Nog maar weer eens Netelenbos

Moosman

Die hard MF'er
1 feb 2002
838
0
Winterswijk
Om maar een te laten zien dat zelfs in politiek Den Haag mensen door hebben hoe Netelenbos functioneerd.

'Netelenbos als
minister mislukt'
28 feb 2002
ALMERE - Het ministerschap van Tineke Netelenbos (Verkeer) is volgens D66 totaal mislukt. De PvdA-bewindsvrouw heeft veel te veel tijd in de wegen en autorijden gestoken, maar zonder enig effect. De files zijn alleen maar langer geworden doordat zij te laat van het rekeningrijden is afgestapt en te weinig heeft geïnvesteerd in verbetering van het openbaar vervoer als alternatief voor de auto.

Deze spijkerharde kritiek leverde D66-leider Thom de Graaf gisteren tijdens een partijbijeenkomst in Almere. "Dit kabinet heeft veel goede dingen gedaan, maar het verkeersbeleid is mislukt. Netelenbos is te traag, te laat en te eenzijdig", aldus de lijsttrekker.

Voor het hele artikel zie:
wwwijzer.nl/NieuwsArchief/artikel.pl?id=232628&pagina=0&query=netelenbos&datumsort=on&bron=alles

Wij wisten het natuurlijk al een paar jaar maar 't is fijn te horen dat ze ook in Den Haag eindelijk door krijgen hoe het met haar zit.
 
Laatst bewerkt:
Netelenbos
superkots.gif


Maar het zou me niks verbazen als ze toch terug mag komen :(
 
ehm dit ging niet helemaal goed. :(

Ik wilde iets editen maar heb dus gequote.
 
Laatst bewerkt:
Ken je de gezegdes "iedereen heeft recht op een tweede kans" en "leren door vallen en opstaan"? Het zou me niet verbazen als Netelenbos het nog eens vier jaar zou mogen proberen/verpesten op Verkeer en Waterstaat |(
 
Ja daar komen ze nu mee, toevallig he net voor de verkiezingen.

al die tijd heb je die sukkels er toch niet over gehoord :j
 
Het is tijd voor een vent of een vrouw met ballen op Verkeer en Waterstaat. Wat hebben we de afgelopen decennia gehad? Smit-Kroes, Maij-Wegge, Jorritsma, Netelenbos
 
Het is tijd voor een vent of een vrouw met ballen op Verkeer en Waterstaat. Wat hebben we de afgelopen decennia gehad? Smit-Kroes, Maij-Wegge, Jorritsma, Netelenbos

Ja het wordt tijd voor een man op die plek! Niet zo'n zeiktrutje, die een hekel heeft aan tweewielers ;(
 
Ja het wordt tijd voor een man op die plek! Niet zo'n zeiktrutje, die een hekel heeft aan tweewielers ;(

Niet per-se een man, maar een persoon met ballen (m/v)

Niemand van het forum die zich in de landelijke politiek wil gaan storten?? })
 
Laatst bewerkt:
Niet per-se een man, maar een persoon met ballen (m/v)

Niemand van het forum die zich in de landelijke politiek wil gaan storten?? })
Goed salaris veel vrije tijd om te :]

Ik zie het wel zitten ;)

Alleen voor welke partij is dan de vraag...
Stem lijst Happy: voor en door motorliefhebbers

:P
 
"Netelek*tje" in het jeugdjournaal vandaag: vrachtwagenbestuurders noemde ze hufterig

Nog ff wachten en ze graaft haar eigen ondergang :}
 
Om maar een te laten zien dat zelfs in politiek Den Haag mensen door hebben hoe Netelenbos functioneerd.Voor het hele artikel zie:
wwwijzer.nl/NieuwsArchief/artikel.pl?id=232628&pagina=0&query=netelenbos&datumsort=on&bron=alles

Wij wisten het natuurlijk al een paar jaar maar 't is fijn te horen dat ze ook in Den Haag eindelijk door krijgen hoe het met haar zit.
ach we gaan richting verkiezingen, dus gaan de partijvoorzitters weer overal tegenaan trappen. Ze vergeten er alleen bij te vermelden dat ze zelf de afgelopen 8 jaar ook hebben zitten pitten. Hadden ze toen meteen de bek open moeten trekken, maar ja, dat kan politieke koppen kosten, dus maar aanmodderen en met de verkiezingskampagne er lekker tegenaan trappen.
ik :r van dat soort politici.
 
"Netelek*tje" in het jeugdjournaal vandaag: vrachtwagenbestuurders noemde ze hufterig

Nog ff wachten en ze graaft haar eigen ondergang :}
ik zal de ondergang eens zoeken, had een artikeltje dat ze stadsbus zonder rijbewijs op de openbare weg reed
ff scannen

netelenbos.JPG


9 januari 2002 , krantje De Brug Nijmegen
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 04 maart 2002 23:37 schreef BYM het volgende:
Niet per-se een man, maar een persoon met ballen (m/v)

BB-Kelly? Of heeft die geen ballen meer :?

Als de Netel maar vertrekt vind ik het best.

BTW, "toen er toch geen verkeer was"??????????

GVD, toe ik met 178 ben geflitst was er ook geen verkeer. Wat een gemuts zeg daro :( :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tja, te triest voor woorden bijna
er moet gewoon iemand komen die wel meeleeft en toch wat regels opstelt
 
Terug
Bovenaan Onderaan