Nog meer vrouwen die hun motor hebben laten overspuiten in een kek vrouwenkleurtje? Show de foto!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk topic!
Persoonlijk houd ik niet van fluor geel of zwart. Het lelijkste vind ik een combinatie van fluor geel en zwart.
Hahaha mijn yamaha r125 had fluor gele velgen en gele strepen. Voor de rest helemaal wit. Vond het eerst ook niks maar het heeft ergens wel wat_O-
 
Ok, we dwalen nu wel een beetje af, ik denk niet dat TS deze hele discussie voor ogen had. Dus stoppen maar, en wachten op plaatjes van de eigen motor.
 
IMG_20210403_142104.jpg

Appeltjesgroen,is da kek? 🤔
Met een vleugje lila / roze . 💪 👌
 
Ja ik kreeg nu korting doordat ik het via hun liet doen en gelijk bij aankoop.
Welke kleur was het eerst? Heb je voor/na foto?
Dat is mooi meegenomen, en natuurlijk top dat je straks direct op een unieke/persoonlijke motor rijdt! :t
Was bij mij niet zo'n hele spannende metamorfose hoor, de grijze onderdelen zijn nu zwart.
Spatbord, flyscreen, radiatorkapjes, kap onder zadel, tellerring, bellypan, hitteschild, schetsplaten, tankring, stuurklem, kettingspanners.

Mooi rustig (of misschien saai volgens anderen;)) geheel, ik houd ervan! Eigenlijk een beetje de stijl zoals jouw Rebel origineel is.._O-
 

Bijlagen

  • tri2.jpg
    tri2.jpg
    262,9 KB · Weergaven: 51
Heren, was mijn vraag niet duidelijk genoeg? Alle off topic posts hierna worden verwijderd.
 
Mijn Monkey was zwart met Chrome :r en blok zilver
Dat vind ik zo’n beetje het lelijkste wat er is

Blok is nu zwart, Monkey is warm oranje, geen Chrome meer weet niet of het een vrouwelijke kleur is

Beetje afwijken van wat iedereen doet, vind ik wel leuk, ben niet zo’n eenheids worst

Maar........
Benieuwd naar je foto’s straks, wanneer is tie klaar?

Plaatje, >>>>>> Done
@Deputy Duc , ik zal me scheren, en ik heb een a10 cup O-)
 

Bijlagen

  • BF6A64C4-E62A-4073-9F53-B8CEC54ABE67.png
    BF6A64C4-E62A-4073-9F53-B8CEC54ABE67.png
    340,5 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
Mensen, de TS is redelijk duidelijk. Zij vraagt of er meer VROUWEN zijn die hun motor in een andere (vrouwen)kleur hebben laten spuiten. Alle adviezen en opmerkingen zijn nu wel aan bod geweest. De reactie van Martin117 is inog on topic, dat hij geen vrouw is, daar ga ik niet moeilijk over doen. Plaatje erbij zou het af maken. O-)

Als de reactie off topic is, verwijder ik die. Tenzij TS zegt: plemp maar vol, vind ik wel leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan