nog meer R1 2002

Kvind zelf de 99er R1 de mooiste :P
( is trouwens ook de \'ruwe\', de \'echte\' niet zo\'n laf motorisch \'bijgepolijst\' fietsje }) )
 
Yep, hij valt tegen in het echt. Er stonden bij een aantal stands een heel rijtje R1\'s waarbij de 2002 dan de hekkesluiters was en de 98/99 versie (vooral die rood-witte) vind ik er beter uitzien.

De 2001 en 2002 Fireblade zijn wat dat betreft toch netter afgewerkt.
 
Ben gelukkig niet de enige die hem niet mooi vindt :r

Op de foto\'s daarintegen is hij heel mooi, dus veel foto\'s maken dan maar jongens.

Pietje op de motor naast de motor, onder enz.

:P :P :P :P
 
Ben gelukkig niet de enige die hem niet mooi vindt :r

Op de foto\'s daarintegen is hij heel mooi, dus veel foto\'s maken dan maar jongens.

Pietje op de motor naast de motor, onder enz.

:P :P :P :P

Gelukkig verschillen de smaken, anders reden we allemaal het zelfde, en dat zou toch wel erg saai worden. :]

Vandaag bij de dealer geweest. Blijkbaar heeft Yamaha leveringsproblemen. :( De volgende levering zou pas eind maart begin april komen. :( :( :(
;( ;( ;( ;( ;(
 
Zag hem vandaag bij Motoport Leek. Ernaast stond een nieuwe R6. Qua looks geef mij dan maar de R6.

Jammer van de rode 2001+ R6 vindt ik die geheel zwarte voorkant.
 
Vandaag bij de dealer geweest. Blijkbaar heeft Yamaha leveringsproblemen. :( De volgende levering zou pas eind maart begin april komen. :( :( :(
;( ;( ;( ;( ;(

Waarom staan ze wel op de beurs dan ?

Kan de Dealer hem niet via een andere Dealer krijgen dan, die hem wel op voorraad heeft :?
 
Vrienden, als jullie zo door gaan, en alleen maar schrijven dat het een lelijke motor is dan zit ik straks met een waanzinnig groot minderwaardigheidsgevoel op mijn nieuwe R1... :(

En dat zijn jullie dan dus schuld. :( :( :(

;( ;( ;( ;(
 
Vrienden, als jullie zo door gaan, en alleen maar schrijven dat het een lelijke motor is dan zit ik straks met een waanzinnig groot minderwaardigheidsgevoel op mijn nieuwe R1... :(

En dat zijn jullie dan dus schuld. :( :( :(

;( ;( ;( ;(

Ja én? :P ;) 8-)
Maar je moet toch nog éven geduld hebben hè!
Dus kun je ff wennen .
 
Laatst bewerkt:
Vrienden, als jullie zo door gaan, en alleen maar schrijven dat het een lelijke motor is dan zit ik straks met een waanzinnig groot minderwaardigheidsgevoel op mijn nieuwe R1... :(

En dat zijn jullie dan dus schuld. :( :( :(

;( ;( ;( ;(


Sorry })

Maar zo erg is het niet hoor ( |( moeten een minderwaardigheids gevoel voorkomen).

Maar het frame hat mooier gekunt (zekers voor dat geld :( )

En de Tophalf :P ach......
 
;( ;(

maar ik vindt dat zwarte frame erg lelijk, terwijl het zo mooi zou kunnen zijn met iets mooiere afwerking.

De \"zelf\" zwarters doen het vast beter.

Ik heb nog speciaal op het frame gelet, maar ik vond er nix lelijks aan, tja, hij is mat, maar dat kun je ook mooi vinden. (Ik denk dat het zwart geanodiseerd is).
Ik vond de blauw zwarte iig :9~
 
Volgens mij vinden we de R1 \'02 volgend jaar
allemaal prachtig...het is gewoon nog ff wennen.

Alleen het kontje is in het echt erg vierkant
en plastic, oogt erg goedkoop.

Ik vind het oude model nu nog mooier iig.
 
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind de 2002 Fireblade mooier dan de 2002 R1. :)
 
Op zondag 24 februari 2002 17:59 schreef Raging R6 het volgende:Ik heb nog speciaal op het frame gelet, maar ik vond er nix lelijks aan, tja, hij is mat, maar dat kun je ook mooi vinden. (Ik denk dat het zwart geanodiseerd is).
Ik vond de blauw zwarte iig :9~


Op zondag 24 februari 2002 18:02 schreef Johnv het volgende:
nee het is structuur verf :+

1ste quote: Nee, niet geanodiseerd |(

2de quote : Ja, frame van de nieuwe is idd gespoten :( , toevallig vandaag ergens gelezen ( weet niet meer waar :? ) EN vandaag op de beurs \"getest\"
Conclusie: Anodiseren is vééél mooier! :} en over gevoeligheid voor beschadigingen wil ik het dan maar niet hebben.
Valt mij eerlijk gezegd een beetje tegen van Yamahammie :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan