Nog iemand met mijn kenteken, wat nu?

Vanmorgen werd er voor me neus een ZX9R in het blauw van de snelweg gehaald door de KLPD.
Dit was op de A16 thv kralingenplein bij Rotterdam.

De beste man reed in vol leer. Dus wie weet heb je mazzel.
 
Trouwens deze truucje doen ze ook bij auto's.

Alleen denk ik dat je geluk hebt omdat jou motor niet gejat is.

Oom van maat koopt Golf 5. Niets aan het handje denk je. Totdat ie bekeuren krijgt die hij zeker niet heeft begaan. Opeens brief RDW: wij hebben onregelmatigheden rond uw kenteken geconstateerd. U moet op xx-xx-xxxx op ons keuringstation verschijnen met de auto.

Auto daarheen gebracht. Framenummer voor de raam is gewoon papiertje wat ze erin hebben gedaan. Kentekenplaten zijn niet doorgedrukt (gemaakt door een kennis ofzo blijkbaar). Auto in beslag genomen. Weg geld.

Maar hier hebben ze alle gegevens van een andere wagen gekopieerd. Daarna hebben ze exact dezelfde platen gemaakt.

Het ergste vond ik wel dit:, maat "hoe kunnen ze de papieren dan namaken????" RDW meneer: "blijkbaar hebben ze iemand binnen het RDW als maatje"...
 
Helaas, de foto's zijn zwart-wit, maar volgens mij heeft die gast een pak aan van Lookwell of berik geloof ik , want er lijken van die oogjes onderaan op z'n rug te staan.

Zie foto!!
[afbeelding]
Deze is genomen bij groningen.

Grtz Eagle.
Eagle, volgens mij is het een Aprilia RSV Mille, en geen Kawa. Kijk maar naar die achterlichten en de `bananenbrug'.

Ik zoek even een foto voor je. Edit: hier de achterkant van mijn Mille: kijk maar naar die twee achterlichten met die `oogleden' er omheen:

full
 
Laatst bewerkt:
Zoals het er op de foto uitziet heeft hij gewoon een normaal 'orgineel' kenteken.. Dus ik denk zelf dat deze man niet eens in de gaten heeft dat hij met dezelfde plaat rondrijdt...

Kan je dat uit die foto halen? Het lijkt me ook niet dat als je een kenteken vervalst dat je dan met een kartonnen plakje met de letters met permanent marker erop gezet rond gaat rijden :)
 
Je bent gek dat je die 370 al hebt betaald..... lekker laten voorkomen idd...
incident is toch al bij ze bekent....

Veel sterkte....

ff een editje...

Denk zelf dat t toch en kawa zx9 is hoor
 
Laatst bewerkt:
Eagle, volgens mij is het een Aprilia RSV Mille, en geen Kawa. Kijk maar naar die achterlichten en de `bananenbrug'.

Ik zoek even een foto voor je. Edit: hier de achterkant van mijn Mille: kijk maar naar die twee achterlichten met die `oogleden' er omheen:

[afbeelding]

is idd een mille, is te zien aan het achterlicht en de spiegels :Y
 
nah.. als 't 'n aprillia RSV is, dan is het makkelijk aantonen ! want die waren er nog niet in april '94
alhoewel ik eerst dacht dat dit een nieuwer type ZX9 op foto was
 
Eagle, volgens mij is het een Aprilia RSV Mille, en geen Kawa. Kijk maar naar die achterlichten en de `bananenbrug'.

Ik zoek even een foto voor je. Edit: hier de achterkant van mijn Mille: kijk maar naar die twee achterlichten met die `oogleden' er omheen:

1ef1ab949b073475104efdf2cdfc6aea
Dat ze jou nooit van de weg gehaald hebben, ik zie zo dat jouw kenteken ook vervalst is :+
 
Eagle, volgens mij is het een Aprilia RSV Mille, en geen Kawa. Kijk maar naar die achterlichten en de `bananenbrug'.

Ik zoek even een foto voor je. Edit: hier de achterkant van mijn Mille: kijk maar naar die twee achterlichten met die `oogleden' er omheen:

[afbeelding]
Toevallig dat ik gister op de RDW site een verkeerd kenteken intypte, namelijk MN FH 50.
Is dus een kenteken van een rsv 1000.
Van de N kun je makkelijk een H maken.
 
Toevallig dat ik gister op de RDW site een verkeerd kenteken intypte, namelijk MN FH 50.
Is dus een kenteken van een rsv 1000.
Van de N kun je makkelijk een H maken.
Klopt, ik heb even gekeken, en het is ook het juiste model (eerste toelating 2000)... zou zomaar kunnen.
 
Ben er zeker van dat ik deze motor meerdere keren heb zien rijden.

In zevenaar.

Weet het echt zeker...

Ik hou het topic in de gaten, en hoop dat ik wat voor je kan doen...
Het probleem is dat ik nooit naar het uiterlijk kijk, maar naar het nummerbord... Het is alweer een tijdje geleden, dus ik ga geen mogelijke kleuren noemen, ivm dat ik verkeerd kan zitten..

Maar ik weet het zeker, of ik moet jou dan hebben gezien...

Ik weet niet of je weleens in zevenaar komt? Gelderland...

Als dat zo is dan zou dat te gek zijn, dan ben ik hopelijk vrij snel van de ellende af. "De zaak" is door de agente waar ik aangifte bij heb gedaan ook doorgedaan aan de recherge, dus als z'n locatie bekend is en hij wordt aangehouden, dan ben ik van alle ellende af denk ik. Heb trouwens nu al wel een nieuw kenteken aangevraagd, dus dat zit dan toch al in de molen en kan ik waarschijnlijk niet meer wijzigen.

Grtz Eagle.
 
Is dus bij jouw in de buurt die gast ? Je kan trouwens niet zo maar een kenteken plaat laten maken, daar heb je alle papieren voor nodig dat je kan aantonen dat het jouw kenteken is. Heb jij jouw motor particulier gekocht ? Mischien had de gene waarbij jij jouw motor had gekocht nog een kenteken plaat liggen. En rijd hij er nu mee rond.

Dan had ik em ook niet op mijn naam kunnen zetten :N :N :N , en het framenummer staat ook op mijn kenteeken dus dat klopt ook. :Y :Y

Grtz Eagle.
 
Vier bekeuringen in één maand??? Zeker weten dat die klojo weet dat ie met een vals kenteken rondrijdt.
Dat was nu ook eigenlijk mijn algemene indruk, maar laten we er toch maar vanuitgaan dat hij het niet weet. Ik vind dat je iederen als eerste het voordeel v/d twijfel moet geven.

Grtz Eagle.
 
Laatst bewerkt:
Zijn de flitsfoto's altijd zo onduidelijk?

Ik kan het kenteken echt neit aflezen, laat staan het type motor herkennen.

De grote foto van de motor op zich is dus eigelijk wat kenteken betreft totaal niet duidelijk, maar op de foto's die ik heb staat ook een zoort uitgelicht stukje met m'n kenteken. Daarop is vrij duidelijk te zien wat er staat. Overiggens zet ik daar wel een aantekening bij , het kenteken wordt elektronisch van de foto uitgelicht, wat volgens mij inhoud dat er een soort fotobewerkingssoftware (3x woordwaarde) op los gaat. Wie zegt dat dat altijd goed gaat???

Grtz Eagle.
 
...het kenteken wordt elektronisch van de foto uitgelicht, wat volgens mij inhoud dat er een soort fotobewerkingssoftware (3x woordwaarde) op los gaat. Wie zegt dat dat altijd goed gaat???


Ik weet uit ervaring dat dat wel eens misgaat. :(
(Ook ooit een bon gehad voor een overtreding in Friesland -waar ik al jaren niet meer geweest was- met een motor die in Griekenland staat. |( )

Maar vier keer dezelfde fout van vier verschillende foto's? :? :N
Lijkt me uiterst onwaarschijnlijk. B| B|
 
das mooi klote zeg.

maar is dit een relatief nieuw fenomeen?

en waarom doen ze het, puur om lekker overtredingen te kunnen maken op andermans naam?
 
Terug
Bovenaan Onderaan