Nog iemand met mijn kenteken, wat nu?

Eaglebrink

Die hard MF'er
30 apr 2006
835
6
Nunspeet
Eageltjuh begint er nu flink de pee in te krijgen, er schijnt iemand met mijn kenteken rond te rijden die nu al 4 bekeuringen in een maand voor me heeft verzameld!! :( :( :( Dit geintje heeft me nu al zo'n €370,= gekost ;( ;( , die ik maar weer terug moet zien te krijgen!!! Ik heb al aangifte gedaan van misbruik van mijn kenteken, en heb de RDW al aangeschreven voor een nieuw kenteken. Maar wat ik ook doe, ik blijf de laatste gebruiker van dat kenteken, dus als die parasiet weer een overtreding begaat dan ben ik weer het haasje, en kan ik weer bezwaar gaan maken. Mochten jullie op de A7 en omstreken iemand met een ZX9R tegenkomen met het kenteken MH-FH-50 in een leren pak , rij em dan van z'n sokken, of beter bel de politie zodat ze er werk van kunnen maken. Het geintje ligt ook al bij de recherge dankzij een zeer vriendelijke agente bij wie ik de aangifte heb gedaan, dus hopelijk pakken ze die parasiet!!!

Zo dat moest ik ff kwijt!! *D *D *D

Zulke lui halen de lol er wel aardig af moet ik zeggen.

Grtz Eagle.

Oh ja dit is mijn motor!
100_1027-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eageltjuh begint er nu flink de pee in te krijgen, er schijnt iemand met mijn kenteken rond te rijden die nu al 4 bekeuringen in een maand voor me heeft verzameld!! :( :( :( Dit geintje heeft me nu al zo'n €370,= gekost ;( ;( , die ik maar weer terug moet zien te krijgen!!! Ik heb al aangifte gedaan van misbruik van mijn kenteken, en heb de RDW al aangeschreven voor een nieuw kenteken. Maar wat ik ook doe, ik blijf de laatste gebruiker van dat kenteken, dus als die parasiet weer een overtreding begaat dan ben ik weer het haasje, en kan ik weer bezwaar gaan maken. Mochten jullie op de A7 en omstreken iemand met een ZX9R tegenkomen met het kenteken MH-FH-50 in een leren pak , rij em dan van z'n sokken, of beter bel de politie zodat ze er werk van kunnen maken. Het geintje licht ook al bij de recherge dankzij een zeer vriendelijke agente bij wie ik de aangifte heb gedaan, dus hopelijk pakken ze die parasiet!!!

Zo dat moest ik ff kwijt!! *D *D *D

Zulke lui halen de lol er wel aardig af moet ik zeggen.

Grtz Eagle.

Oh ja dit is mijn motor!
[afbeelding]



dat is inderdaad erg kl*te

succes ermee.

je had nu je kenteken niet weg hoeven te halen, je hebt het erboven al beschreven ;) :W
 
Van alle overtredingen de foto's opvragen en ff goed checken op welke tijden ze zijn opgelopen. Als je kunt aantonen met bijvoorbeeld klokkaart/registratie op het werk oid maak je nog een kans als je bezwaar maakt.
 
Je schrijft dat dit je al € 370,-- heeft gekost.
Maar waarom betaal je die bekeuringen eigenlijk? Dit zijn schikkingsvoorstellen waarbij je wel of niet akkoord meegaat.
Lijkt me dus duidelijk dat dat niet het geval is, en moet je het gewoon voor late nkomen.
 
Hey Eagle,
ik dacht dat het kentekensysteem tegenwoordig zo veilig was met dat stempel in je papieren als je een plaat laat maken |(
Ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt want dit schiet niet op :(

Succes ermee.
 
Klote man, wat een lijer. Succes ermee. Je krijgt je geld vast wel terug. Als die gast geflitst is dan zien ze zelf ook wel dat het een andere moto is. En nou niet mij van de sokken jagen, want ik heb toch echt een ander kenteken.. :P
 
Balen man!

Misschineen oplossing: aangifte doen van vermissing van je kenteken plaat en nieuwe papieren aanvragen. Met die papieren een nieuwe plaat met een "1"tje halen. Niet fraai, maar beter dan verrast worden door zo'n $$@@%$%, die lekker aan het crossen is met jouw plaat!

Succes man.
 
Je schrijft dat dit je al € 370,-- heeft gekost.
Maar waarom betaal je die bekeuringen eigenlijk? Dit zijn schikkingsvoorstellen waarbij je wel of niet akkoord meegaat.
Lijkt me dus duidelijk dat dat niet het geval is, en moet je het gewoon voor late nkomen.

