Nog iemand naar Ahoy geweest ?

MrMarcus

MF veteraan
11 nov 2001
1.938
125
Rotterdam
Facebook
Instagram
Koud was het wel vanmorgen maar toch maar ff naar Ahoy geweest. 2 halletjes met japanse motoren, nieuwe modellen. Ja ut was weer kwijlen.

Goede voorziening voor de motor en gratis kaarten waar je keek was dat maar bij elke beurs.

*D *D *D *D *D
 
mwah, ik vond het wel klein maar ja. Je kon wel makkelijk en op je gamak kijken en als je ff wilde zitten op een bike kon dat ook wel. Was er al om 11 uur dus was nofg rustig
 
Vandaag even naar rotjeknor geweest. Nog niet met motor, dat doen we volgende keer als we ondertussen rijbewijs hebben gehaald...
Was wel aardig om de nieuwe modellen te zien, maar verwacht geen show en spectakel erom heen, zoals dat ietsje meer was bij MotoRai live in Arnhem.
Ook erg leuk om te zien waren de ferrari\'s en lamborgini bij de ingang. Waarom die er stonden weekniet, maar wel errug mooi!
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook geweest, was wel leuk. En die auto\'s stonden er volgens mij i.v.m. het concert van Rene Froger.
 
Ben er ook geweest, was wel leuk. En die auto\'s stonden er volgens mij i.v.m. het concert van Rene Froger.

Oh, had die een eigen concert? Ik zag bij het motorgebeuren wel een podiumpje van 2x3 meter staan. Dacht dat hij daar ging staan joelen :+
Ik had de rotte tomaten ed al klaar staan. Maar verder heb ik niks tegen hem hoor.
 
Ik denk dat ik maar thuis blijf.Dit is tegelijk een bericht richting schamperd , dat ik niet mee ga . De groeten en tot ziens! :)
 
Ik heb vrijdag de hele dag geweest (stand bemannen, of is het dan bevrouwen :? ). Met maar 1800 bezoekers was het erg rustig maar wel erg gezellig (in ieder geval bij onze stand).
Persoonlijk vond ik dat 3 van de 4 merken wel iets meer aan de aankleding van hun stand hadden mogen doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan