Dat waren de "S" modellen sowieso al minstens een jaarMet de komst van de 890 zullen de 790's wel in de uitverkoop gaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat waren de "S" modellen sowieso al minstens een jaarMet de komst van de 890 zullen de 790's wel in de uitverkoop gaan
ik had een van de 1e 2020 adv R ook met een flinke korting in FebruariZelfs op de R zat een flinke korting toen ik hem kocht in juni
Sinds wanneer is motor rijden verstandig?Betaalt er eigenlijk ooit iemand de volle prijs voor een KTM (behalve ikzelf, dan :-) ?
Ik snap de verkoopspolitiek van KTM niet goed : de dealers zitten zeer snel met een moeilijk verkoopbare stock, de huidige eigenaars van nog verse KTM's voelen zich enigszins bekocht, terwijl de "upgrade" (in dit geval de 890 Adventure) niet in een echte behoefte voorziet...
Dan pakt BMW het m.i. verstandiger aan...
Ik vraag geen medelijden, ik vraag inzicht.Sinds wanneer is motor rijden verstandig?
Koop wat je leuk vind
Geld kost het toch wel!
En als je dealer je niet de juiste inruil geeft,
ga naar een ander dealer
Of verkoop hem zelf?
Voor je bmw's krijg je meer terug zeg je
Tja dat heb je vooraf ook betaald!
En voorop gesteld dat ik het je gun
Als je 3 motorsfietsen kunt rijden(bezitten) hoeven we toch geen medelijden met je te hebben?
En sowieso als je weet hoe de strategie van ktm werkt dan kun je dat in he voordeel laten werken
Als ze in de uitverkoop zijn gaan kopen
En particuliere verkopen
En opnieuw
En als het model wat je wil wat langer op de markt is
Dan zijn alle optie in iedergeval op voorraad
Maar nog maals een motor koop je met je hart
En niet met de accountant er naast
In BE zijn de 790s al even goedkoper dan de Tenere 700.
Ik snap de verkoopspolitiek van KTM niet goed : de dealers zitten zeer snel met een moeilijk verkoopbare stock, de huidige eigenaars van nog verse KTM's voelen zich enigszins bekocht, terwijl de "upgrade" (in dit geval de 890 Adventure) niet in een echte behoefte voorziet...
Sowieso is een motor van nog geen jaar oud verkopen een financieel aderlatingIk vraag geen medelijden, ik vraag inzicht.
Particulieren staan evenmin te springen om een jonge tweedehands van je te kopen , als ze voor een paar honderd euro méér een splinternieuwe uit de toonzaal kunnen slepen.
Je verliest altijd op je motor als je hem snel weer inruilt , maar bij KTM is het nu wel extreem met ‘ons’ model... en het feit dat ik al na een paar maanden met een verouderd, voorbijgestreefd exemplaar zit, doet bij mij wel een beetje afbreuk aan het plezier hem te bezitten, hoezeer ik dat ook probeer te rationaliseren.
Ik had de verkoper een bericht gestuurd en een reactie ontvangen dat het hier inderdaad een fout betrof. Ze hebben inmiddels uit de advertentie gehaald dat deze motor een Akrapovic demper heeft. Verkoper gaf aan dat het inderdaad een originele demper, met een Akra sticker is.Wist niet dat ze standaard met Akra geleverd werden.
≥ KTM 790 ADVENTURE (bj 2020) - Motoren | KTM - Marktplaats.nl
3201km. Bouwjaar: 2020. Prachtige ktm 790 adventure van eerste eigenaar,met o.a.akrapovic uitlaat demper,handkappen set,en navigatie steun.boekjes zijn aanwezig. Segment: all-road kleur:www.marktplaats.nl
Maar toch nog steeds goedkoper dan de KTM, of geven ze daar zoveel korting op dan?
OK, maar gij hebt wel de duurste versie.. (die nu, met de nieuwe invoerder eigenlijk ook te duur geworden is)Yep. Mij is enkele 1000en euros aangeboden..
Tenere was volle pot of niks.
Hadden ze niet teveel S modellen ingekocht die ze niet kwijt raken?
Premium Motors in Apeldoorn stopt per 1 juni dit jaar ook als KTM dealer. Op hun website geven ze een onderbouwing van hun keuze. Is wel te snappen.Het is dan ook met reden waarom sommige KTM dealers de handdoek in de ring gooien...
Scenic App bevalt mij goed, heb er een stuk van de TET mee gereden. Momenteel alleen verkrijgbaar voor de Iphone. De website beloofd een Android versie te lanceren in de winter van 2021. Verder verwijs ik graag naar aanbevelingen van lui die nog al eens in allerlei uithoeken rondtuffen op allerlei Adventure motoren. De spreker heeft een Borat accent...Weten jullie nog goede navigatie apps (voor android) die goed werken met route tracks? Of een gps systeem die dat kan voor flink minder geld dan een tripy?
Osmand+ op een Android telefoon is denk ik een van de meest gebruikte apps om tracks te rijden.Heeft er iemand tips wat betreft offroad navigatie met tracks? Ik weet dat er een tripy systeem is wat belachelijk veel geld kost.
Ik gebruik nu mijn telefoon als navigatie met de myrouteapp app. Daarmee kan ik geen tracks op de kaart toveren of volgen. Ik heb nu maps.me geïnstalleerd, daarmee kan ik wel een track op de kaart zetten maar je krijgt geen navigatieinstructies. Op zich niet een heel groot probleem.
Verder heb ik nog een oude zumo 660, daarmee kan ik als het goed is ook tracks volgen. Maar ik heb deze functie nog nooit gebruikt.
Weten jullie nog goede navigatie apps (voor android) die goed werken met route tracks? Of een gps systeem die dat kan voor flink minder geld dan een tripy?
Die borat heb ik eerder filmpjes van gezien. Ik ga deze ook kijken. Bedankt!Scenic App bevalt mij goed, heb er een stuk van de TET mee gereden. Momenteel alleen verkrijgbaar voor de Iphone. De website beloofd een Android versie te lanceren in de winter van 2021. Verder verwijs ik graag naar aanbevelingen van lui die nog al eens in allerlei uithoeken rondtuffen op allerlei Adventure motoren. De spreker heeft een Borat accent...
Bedankt. Was osmand ook al ergens tegen gekomen, net als Locus. Heb jij persoonlijke ervaring met osmand+? En zo ja, bevalt het?Osmand+ op een Android telefoon is denk ik een van de meest gebruikte apps om tracks te rijden.
Grote voordeel is dat je zowel spraak als visueel aanwijzingen krijgt.
Er zijn meerdere garmins die off-road tracks kunnen laten zien maar het probleem is dat ze alleen het lijntje op het scherm geven
Maar geen audio of visueel aanwijzingen geven.
Plus de verplichting door KTM, althans hier in Nederland om alle Husqvarna modellen tentoon te stellen..Is dat niet iets waar elke KTM dealer zich in laat vangen?
Ik kan me de hele rij RC390's nog zo voor ogen halen bij de lokale dealer...
Idem met de ADV 1090, waar ook hele rijen in de showroom stonden die ze aan dumpingsprijzen moesten verkopen...
Dealer verkoopt geen KTM meer...