Ik had door een leuke fout v/d post ook nog eens niet de bekeuring en de aanmaningen gekregen, dus ik kwam er eigenlijk pas achter toen ineens een deurwaarder voor de deur had staan! :o :o :o Sta je dus echt ff met de bek vol tanden zal ik je zeggen.

Grtz Eage
 
maar dan zeker weten dat jij er niet op zit toch??? ;)

maar idd.... das zwaar k*t...

kan je niet bewijzen dat jij het niet was doordat je meerdere getuigen hebt die kunnen zeggen dat je op dat tijdstip niet was waar zij denken dat jij was... ( :? snap je het nog??) of is dit dan weer net zo'n typisch gevalletje als wat cyberslimbo had?? zeg maar...
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel bizar :o

Maar ik neem aan dat je kan aantonen dat jij niet de bestuurder was van dit voertuig, dus ik zou je niet al te veel zorgen maken.
 
Laatst bewerkt:
Zo lang heb je de Fiets nog niet zie ik.
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx (404 | RDW)
Heeft die andere kl,zak nog een oud type kentekenplaat of zo :?
Is het kenteken wel eens kwijt geweest dat hij dit heeft :?
Of heeft hij een letter of cijfer vervalst :?
Het is een ingevoerde fiets zie ik O-)
 
Laatst bewerkt:
Hmm kleur van de zx9 eet je dat toevallig rij regelmatig op de A7 t.h.v purmerend zal mn ogen open houden.!!

Helaas, de foto's zijn zwart-wit, maar volgens mij heeft die gast een pak aan van Lookwell of berik geloof ik , want er lijken van die oogjes onderaan op z'n rug te staan.

Zie foto!!
Fotoparasiet.jpg

Deze is genomen bij groningen.

Grtz Eagle.
 
maar dan zeker weten dat jij er niet op zit toch??? ;)

maar idd.... das zwaar k*t...

kan je niet bewijzen dat jij het niet was doordat je meerdere getuigen hebt die kunnen zeggen dat je op dat tijdstip niet was waar zij denken dat jij was... ( :? snap je het nog??) of is dit dan weer net zo'n typisch gevalletje als wat cyberslimbo had?? zeg maar...

Tot nog toe kan ik et weerleggen, maar wat als ik nou zelf eens een leuke tocht ga maken, dan word ik dus wel door zo'n gast beperkt in waar ik heen kan, en er zal vast wel een keer komen dat ik het niet kan weerleggen. Dan ben je dus wel mooi zuur!!!

Grtz Eagle.
 
Helaas, de foto's zijn zwart-wit, maar volgens mij heeft die gast een pak aan van Lookwell of berik geloof ik , want er lijken van die oogjes onderaan op z'n rug te staan.

Zie foto!!
[afbeelding]
Deze is genomen bij groningen.

Grtz Eagle.

Mooi klote situatie!

Een pak met ogen kan ook Berik zijn, die hebben ook ogen op de achterkant. Deze ogen lijken mij meer van Berik dan van Lookwell!
 
Dit is wel bizar :o

Maar ik neem aan dat je kan aantonen dat jij niet de bestuurder was van dit voertuig, dus ik zou je niet al te veel zorgen maken.

Probleem is dat ik dat bij elke overtreding van die gast moet doen!!! Als hij er zoals deze maand dus 4 per maand maakt, gaat de lol er gauw af zal ik je zeggen!!!!
Hopelijk vinden we gauw een oplossing.

Grtz Eagle.
 
Zo lang heb je de Fiets nog niet zie ik.
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx (404 | RDW)
Heeft die andere kl,zak nog een oud type kentekenplaat of zo :?
Is het kenteken wel eens kwijt geweest dat hij dit heeft :?
Of heeft hij een letter of cijfer vervalst :?
Het is een ingevoerde fiets zie ik O-)

Volgens de RDW is er nog nooit een ander voertuig op dit kenteken geweest, dus ja, wat moet je er dan van maken. Wat ik wel vreemd aan mijn kenteken vind is dat hij de 4e maand van 94 is toegelaten, maar de datum 1e afgifte is van sept 2002. Misschien ingevoerd?? Hij lijkt niet echt schade te hebben gehad. Iemand een idee?

Grtz Eagle
 
Laatst bewerkt:
Datum eerste toelating = datum dat de motor voor het eerst ergens (ter wereld) is geregistreerd. Datum eerste afgifte Nederland = datum dat het kenteken voor het eerst in Nederland op naam is gezet. Kortom: de motor is geïmporteerd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan