Nog Firestormers naar de eifel deze zomer

6npolo

MF'er
3 jun 2004
30
0
Goeiemiddag,

Wie gaat hier ook weer lol beleven?

Wat vinden jullie van een V-twin :} op deze wegen ipv een 4 pitter
 
ik heb een suzuki 1000cc v-twin tegenwoordig :) ook errug lekker en zelfs nog ietsje mooier vind ik ;)
ZiybhvyGmG.jpeg
 
idd marc mooie fiets, vindt hem ook wel iets mooier maar mijn portemonee is niet groter,

Misschien kun je hem nog voorzien van hoge (seat) pipes, leo vinci of Two Brothers ofzo en misschien achterspatbord inkorten.

maarja smaken verschillen.
 
Binnenkort ff met een clubje richting Lienen. Is wel niet de Eiffel maar toch

lienen.jpg

:9~
 
idd marc mooie fiets, vindt hem ook wel iets mooier maar mijn portemonee is niet groter,

Misschien kun je hem nog voorzien van hoge (seat) pipes, leo vinci of Two Brothers ofzo en misschien achterspatbord inkorten.

maarja smaken verschillen.
Klopt, wil hem nog wel iets gaan modden :) O.a. nieuwe undertail, deze is leluk :o
 
Ik was in mei nog in de Eifel. Uiteraard met de vtr
Was wel ok, om te sturen. Maar de vakantie begon al k*t omdat, er 3 uit dezelfde bocht waren gevlogen. En we waren nog niet eens bij het hotel. En er werdt nog rustig gereden. Maar ja, gelukkig alleen blikschade.
 
Eifel is OK, al na 50 km ergens bij Schleiden terug gestuurd door de Polizei vanwege mijn uitlaten. Deze hadden geen E-keur en waren illegaal. Kosten waren 70 Euro en meteen het land verlaten.

grmbl.

Ga volgend jaar wel weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan