Nog onvolwassenen in noord nl??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi het weer is weer stukken beter geworden! Hele dag geregent en nu lekker zonnig.. vanavond TB dus? en hoe laat? Ik moet namelijk wel ff een eindje rijden :P
 
Gewoon gaan.. kan je net zo lang klaverbladje rijden tot je volk ziet op de rotonde bij TB :Y Hoop wel voor jullie dat je het een beetje droog hpud.. :P
 
Gewoon gaan.. kan je net zo lang klaverbladje rijden tot je volk ziet op de rotonde bij TB :Y Hoop wel voor jullie dat je het een beetje droog hpud.. :P

Heb ik jou misschien gezien? :P

Ik zag een blauwe R6 vanaf Heerenveen komen, over het viaduct en weer terug. Nog naar elkaar gezwaaid dus, maar helaas verder geen motoren gezien. Het was een hele tijd mooi weer, maar na een tijdje kwamen er hoosbuien aanzetten.. ik ben terug naar huis gereden maar kwam nog net in een paar plensbuien terecht, waaronder eentje met hagel :X
 
Gewoon gaan.. kan je net zo lang klaverbladje rijden tot je volk ziet op de rotonde bij TB :Y Hoop wel voor jullie dat je het een beetje droog hpud.. :P
Yep het KB was droog,paar rondjes gemaakt wel wat slippie
Vanavond mijn oude Viper knalpot er weer onder gekregen klink een stuk beter *O* .
Hoop het weekend op wat droog weer :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan