Het KTM 790/890 Adventure topic Deel 1

Deze uitvoering koste nieuw 130euro
Maar je mag hem hebben voor die 50 euro hoor geen probleem maar je moet dan wel een foto posten als de motor er op staat 👍🏻
 
Nou een rondje gebeld en ik was niet de enige die dit opgevallen was
Ik belde een zaak en die had een voorpoot al 2 x weggebracht omdat ze ook dachten dat het niet klopte maar dit is blijkbaar normaal bij dit type. 😃
De nieuwe banden zitten er onder maar nog geen tijd gehad om te proberen
Wel een mooi kleedje g
Nou een rondje gebeld en ik was niet de enige die dit opgevallen was
Ik belde een zaak en die had een voorpoot al 2 x weggebracht omdat ze ook dachten dat het niet klopte maar dit is blijkbaar normaal bij dit type. 😃
na even zoeken een mooie uitleg over de explore poten
wel apart de rechtse poot doet 2/3 van het werk

en voor wie nog interesse heeft het kleed is er nog
hij paste niet bij slijkmoto
 
Sjonge dat is fijnere mechanica... ik durf er zelf niet eens goed aan te schroeven op mijn R... voor je het weet , maak je een onoplosbare janboel van de vering/demping... althans ik durf het niet...

Jullie wel ?

Appeltje eitje Slijk... Als het goed is zit er een tabelletje in het handleidingboekje (bij de 1090R wel); Sport, Tour, Soft en Off-Road of zoiets dergelijks.
Goed het aantal klikjes en/of omwentelingen tellen, en altijd van dicht (uiterst links) naar open (rechtsom).
 
Niet bang voor zijn gewoon proberen .
onder het zadel staat de Comfort standaard afstelling sport en offroad
probeer het eens uit in de handleiding staat precies hoe het moet.
 
Appeltje eitje Slijk... Als het goed is zit er een tabelletje in het handleidingboekje (bij de 1090R wel); Sport, Tour, Soft en Off-Road of zoiets dergelijks.
Goed het aantal klikjes en/of omwentelingen tellen, en altijd van dicht (uiterst links) naar open (rechtsom).
Maar dicht is uiterst rechts om ☝🏻dit is maximale demping
dus van uit volledig dicht dat is rechtsom (klok mee) . naar 10 Klikjes open (links draaien) op de voorpoten
dat is bijvoorbeeld sportstand.
 
vandaag de zandrit gereden
warmte en zandhappen
hopelijk kan ik eind augustus op vakantie naar italie
we zullen wel zien over een paar weken, deze dag pakken ze niet meer af*D
 
vandaag de zandrit gereden
warmte en zandhappen
hopelijk kan ik eind augustus op vakantie naar italie
we zullen wel zien over een paar weken, deze dag pakken ze niet meer af*D

Foto's? :Y:P

Waar ga je naar toe in Italië? En ga je er heen met KTM op de aanhanger of rijdend?
 
Laatst bewerkt:
foto,s:N
smerige wegen rijden in Noord Italie
en daar rijden we met de motor naar toe:]
waarom zou het met de auto moeten, ik heb er geen 8)7
 
Laatst bewerkt:
Bij mij is nog steeds de keerring bij het voortandwiel niet vervangen. Deze is niet leverbaar. Alles bij KTM is slecht leverbaar volgens mij |(

Misschien moeten ze eens bij de Japanners in de leer.
 
Daarentegen rij ik al bijna 20 jaar ktm en het langste dat ik ooit heb moeten wachten is 3 weken op dashboard van de husky 701.
Is het model specifiek?
 
Bij mij is nog steeds de keerring bij het voortandwiel niet vervangen. Deze is niet leverbaar. Alles bij KTM is slecht leverbaar volgens mij |(

Misschien moeten ze eens bij de Japanners in de leer.

Is bij Honda niet beter hoor :N
Ik hoorde van een dealer dat hij al maanden wacht op de meest eenvoudige zaken als een middenbok of valbeugels.
Zal wel corona gerelateerd zijn, veel mensen thuis, weinig voorraad..

Ik had een nieuwe display voor de 1090 nodig ivm vocht, was er met een week..
 
Vandaag werden de PIRELLI SCORPION TRAIL 2 bandjes op m'n R gelegd, die prompt werden ingereden in de bergen achter Nice...

Sjonge, wàt een verschil met die k*dt-Karoo 3 (zelfs er rekening mee houdend dat dit zogenaamde 50/50 banden zijn, die echter op geen enkele wegbedekking deugen)... onmiddellijk feedback , eindeloze grip en ongekende hellingshoeken... tegen dat ik thuis kwam, waren de schaamrandjes zo goed als weg...

Tegen volgende zomer, als corona me toelaat met mijn maatje wat Italiaanse steenpistes te gaan afschuimen, komen er PIRELLI SCORPION RALLY-rubbers op .

Tot op dat ogenblik blijven we maar even weg van het offroad-gebeuren...

796453BF-0E5E-4282-AE0E-491AEDB9F890.jpeg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: OSJ
Terug
Bovenaan Onderaan