke gaat dan zeker weer mee op die "brabantse nacht 2"
wat we gaan intereseerd me niet als er maar bier is O-)
maar degene die het durft te regelen mag van mij wel een nieuw topic openen is het ook wat duidelijker en reageren er misschien weer anderen op, leren we er nog meer kenne
dus kom maar op met dat nieuwe topic "brabantse nacht 2"
 
Joepie, nog een avond vol plezier :}
Ik ga zeker weer van de partij zijn, mischien dat het vrouwtje dit keer ook eens mee kan. (ik hoef in ieder geval dan geen vloertje meer te leggen)
 
jij haalt je ondergoed altijd bij de Hema? lekker degelijk hehe


maaruh waarom niet DISCO BOWLEN in oosterhout ? http://www.smilies.nl/party/bdaybiggrin.gif ((Afbeelding))
als ik daar trouwens nog naar binnen mag. na een X aantal biertjes http://www.smilies.nl/party/drinka.gif ((Afbeelding))
heb ik n.l. geen bal controle meer, en dan vliegt ie nog wel eens tegen een pilaar ofzo hehe

Hema??? :? Wat is dat nou weer. De enige lingeriewinkel die ik in Den Bosch (en overigens in de meeste andere steden ook) weet te vinden is de Christine le Duc. :9~ Maar dat zal de meeste van jullie dan wel weer niks zeggen. O-)

Maar ehm Voske, disco bowlen in Oosterhout? Zitten we weer in die hoek van Brabant. Dacht dat t de bedoeling was het deze 'Brabantse Nacht 2' een beetje in het midden van Brabant te gaan zoeken.
Bovendien vrees ik dat er net als jij meer zijn die enigzins hun balgevoel kwijtraken na de nodige alcoholische versnapperingen ... Enne, geen thuiswedstrijden he! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan