Nog meer vrouwen die hun motor hebben laten overspuiten in een kek vrouwenkleurtje? Show de foto!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MotorMiekie

MF'er
25 apr 2022
51
98
Ede
Zijn er meer vrouwen die wilden afwijken van de standaard fabriekskleuren en hun motor hebben laten overspuiten in een leuk kleurtje??

Het blijft vreemd dat er bij auto's wel meer keuze is uit vrouwelijke kleuren en bij motoren niet...
Ik rij dus in een mintgroene Fiat 500 cabrio en afgelopen vrijdag mijn motor besteld (Honda CMX 500S Rebel) waarvan de tank en het achterspatbord wordt gespoten in dezelfde mintgroene kleur als mijn auto.

Zodra ik hem heb, post ik de foto!
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn in godsnaam vrouwenkleurtjes? _O-

Muntgroen valt bij mij in elk geval niet onder die categorie maar vind het wel top! Ik volg sowieso voor die mooie foto's.

Al vaak gedacht om de tweewielers te laten spuiten/wrappen maar ik ben te wispelturig qua kleurtjes. Ben altijd wel gek van de combi zwart/geel, grijs/paars, bordeaux met zwarte touches, ... maar vaak kan ik de moeite noch het geld niet opbrengen. Misschien op termijn wat gekleurde accenten hier en daar maar voorlopig geen complete make-over. Dan bestel ik liever wat extra accessoires. :9
 
Wat zijn in godsnaam vrouwenkleurtjes? _O-

Muntgroen valt bij mij in elk geval niet onder die categorie maar vind het wel top! Ik volg sowieso voor die mooie foto's.

Al vaak gedacht om de tweewielers te laten spuiten/wrappen maar ik ben te wispelturig qua kleurtjes. Ben altijd wel gek van de combi zwart/geel, grijs/paars, bordeaux met zwarte touches, ... maar vaak kan ik de moeite noch het geld niet opbrengen. Misschien op termijn wat gekleurde accenten hier en daar maar voorlopig geen complete make-over. Dan bestel ik liever wat extra accessoires. :9
Haha ja het is een breed begrip, maar de pasteltintjes schaar ik toch wel onder de vrouwenkleuren... En uiteraard roze/paars etc. En er zijn natuurlijk vrouwen ook zat die juist meer van stoere kleuren zijn die mannen ook zouden kiezen, ook super tof, maar daar ben ik er dan niet één van...
 
Hoera!! een seksistisch topic!!! *O* |(|(

Sorry, ik liet me even gaan. Van mij mag iedereen zijn motor in de kleuren laten spuiten die hij/zij leuk vindt, maar vooralsnog doen we hier op MF niet al te fanatieke pogingen om motoren en kleuren aan een geslacht te koppelen en van mij zou dat zo mogen blijven :XB|

Voor het overige: gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe motor. Alvast veel plezier er mee en veel veilige kilometers! :]
 
Ral 9010 vind ik een echte vrouwenkleur, maar ook geschikt voor mannen.
1650893603041.png
 
Zijn er meer vrouwen die wilden afwijken van de standaard fabriekskleuren en hun motor hebben laten overspuiten is een leuk vrouwenkleurtje??

Mooi hè? Iedereen lachen hier.

Nee, dat is juist meer een mannen ding. "Wij" kopen een paar spuitbussen mat zwart bij de action en zijn vervolgens de koning te rijk.
 
Wil iemand sponsoren? O-) Not even kidding, love the 'I don't give a damn' aesthetic.

ktm-pink.jpg


Moet eerlijk zeggen, heb een kennis gehad met een zwarte Kawa die roze accenten had aangebracht en dat was niet mis. Ik denk dat ik het nog zou durven. })
 
Zijn er meer vrouwen die wilden afwijken van de standaard fabriekskleuren en hun motor hebben laten overspuiten in een leuk kleurtje??

Het blijft vreemd dat er bij auto's wel meer keuze is uit vrouwelijke kleuren en bij motoren niet...
Ik rij dus in een mintgroene Fiat 500 cabrio en afgelopen vrijdag mijn motor besteld (Honda CMX 500S Rebel) waarvan de tank en het achterspatbord wordt gespoten in dezelfde mintgroene kleur als mijn auto.

Zodra ik hem heb, post ik de foto!
Welkom hier op M-F, mooi dat je een eigen stijl hebt!

Laat je niet ontmoedigen door een lompe opmerking, ze zijn over het algemeen heel erg goed bedoeld.
Veel plezier hier.
 
Thnx😉! Ik vind het juist leuk dat er verschillende vrouwen zijn die motor rijden!
En ik hou nou eenmaal van pastel en vrouwelijk, swah! Ieder zijn ding...
Mieki (mijn vrouw heette ook Miekie als koosnaampje voor Annemiek), ik vind het een heel leuk topic en het is nog lang geen vrijdag. Laat je niet ontmoedigen. Ik denk dat vrouwen toch meer voor andere kleuren gaan dan mannen. Zo vind ik British Racing Green een heel stoere kleur die nooit gaat vervelen, want een van mijn auto's heeft die kleur en die heb ik al 46 jaar en vind de kleur nog steeds prachtig.

Mijn vrouw had lang geleden een Fiat 500 Giardiniera en die wilde zij oranje, dus heb ik hem oranje gespoten. Is dat een dameskleurtje?
 
Mieki (mijn vrouw heette ook Miekie als koosnaampje voor Annemiek), ik vind het een heel leuk topic en het is nog lang geen vrijdag. Laat je niet ontmoedigen. Ik denk dat vrouwen toch meer voor andere kleuren gaan dan mannen. Zo vind ik British Racing Green een heel stoere kleur die nooit gaat vervelen, want een van mijn auto's heeft die kleur en die heb ik al 46 jaar en vind de kleur nog steeds prachtig.

Mijn vrouw had lang geleden een Fiat 500 Giardiniera en die wilde zij oranje, dus heb ik hem oranje gespoten. Is dat een dameskleurtje?
Oh ja ook gaaf!
 
Kijk maar eens in de ratbikescene wat je daar allemaal aan kleuren tegenkomt en dan m.n. de damesmotoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan