nog us voorstellen

baartie

MF'er
19 nov 2004
35
0
eindhoven
ik heb me vanmiddag al voorgesteld op een ander gedeelte van het forum(onder het koppie voorstellen) maar ik denk dat dit de plaats is om m'n brommerts voor te stellen daar de jongste toch al behoorlijk in zijn pubertijd zit. om van jong naar oud te beginnen mijn jongste is een suzuki dr800 uit '90, de tweede is een cb550 uit 78 dan ook nog een suuz sp370 uitdat jaar dan komt de cb550 uit 75 dan een simson (is eigenlijk geen motor maar een brommer maar ok) uit 63,en last but not least een bsa m20 ergens uit wo2. ze zijn allen in een min of meerdere staat van ontbinding sommige rijden nog andere niet maar ik kan er geen afstand van doen omdat ik met allemaal een band heb en we samen zoveel hebben meegemaakt ;) en bovendien staan ze ook wel leuk in de schuur(als ze niet in de weg staan)maar ik heb nog plannen met ze allemaal misschien deze winter weer een cb opbouwen eindelijk die caferacertank eens gebruiken. ik word verder trouwens niet geplaagd door te veel technische kennis. maar dat weerhoud me er niet van het meeste aan mijn motoren zelf te doen (vandaar dat er een aantal niet rijden dus)
zijn er mensen trouwens die in einhoven of omstreken wonen die veel verstand van cb750's hebben want ik heb hier ook nog een 750sohc very special blok liggen waar ik niet alleen aan durf te beginnen. laat maar wat horen
aart
 
Kijk, eindelijk weer een echte brikker i.p.v. eentje die een 20 jaar ouwe japanner gaat restaureren...welkom!! :} :}
 
Als we nu eerst eens beginnen met de BSA, tegen de tijd dat we bij de 1990 machine zijn is dat ook een brik/klassieker :)

Welkom
 
ik heb me vanmiddag al voorgesteld op een ander gedeelte van het forum(onder het koppie voorstellen) maar ik denk dat dit de plaats is om m'n brommerts voor te stellen daar de jongste toch al behoorlijk in zijn pubertijd zit. om van jong naar oud te beginnen mijn jongste is een suzuki dr800 uit '90, de tweede is een cb550 uit 78 dan ook nog een suuz sp370 uitdat jaar dan komt de cb550 uit 75 dan een simson (is eigenlijk geen motor maar een brommer maar ok) uit 63,en last but not least een bsa m20 ergens uit wo2. ze zijn allen in een min of meerdere staat van ontbinding sommige rijden nog andere niet maar ik kan er geen afstand van doen omdat ik met allemaal een band heb en we samen zoveel hebben meegemaakt ;) en bovendien staan ze ook wel leuk in de schuur(als ze niet in de weg staan)maar ik heb nog plannen met ze allemaal misschien deze winter weer een cb opbouwen eindelijk die caferacertank eens gebruiken. ik word verder trouwens niet geplaagd door te veel technische kennis. maar dat weerhoud me er niet van het meeste aan mijn motoren zelf te doen (vandaar dat er een aantal niet rijden dus)
zijn er mensen trouwens die in einhoven of omstreken wonen die veel verstand van cb750's hebben want ik heb hier ook nog een 750sohc very special blok liggen waar ik niet alleen aan durf te beginnen. laat maar wat horen
aart

een maat van mij woont in eindhoven met 'n cb750... is alleen student met weinig tijd en de vrije tijd die die heeft issie op vakantie B| student noemt me dat...
 
Heey baartie!!!!

Ik zeg niet dat ik er veeeeel vertand van heb maar vragen mag altijd!
Genoeg kennisen in cb 750 kringen die meer weten dan ik :)

Mijn zwager en ik bouwen ook aan ieder onze eigen caferacer op basis van honda cb 750 zijn al aardig op weg zie het cr 750 topic

Beide wonen we in Eindhoven dus das in de buurt!!!!!!
Als ik het mag vragen wat is er zo bijzonder aan dat cb 750 blok????

Tot later

Houdoe!!!!!!!!
 
Another one to join the madness!! ;)
Welkom.

Kijk, eindelijk weer een echte brikker i.p.v. eentje die een 20 jaar ouwe japanner gaat restaureren...welkom!! :} :}

Bij mij zit er tenminste schot in... :P :P :P ,

of heppie eindelijk zelf ook eens de sleutels vast?
 
Kijk, eindelijk weer een echte brikker i.p.v. eentje die een 20 jaar ouwe japanner gaat restaureren...welkom!! :} :}

....of hij bedoelt mij...

Hej Aart,

Welkom !! Brikkentraditie is schreeuwen om piccies: PICCIES :)

Ben wel benieuwd naar dat "special" blok van je. (EDIT: al gevonden in ander topic :9~ )

cu,
John
 
Laatst bewerkt:
ik heb me vanmiddag al voorgesteld op een ander gedeelte van het forum(onder het koppie voorstellen) maar ik denk dat dit de plaats is om m'n brommerts voor te stellen daar de jongste toch al behoorlijk in zijn pubertijd zit. om van jong naar oud te beginnen mijn jongste is een suzuki dr800 uit '90, de tweede is een cb550 uit 78 dan ook nog een suuz sp370 uitdat jaar dan komt de cb550 uit 75 dan een simson (is eigenlijk geen motor maar een brommer maar ok) uit 63,en last but not least een bsa m20 ergens uit wo2. ze zijn allen in een min of meerdere staat van ontbinding sommige rijden nog andere niet maar ik kan er geen afstand van doen omdat ik met allemaal een band heb en we samen zoveel hebben meegemaakt ;) en bovendien staan ze ook wel leuk in de schuur(als ze niet in de weg staan)maar ik heb nog plannen met ze allemaal misschien deze winter weer een cb opbouwen eindelijk die caferacertank eens gebruiken. ik word verder trouwens niet geplaagd door te veel technische kennis. maar dat weerhoud me er niet van het meeste aan mijn motoren zelf te doen (vandaar dat er een aantal niet rijden dus)
zijn er mensen trouwens die in einhoven of omstreken wonen die veel verstand van cb750's hebben want ik heb hier ook nog een 750sohc very special blok liggen waar ik niet alleen aan durf te beginnen. laat maar wat horen
aart
Ff een schoppie omhoog, las net dat je een BSA m20 hebt. Zou je eens het framenummer willen doormailen aan mij? Weet dat ik een beetje brutaal ben, maar ik zoek de motor van mijn opa, dat was een BSA m20 500cc sv, kenteken SE-50-01..
Ben momenteel op mijn werk, dus heb het framenummer niet bij de hand..
Alvast bedankt!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan