Het KTM 790/890 Adventure topic Deel 1

Het zijn niet eens KTM-sloten en neen, ik heb even gekeken , er is geen mogelijkheid om een hangslotje te gebruiken, noch in het slot van het deksel , noch in het slot van de bevestiging aan de bodemplaat.
Blijkbaar had men reeds tweemaal de verkeerde sloten aan de dealer gezonden en nu begreep ik dat hij ze nog steeds niet ontvangen heeft, nu de motor morgen voor zijn eerste 1000 kmbeurt binnengaat .
 
3d2f20d7-d6dd-449b-bded-453cca466a6a.JPG
 
Met de eigen motor ?
Ik zou dan liever huren, dan zijn de traantjes wat minder wanneer (niet : indien !) je hem neerlegt...
Gewoon met eigen motor. Een aantal jaar geleden al een trialmotor gehad, dus ik ben niet helemaal een groentje. En we gaan er niet mee crossen, gewoon leren staan op de motor, bochten, stijgen en dalen.

Hij is er voor gemaakt dus gaan met dat ding.
 
Ik heb, eigenlijk tegen beter weten in, de betalende (!) KTM navigatieapp gedownloadet... dat zijn wellicht de meest nutteloze 9 euro die ik ooit heb weggesmeten...
Sjonge, ik wist reeds dat het een waardeloze app was, maar dat-ie blijkbaar in een alternatief zonnestelsel functioneert, neen, dat had ik niet verwacht....
Ik ken de streek hier vrij goed, maar als ik de pijltjes op het dashboard had gevolgd, dan zat ik wellicht nu ergens vast in Albanië ....als je dit gesukkel vergelijkt met de schitterende en gratis app van BMW, dan ga je de Oosterijkers helaas toch weer een beetje beschouwen als kneusjes-Duitsers . :+
 
Om een dagje in de bergen te jakkeren was het inderdaad erg leuk, maar ik zal toch blij zijn als ik morgen mijn amechtige 790 Adventure R weer mag gaan terughalen...
Toch nog even gegrijnsd toen ik met die raket 3 flink doorvlammende knapen op Yamaha MT-09's kon inhalen en hen het snot voor de ogen kon rijden... was lang geleden dat het aan dit tempo kon... héhéhé ... *O*
 
Laatst bewerkt:
Balen balen balen...
Ik heb soms het idee dat je juist de eerste km's de meeste kans hebt op een spijker in je band, het lijkt wel of ze magnetisch zijn als ze nieuw zijn. :(
 
Ik heb ze enkel in het droog , in de bergen en vaak met mijn eega achterop gebruikt, ook aan flinke snelheden, en dan doen ze niet onder voor echte wegbanden.
Veel grip, maar wel lawaaierig.
Offroad moet nog gebeuren en in de regen hebben ze geen al te beste reputatie, volgens de testen.
 
Ik heb in de regen een aantal keer het tc aan zien gaan. Verder niets raars meegemaakt. Wel gewoon rustig gereden. Op droog wegdek zijn het net straatbanden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan