Nog meer vrouwen die hun motor hebben laten overspuiten in een kek vrouwenkleurtje? Show de foto!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlagen

  • 6FE99014-593C-4380-9545-B7662D28C582.jpeg
    6FE99014-593C-4380-9545-B7662D28C582.jpeg
    244,2 KB · Weergaven: 84
De hond vtr250 had een model met dat soort groene tint op het kuipwerk. Vond het een echte vrouwenmotor. Kleurtjes ed allemaal leuk, maar ga aub niet rondrijden met vlechtjes op je helm en dat soort gedoe.
 
De hond vtr250 had een model met dat soort groene tint op het kuipwerk. Vond het een echte vrouwenmotor. Kleurtjes ed allemaal leuk, maar ga aub niet rondrijden met vlechtjes op je helm en dat soort gedoe.
Hahaha nee hoor🤣. Zelfs geen stickers van bloemetjes of iets dergelijks… Helm is gewoon matzwart. Kleding ook niet roze, maar ook zeker niet mannelijk.
 
Heel veel mensen zeiden nog ‘ja maar als je hem dan later wilt verkopen is hij maar weinig waard’. Dat interesseert mij niet. Ik koop hem voor mezelf en niet voor een ander.
Dat argument om het niet te doen hoor ik heel vaak maar in de praktijk zie ik toch ook vaak dat motoren met 'special paint' juist niet minder opleveren. Maar precies wat je zegt, je koopt hem voor jezelf dus wat maakt het ook uit :t
Gefeliciteerd met de aankoop van je Rebel en ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Ik ben dan wel geen vrouw maar heb ook delen van mijn nieuwe motor laten spuiten en coaten. Niet alles direct bij aankoop, wel binnen het eerste jaar omdat ik al snel spijt kreeg dat ik niet direct alles had laten doen.:P Oh wacht..het ging over het spuiten in een kek kleurtje. Nouja, zwart vind ik ook best kek._O-
 
Dat argument om het niet te doen hoor ik heel vaak maar in de praktijk zie ik toch ook vaak dat motoren met 'special paint' juist niet minder opleveren. Maar precies wat je zegt, je koopt hem voor jezelf dus wat maakt het ook uit :t
Gefeliciteerd met de aankoop van je Rebel en ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Ik ben dan wel geen vrouw maar heb ook delen van mijn nieuwe motor laten spuiten en coaten. Niet alles direct bij aankoop, wel binnen het eerste jaar omdat ik al snel spijt kreeg dat ik niet direct alles had laten doen.:P Oh wacht..het ging over het spuiten in een kek kleurtje. Nouja, zwart vind ik ook best kek._O-
Ja ik kreeg nu korting doordat ik het via hun liet doen en gelijk bij aankoop.
Welke kleur was het eerst? Heb je voor/na foto?
 
Dat argument om het niet te doen hoor ik heel vaak maar in de praktijk zie ik toch ook vaak dat motoren met 'special paint' juist niet minder opleveren. Maar precies wat je zegt, je koopt hem voor jezelf dus wat maakt het ook uit :t
Gefeliciteerd met de aankoop van je Rebel en ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Ik ben dan wel geen vrouw maar heb ook delen van mijn nieuwe motor laten spuiten en coaten. Niet alles direct bij aankoop, wel binnen het eerste jaar omdat ik al snel spijt kreeg dat ik niet direct alles had laten doen.:P Oh wacht..het ging over het spuiten in een kek kleurtje. Nouja, zwart vind ik ook best kek._O-
motoren met special paint hoeven niet minder op te leveren alleen de groep belangstellenden is kleiner
 
TS denkt helemaal (nog) niet aan verkopen. Zij heeft hem nog niet eens in de schuur staan. Prima idee toch, om je motor zo aan te passen dat je iedere keer wanneer je er naar kijkt een glimlach op je snuit krijg die niet in je helm past. Dat hij later misschien minder oplevert....het zij zo.
 

TS denkt helemaal (nog) niet aan verkopen. Zij heeft hem nog niet eens in de schuur staan. Prima idee toch, om je motor zo aan te passen dat je iedere keer wanneer je er naar kijkt een glimlach op je snuit krijg die niet in je helm past. Dat hij later misschien minder oplevert....het zij zo.
Als je bang bent dat ie waarde verliest moet je er ook niet op gaan rijden. Groot gelijk dat je hem naar eigen smaak moet maken
 
TS denkt helemaal (nog) niet aan verkopen. Zij heeft hem nog niet eens in de schuur staan. Prima idee toch, om je motor zo aan te passen dat je iedere keer wanneer je er naar kijkt een glimlach op je snuit krijg die niet in je helm past. Dat hij later misschien minder oplevert....het zij zo.
ja , zeker weten dat dat een goed idee is :-)
 
Zijn er meer vrouwen die wilden afwijken van de standaard fabriekskleuren en hun motor hebben laten overspuiten in een leuk kleurtje??

Het blijft vreemd dat er bij auto's wel meer keuze is uit vrouwelijke kleuren en bij motoren niet...
Ik rij dus in een mintgroene Fiat 500 cabrio en afgelopen vrijdag mijn motor besteld (Honda CMX 500S Rebel) waarvan de tank en het achterspatbord wordt gespoten in dezelfde mintgroene kleur als mijn auto.

Zodra ik hem heb, post ik de foto!
Vrouwelijke kleuren ? Welke zijn dat dan ?
 
Leuk topic!
Persoonlijk houd ik niet van fluor geel of zwart. Het lelijkste vind ik een combinatie van fluor geel en zwart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan