Nog Friezen in the house?

Oh, dan zijn ze al klaar dus! Mooi! ;)

[offtopic]
Reed jij toevallig tegen 5 uur richting leeuwarden vlak bij leeuwarden west?
[/offtopic]
Nee, helaas niet klaar. Maar je onderdelen waren binnen, zeiden ze. Dat is dus goed nieuws..moet lukken voor het weekend.

En ja, ik reed daar rond 17 uur. Lwdn - huis over Goutum. Wat deed jij daar ?
 
Nee, helaas niet klaar. Maar je onderdelen waren binnen, zeiden ze. Dat is dus goed nieuws..moet lukken voor het weekend.

En ja, ik reed daar rond 17 uur. Lwdn - huis over Goutum. Wat deed jij daar ?

Weet ik heb ze vandaag gebelt, breng morgen daar de originele uitlaat, en dan hoor ik wel wanneer hij klaar is, maar zeker voor het weekend!!! :) :]

Wat ik daar deed? Naar huis rijden, Drachten via leeuwarden naar Makkum, heb een carpooler op die route.. dus scheelt weer kosten... :)
 
Humm jah maar pas op voor Wiuwert, heb vandaag bekeuring gekregen a 115 euro '( . Ben daar dus op 1 maart geflitst
1 maart :? 1 maart :? Reed je alleen toen, of.... ;( ?
Waar gaan we rijden het weekend en welke dag?.. zal een ander topic voor open moeten dan.
 
Middei allegeare... hjir ek in rasechte Frys. út Earnewâld... (niet dat iemand dit gat kent... maar toch...) Ik bin in grutte aksje oan't hâlden, om mear Fryske M-F'ers te krijen... O-) Wa docht mei???
:D

FF offtopic: Bij wie zou ik eventueel 8erop kunnen, om naar verschillende M-F evenementen te gaan??? De motor van me pa staat weg te rotten bij me opa en oma, en ik wil zo graag weer tussen de motors.... :] Bij voorbaat dank!

Sjoerd (út Earnewâld)
 
1 maart :? 1 maart :? Reed je alleen toen, of.... ;( ?
Waar gaan we rijden het weekend en welke dag?.. zal een ander topic voor open moeten dan.
Ik weet niet met wie ik reed en wat ik daar deed eigenlijk... 1 maart is op een zaterdag dus had gekund saampies met jullie '(
 
Ik ben ook Fries. Ben geboren in Heerenveen en heb tot m'n 3-de
jaar daar gewoond (is al 30 jaar geleden).
 
We laten jou nooit meer voorop rijden :+
OKeej gerust stelling voor jullie, jullie waren er niet bij :) ... tenminste niet op het moment dat ik er was...

Het is gebeurd op de dag dat we met groep aan het rijden zijn geslagen toen er nog zo veel pekel op de weg lag....
Ik ben er toen eerder bij weg gegaan omdat ik andere dingen te doen had... Jullie zijn toen nog verder gereden...

Maar ik weet dus niet of jullie er later ook nog langs zijn gereden ....
 
Middei allegeare... hjir ek in rasechte Frys. út Earnewâld... (niet dat iemand dit gat kent... maar toch...) Ik bin in grutte aksje oan't hâlden, om mear Fryske M-F'ers te krijen... O-) Wa docht mei???
:D

FF offtopic: Bij wie zou ik eventueel 8erop kunnen, om naar verschillende M-F evenementen te gaan??? De motor van me pa staat weg te rotten bij me opa en oma, en ik wil zo graag weer tussen de motors.... :] Bij voorbaat dank!

Sjoerd (út Earnewâld)

Eernewoude is vlak bij..Mijn Pake en Beppe wonen er zelfs. Ik zit dus in Twizel. Moet je kennen, ligt naast Buitenpost. Kom vaak genoeg met de ZXR in Earnewald, dus geef maar een gil.
 
Thnx Snorro, als ik zo vrij mag zijn, wie zijn je pake & beppe? Je motor is trouwens ook van het goeie type.. :} Kawa rules, en zou je mij willen mailen, als je nog us komt? Zou hartstikke fijn zijn... mail: Shvdwerff16@hotmail.com Ik kijk er al naar uit!!!!

Sjoerd
 
Thnx Snorro, als ik zo vrij mag zijn, wie zijn je pake & beppe? Je motor is trouwens ook van het goeie type.. :} Kawa rules, en zou je mij willen mailen, als je nog us komt? Zou hartstikke fijn zijn... mail: Shvdwerff16@hotmail.com Ik kijk er al naar uit!!!!

Sjoerd

Heb je gemaild
 
:+ meer een soort van hangmat, soort van luie strandstoel, maar dan voor de stoplichten :X

Is ie nu al eens klaar ?
Nog niks gehoord... zal morgen eens bellen... en anders maar een leenmotor he? Staat toevallig nog een GSX-R1000 bij m'n dealer. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan