Nog meer rijdende kassa's op de weg

Kmoet dan iedere keer weer terugdenken aan die politiedame die probeerde op een Honda Dominator ( in Utreg.) te stappen en weg te rijden... De arme ziel viel ten overstaan van iedereen op haar 'bek' ( echt een ervaren rijdster.... NOT.)
En dat zou een ervaren rijder/rijdster zeker nooit gebeuren :z :z :z :z
 
De onopvallende surveillancewagens blijken een effectief wapen om bumperkleven, snijden en baldadigheid van automobilisten aan te pakken.

Dit klinkt opzich positief. Ik zal er weinig last van hebben, want ik bumperkleef en snij niet, en baldadig ben ik ook niet echt.
Hmmm, wat een wijf ben ik toch ;)
 
[off-topic]Regio Roermond is wel ff mooier om rond te knallen dan Lelykstad hoor!
Allerlei lekkers onder rijbereik :} :]

I know... Ik ben daar uit de klei getrokken. Ik moet alleen daar effe de mooie motorplekjes in de omgeving gaan zoeken. Enne: niet te vergeten de Eifel en Ardennen op een uurtje afstand :9~

Weet je toevallig leuke plekken in regio Roermond?
 
Khoop ut niet voor je.
De dag dat jij opstapt en met je schoen achter je zadel blijft hangen.... nah dat overkomt je niet. :P
Ik hoop van niet!
Toch zijn er zeer ervaren motorrijders die om de stomste redenen omvallen. Voetje neerzetten, kuiltje --> boem! En wat te denken van al die mensen die voor het eerst op een motor met koffers rijden: opstappen en boem de koffer, afstappen en boem de koffer. Dat hoef je maar een keer een beetje lullig te doen en daar lig je.
 
Op woensdag 27 maart 2002 10:11 schreef HELLdesker het volgende:
Ennuh kheb een bloedhekel aan Leo met zijn schijnheilige verhaaltjes... zelf halen ze de meest idiote capiriolen uit, maar omdat ze van de politie zijn 'kunnen' ze dat. |(

Kmoet dan iedere keer weer terugdenken aan die politiedame die probeerde op een Honda Dominator ( in Utreg.) te stappen en weg te rijden... De arme ziel viel ten overstaan van iedereen op haar 'bek' (echt een ervaren rijdster.... NOT.)

Op woensdag 27 maart 2002 11:24 schreef HELLdesker het volgende:
Nou ja, de onervarenheid droop er vanaf... ze reed hoogstends een paar maanden.
Oke, you're right! Ze zouden ze eerst een aantal maanden flink moeten laten rijden voordat ze de meest idiote capiriolen uit mogen halen omdat ze van de politie zijn en dat schijnen te 'kunnen'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan