Nog geen motor (snif), wel vast (nieuw) lid

KawaKrisje

Die hard MF'er
17 aug 2006
956
2
Amsterdam
Hee allemaal :W ,

Doe ook maar effe mee in het voorstelrondje!

Ik ben Kristel, 32 jaar (en doe ..... na.). Ga dinsdag m'n roze papiertje halen (hoezo zelfverzekerd *O* ). Na 3 lessen m'n helm gekocht, handschoenen toen het écht koud begon te worden (mmmh, da was vorig jaar, maar half jaar niet gelest ;( ), sinds maandag m'n pak, en vandaag de laarzen! Nu die motor nog ... ! M'n hartje schrééééuwt om een Kawasaki maar ga eerst maar eens wat proefritjes maken. Beginnend bij de Kawadealer (denk dat ik al weet waar dat eindigt :Y ). ZX6R=móóóóí, ZZR=betaalbaarder, én sneller dan m'n lesmotor :X .

Zie jullie binnenkort op de A2 of A10!

Groet, Kristel.

-gaat zich echt aan de max. snelheid proberen te houden-
 
:W Krisje
full


Als je ook een icoon wilt hebben of resizen, ff hier vragen. 8-)
 
Hoi :W

[me]Nijlpaard checked naam en leeftijd.
[/me]




Hmmmmmm, piccie :Y :P ;)
 
Hoezo naam, leeftijd, piccie? :9

Als ik een goudboompje in de tuin had staan (of een leuke vent met dikke creditcard!) zou het een Kawagroene ZX9R worden :Y !
Maar helaas, moet roeien met de riemen die ik heb, en met mijn gloednieuwe papiertje en mijn lichte gewicht moet ik misschien ook niet meteen een te zware motor kiezen (?). Dus wat ik al eerder poste, het zal denk ik een ZZR of (als ik genoeg terugkrijg van de belasting :) ) een ZX6R worden.

Ennuh, ben ook hier een groentje. Hoe krijg ik een icoon? Heb wel gelezen hoe het moet, maar plaatje is te groot, en wil ik 'm laten resizen krijg ik 'm niet verstuurd, te groot (zucht).

Groetjes, Kristel.
 
plaatjes kan je altijd het formaat aanpassen in paint.
Anders open je paint en druk op help en typ :formaat aanpassen.
Krijg je stap voor stap uitgelegd hoe je het formaat moet aanpassen.
Succes !
Let op dat je plaatje niet groter mag zijn dan 100kb.. ook weer zoiets..
 
Die 100kB is het probleem, of ook dat 't geen jpeg is?, misschien iets anders?, 't lukt me niet |( . Zit ook niet in de ICT.
Icoon laat dus even op zich wachten :N .

Kris.
-redhead, dus niet blond-






YEAAAH, that's my bike!!!



 
Laatst bewerkt:
Die 100kB is het probleem, of ook dat 't geen jpeg is?, misschien iets anders?, 't lukt me niet |( . Zit ook niet in de ICT.
Icoon laat dus even op zich wachten :N .

Kris.
-redhead, dus niet blond-




om je plaatje te gebruiken moet het een jpeg zijn en niet groter zijn dan 100kb.
Als je bijvoorbeeld een ander formaat heb ,kan je deze openen in fotoshop,paint,irfanview. Daarna kies je save as....->jpeg formaat.
Je hebt dan een jpeg.
Als je een te grote foto hebt kan je ook deze het formaat veranderen binnen genoemde programma`s ,bijvoorbeeld formaat wijzigen,of bij paint: beeld-uitrekken/hellen. Je kies dan b.v. 50% van het oorsprokelijke formaat. je plaatje zal dan 50% kleiner worden..
Nou ,leef je uit !


YEAAAH, that's my bike!!!
 
om je plaatje te gebruiken moet het een jpeg zijn en niet groter zijn dan 100kb.
Als je bijvoorbeeld een ander formaat heb ,kan je deze openen in fotoshop,paint,irfanview. Daarna kies je save as....->jpeg formaat.
Je hebt dan een jpeg.
Als je een te grote foto hebt kan je ook deze het formaat veranderen binnen genoemde programma`s ,bijvoorbeeld formaat wijzigen,of bij paint: beeld-uitrekken/hellen. Je kies dan b.v. 50% van het oorsprokelijke formaat. je plaatje zal dan 50% kleiner worden..
Nou ,leef je uit !

Weet niet wat ik een paar dagen geleden heb gedaan maar ik heb een icoontje :Y .
Heb me toch nog even uitgeleefd met je tips en het werkt *O* .
Tnx, kost het me de volgende keer tenminste niet meer zoveel tijd.

Kawaidioot jij bedankt voor je linkje!
En iedereen bedankt voor jullie welkom!
 
[me]Friezinnetje ging ook pas om kwart voor 5 naar bed O-)
[/me]


Ben je nog aan het aftellen? :P


Sssssssssht, ... , nog 1 nachtje slapen!

en ik kom vanacht écht niet op het forum, morgen goed uitgerust zijn :Y . Zit er nu alweer te lang achter ... .
van de andere kant:"wat er ook gebeurt, ik ga het halen morgen *O* ."

Heb jij aan 3 uurtjes slaap genoeg :? ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan