nog meer R1 2002

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
First test of 2002 R1

18 Feb 2002

We’ve been among the first in the world to ride Yamaha’s 2002 R1.

And while you’ll have to wait for Wednesday’s MCN (out on February 20, 2002) for the full story, here are some of the highlights, from MCN’s Marc Potter in Spain.

You’ll gel with the sportier riding position instantly and much better than the previous R1.

It has more mid-range but similar top end power. Provides fantastic drive out of corners.

The new bike comes with a gear-shift light you can adjust to taste.

The pegs are raised and the bars lowered.

The gearbox still isn’t the lightest, but it is extremely accurate. Ratios are the same as 2001.

Where the previous R1 was criticised for running wide on standard settings, the new bike is \" a pinpoint racer \" .

Upgraded brakes offer phenomenal power, requiring only a featherlight touch.

For much more detail, many more pictures and our first comparisons with Honda’s new Blade and Suzuki’s GSX-R1000, see Marc Potter’s six-page test in MCN, on sale Wednesday.
02219090.jpg


02219076.jpg

dat achterzitje met dat uitstupseltje ziet er lelijk uit..(althans dat is mijn mening)

en ja de kleur rood...not my favorite...ik vind de zwart/grijze veeel mooier.... :)


 
Laatst bewerkt:
zaterdag bij molenaar-ijsselstein ff bij gestaan.
zilver/zwart in de showroom- leuk
blauw blijft toch mooier ( voor een r1 dan.) :9
 
mmmhh motor kan me gestolen worden...

Alleen waar is die Weg waar die op rijdt :)

ergens in duitsland denk\'k :z
 
:9~

Helaas voor de minder bedeelde (zoals ik) niet bereikbaar voorlopig.

Ik heb een hekel aanlenen, dus helaas rijden wat de portomenaire kan missen. En das voorlopig een VFR uit 91
 
Kont van de R6 is mooier, over het algemeen vind ik het wel een fraaie bak (vooral de zwart-grijze). Zwart frame vind ik echt mooi.

Als ik de centen had dan wist ik het wel, aanschaffen die handel.
 
Hier life van de motorbeurs, de R1 voor het eerst life gezien.

Wat een vel

Frame lijkt wel met de verfroller gedaan, over de achterbrug zal ik het niet hebben.

En die \"kuip\" je kan hem voortaan beter onder de naked bike\'s plaatsen.

en zo is dat
 
Hier life van de motorbeurs, de R1 voor het eerst life gezien.

Wat een vel

Frame lijkt wel met de verfroller gedaan, over de achterbrug zal ik het niet hebben.

En die \"kuip\" je kan hem voortaan beter onder de naked bike\'s plaatsen.

en zo is dat
Is ie zo mooi jah :?
 
Hmmm, heb die nieuwe in Utrecht staan bekijken. Maar vind \'m toch tegenvallen. Vooral de afwerking van het frame en ook dat achterlicht kan ik niet echt waarderen.

Terwijl de 2002 Fireblade er irl juist beter uitziet. Vind hem veel mooier dan de nieuwe R1
 
Terug
Bovenaan Onderaan