Nog geen sterke verhalen OBT2????

Santtu Pikkarainen

MF veteraan
29 okt 2001
4.476
2
Ermelo
Waar blijven die sterke verhalen nou van de 2e ouwebrikkentoer??? Hoeveel uitvallers? Hoe was de soep? Foto's?!?!?!

Wat wordt de 3e toer? Ik heb voor de Ouwebrikkenbloesemtoer vanochtend een heel erg leuk nieuw weggetje ontdekt! Die kan ik best in de rit opnemen. Dan nog even een kleine eet-aanpassing en klaar!

Hoeveel kilometer maximaal? De rit is nu 190km, dat zouden we het beste zo kunnen houden. De laatste keer zijn we om 10:00 gestart en waren we om 16:00 weer terug in Sliedrecht. Eventueel is er onderweg een uitstapmoment.
 
Effe opleten pinguinnetje: lees hier maar eens!!! 8-)

En we hebben nu over 120 km 6 uur gedaan, dus die 190 is een beetje erg veel denk ik zo. Kort maar in naar ene km'etje of 100 indien mogelijk, omdat de meesten ook van redelijk ver moeten komen.

Verder ouwehoeren in het andere topic dan maar?? :P
 
En we hebben nu over 120 km 6 uur gedaan, dus die 190 is een beetje erg veel denk ik zo.
Ook zelluf ff oplettuh, 12.15h vertrokken & 17.00h gearriveerd. Ruim anderhalf, eerder nog twee uur stilgestaan.

Zo'n kleine 3 uur gereden. Geeft gemiddeld ruim 40km/h ipv jouw 20km/h.


Dus als we bikkelen kunnen we de bloesemtoer binnen 5 uur halen.
[me]RDZ doet veel liever niet bikkelen[/me]
 
Op maandag 29 juli 2002 14:46 schreef roestendoenze het volgende:Ook zelluf ff oplettuh, 12.15h vertrokken & 17.00h gearriveerd. Ruim anderhalf, eerder nog twee urr stilgestaan.

Zo'n 2enhalf uur gereden. Geeft gemiddeld 50km/h ipv jouw 20km/h.


Dus als we bikkelen kunnen we de bloesemtoer binnen 4 uur halen.
[me]RDZ doet veel liever niet bikkelen[/me]

Het was maar voor de vorm he. Ik ben 's ochtends om 8.30 uur weggereden en was om 19.30 uur weer thuis ongeveer. Wel met een omweg via Apeldoorn, maar toch. En ome Ralf bikkelt liever ook niet, dus als die 100 km geen probleem is dan komen we graag bij Pingu even roken! :}

En dat bikkelen wordt toch niks, dacht ik nu ook: 12.00 beginnen, drie uur rijden, 5 uur weer thuis. Mooi niet dus. Duurt altijd langer dan je denkt op een of andere manier... :)
 
Ook zelluf ff oplettuh, 12.15h vertrokken & 17.00h gearriveerd. Ruim anderhalf, eerder nog twee uur stilgestaan.

Zo'n kleine 3 uur gereden. Geeft gemiddeld ruim 40km/h ipv jouw 20km/h.


Dus als we bikkelen kunnen we de bloesemtoer binnen 5 uur halen.
[me]RDZ doet veel liever niet bikkelen[/me]

Wij hebben al met al toch flink door moeten rijden hoor! Zat wel een eetstop, tankstop en drinkstop in. Dus ik zal een kortere versie maken, geen probleem!
 
Het was maar voor de vorm he. Ik ben 's ochtends om 8.30 uur weggereden en was om 19.30 uur weer thuis ongeveer. Wel met een omweg via Apeldoorn, maar toch. En ome Ralf bikkelt liever ook niet, dus als die 100 km geen probleem is dan komen we graag bij Pingu even roken! :}

En dat bikkelen wordt toch niks, dacht ik nu ook: 12.00 beginnen, drie uur rijden, 5 uur weer thuis. Mooi niet dus. Duurt altijd langer dan je denkt op een of andere manier... :)

Yep, als ik alleen rij, doe ik mijn tocht in een uurtje of 2,5. Met z'n allen gezellig heb je er een dag voor nodig.
 
Op maandag 29 juli 2002 14:46 schreef roestendoenze het volgende:Dus als we bikkelen kunnen we de bloesemtoer binnen 5 uur halen.
[me]RDZ doet veel liever niet bikkelen[/me]

heeft wel het gevoel dattie gisteren gebikkeld heeft, pfff toch maar zien dat ik een ander zadel erop krijg, 'k wist bij 20 km van thuis niet meer hoe ik het beste op die motor kon zitten :)
 
heeft wel het gevoel dattie gisteren gebikkeld heeft, pfff toch maar zien dat ik een ander zadel erop krijg, 'k wist bij 20 km van thuis niet meer hoe ik het beste op die motor kon zitten :)

Vandaar dat je zo plat op de tank lag zeker :P
 
U hebt dat gezien :? , tjee dan heb je hele goeie achteruitkijkspiegels :P :P

Heb ik ook, ze trillen in ieder geval minder hard dan op de CB. Even een stomme vraag: trillen die dingen allemaal zo hard? :)

Trouwens wel handig op de snelweg, dat jij elke keer vast naar links ging zodat de rest ook in kon voegen! :} :} :}
 
Heb ik ook, ze trillen in ieder geval minder hard dan op de CB. Even een stomme vraag: trillen die dingen allemaal zo hard? :)

Trouwens wel handig op de snelweg, dat jij elke keer vast naar links ging zodat de rest ook in kon voegen! :} :} :}
de mijne trillen alleen niet als ik de koppeling ff intrek, voor de rest trillen ze altijd '(

enne 'k doe me best :P
 
een brik :9 is geen modern schuurijzer :P , hoe moet ik die schuurijzers dan aan zien komen vliegen :P ?
 
Heb ik ook, ze trillen in ieder geval minder hard dan op de CB. Even een stomme vraag: trillen die dingen allemaal zo hard? :)

Trouwens wel handig op de snelweg, dat jij elke keer vast naar links ging zodat de rest ook in kon voegen! :} :} :}
Dat trillen is de mijne gaan doen na het vervangen van de blokrubbers voor nylon bussen.

Enne dat wat JohnK6 op de snelweg deed is niet meer dan normaal hoor ;)
 
Heb ik ook, ze trillen in ieder geval minder hard dan op de CB. Even een stomme vraag: trillen die dingen allemaal zo hard? :)

Trouwens wel handig op de snelweg, dat jij elke keer vast naar links ging zodat de rest ook in kon voegen! :} :} :}


Trillende spiegels...??

Wil je trillende spiegels zien...?
Dan moet je eens plaats nemen op dat machien van mij. Als ik 4000 toeren draai, en dat doe ik meestal, dan valt er in mijn spiegel niets meer waar te nemen tenminste niet iets herkenbaars...!!
 
Trillende spiegels...??

Wil je trillende spiegels zien...?
Dan moet je eens plaats nemen op dat machien van mij. Als ik 4000 toeren draai, en dat doe ik meestal, dan valt er in mijn spiegel niets meer waar te nemen tenminste niet iets herkenbaars...!!

Is goed!! Graag!! :)
 
Oke, spreek maar iets af Maar als je eraf valt zijn de kosten voor jou...oke!?

Op dat kleine brommertje van jou kan ik mijn lange poten constant aan de grond houden, geen probleem!!

Ik kom nog wel een keer je kant op ergens in september/oktober ofzo... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan