Nog meer piccies in 'pics deeltje 2'

Status
Niet open voor verdere reacties.
WTF ???

full

full
 
Ik heb dat nieuwe internetgebeuren ook eens bekeken, heet dat Hyfes ofzo? ;) Er stond in ieder gaval toch, naast een hoop onzin, ook nog wel wat zinnigs op! Is wel een inspiratieplaatje! :}
full
 
En het rijdt ook nog. (Al lijkt het bakkie hier wat krapjes, maar dat zal gezichtsbedrog zijn, want de helm lijkt ook te drukken O-) )
full
 

Ik kon het zo snel niet vinden, maar je hebt gelijk. Ik heb er nog nooit één in het wild gezien. Ik denk wel dat er een tank in het zijspan zit *D , want de originele lijkt me lek. Leuke demper heeft die gast ook, en een éénzijdige schommel, maar wel met twee schokkers. Mooi apparaat hoor!

full
 
echt gaaf!

had hem van pas geleden ook gespot op facebook, maar nog niet zulke duidelijke plaatjes als hiero.

(komt trouwens al wel redelijk in de richting welke kant ik zelf op wil gaan met mijn GL... Maar dan met 17" en naafbesturing :) )
 
echt gaaf!

had hem van pas geleden ook gespot op facebook, maar nog niet zulke duidelijke plaatjes als hiero.

(komt trouwens al wel redelijk in de richting welke kant ik zelf op wil gaan met mijn GL... Maar dan met 17" en naafbesturing :) )

Ja, ik zie ook mogelijkheden! Clipons onder de kroonplaat, tank zonder bodem, bovenste buisjes in de framedriehoek een centimeter of vijf laten zakken....... Demper door de neus van de bak en dan is zelfs een kneeler goed mogelijk.......... _O-

Of het er allemaal comfortabeler van wordt :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan