Nog wat gedaan dit weekend?

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
98.214
243
Vlakbij Utrecht
Fastcruiser en ik hebben een lang weekendje in Heerlen op de camping gestaan en 850 km in de Eifel :9~ gereden en de 500 km overig.
Zit je net lekker in een bocht, kijk je in je spiegel zie je van die gekken :P achter je in jouw bocht te kneedownen! met hetzelfde tempo! En me daarna inhalen en mij achterlaten met een gevoel van "waarom kan ik dat nou weer niet :( " Ik zal maar blijven oefenen...
 
Fastcruiser en ik hebben een lang weekendje in Heerlen op de camping gestaan en 850 km in de Eifel :9~ gereden en de 500 km overig.
Zit je net lekker in een bocht, kijk je in je spiegel zie je van die gekken :P achter je in jouw bocht te kneedownen! met hetzelfde tempo! En me daarna inhalen en mij achterlaten met een gevoel van "waarom kan ik dat nou weer niet :( " Ik zal maar blijven oefenen...
Ik ben ook nog druk aan het oefenen, ken het gevoel dus :)

Vandaag een poging gedaan de Eifel in te gaan, maar het was te nat en vuil weer om lekker te kunnen oefenen dus we zijn omgekeerd en naar huis gegaan. Naja, was d'r afgelopen donderdag al geweest dus volgende keer beter.
 
Ik ken het gevoel ook, wel te verstaan het gevoel van diegene die kneedown de andere het nakijken geeft.

Het is een heerlijk gevoel kan ik je wel vertellen, I love it a lot.

Maar kom op jongens en laat je niet kennen, de volgende keer gewoon goed kijken en erachteraan, succes.
 
Ben net terug uit de eifel :9~

heb 2 nachten in hotel gezeten in Mayen
En ben gisteren afgezakt voor nog een nachtje in Luxemburg. Heb vanmorgen op de terug tocht zo'n vreselijk noodweer gehad richting Luik :( , was tot me onderbroek nat en als je dan nog naar Alkmaar moet is dat heel KOUD!!!

Maar toch een mooi weekend gehad.

Yammie nog bedankt voor het posten van een paar routes, vooral de route rond om koblenz was eruugg mooi. :}
 
vandaag wat gesleuteld en voorbereiden op mn nieuwe aanpassing van mn fiets
gister nisk byzonders gedaan op wat mensen lastig vallen van MF })
 
Eigenlijk heel weinig. Donderdag brak mijn koppelingskabel in Rijswijk en ik reed al met een lekkende voorvork kering. Heb dus verder maar niet meer gereden dit weekend :( . Maar volgende week moet het allemaal wel weer in orde zijn!
 
studeren, studeren, studeren .....
en ff wezen raggen met een studiegenoot na het studeren, rondje a'doorn, dieren, postbank.... heb em kunnen leren z'n wiel 15 cm van de grond :} te krijgen, sprinten en wheelyen tegen de bandit legt z'n bleet nog steeds af })
 
studeren, studeren, studeren .....
en ff wezen raggen met een studiegenoot na het studeren, rondje a'doorn, dieren, postbank.... heb em kunnen leren z'n wiel 15 cm van de grond :} te krijgen, sprinten en wheelyen tegen de bandit legt z'n bleet nog steeds af })
als je het goed doet blijft ie het afleggen })
 
als je het goed doet blijft ie het afleggen })

zeker als ik m'n nieuwe uitlaat heb, dan gaan we verder sleutelen om de pekaatjes nog wat op te schroeven :P .... nadeel van naked vandaag wel weer goed ondervonden, tering wat een vliegen...dat wordt weer poetsen (pak, helm, motor)
 
Spider: Hebben jullie bij "in den Hof" gestaan?

En wat heb ik gedaan: Zaterdag niks bijzonders.
Zondag met de fiets naar Amsterdam voor F3 trainen en naar paps en mams in Beverwijk geweest. 270 KM bijna alleen maar snelweg.

Stuk Amsterdam-Beverwijk binnendoor gereden vanaf Zeebug. Langs Spaarnwoude.
Was lekker rijden met zonnetje door de bomen. Werd goed warm eind van de dag.
 
he rene woon jij in alkmaar?
goed zeg...ik ook...en landsaru in hhw.. :)

Ben net terug uit de eifel :9~

heb 2 nachten in hotel gezeten in Mayen
En ben gisteren afgezakt voor nog een nachtje in Luxemburg. Heb vanmorgen op de terug tocht zo'n vreselijk noodweer gehad richting Luik :( , was tot me onderbroek nat en als je dan nog naar Alkmaar moet is dat heel KOUD!!!

Maar toch een mooi weekend gehad.

Yammie nog bedankt voor het posten van een paar routes, vooral de route rond om koblenz was eruugg mooi. :}
 
neu eh dus eh, ge kneedowned!

ben helemaal in een roes!

dat gevoel, wooooowwww als je eenmaal zo in de bocht ligt is het zo stabiel, gas bij gas los maakt niet uit je blijft er liggen.

Straks even weer nieuwe pad's gaan halen. (ben blij dat ik niet al te dure heb genomen, beetje zonde in 1 uur oprijden, echter wel de best bestede 25 euro van mn leven!)

Wil niks anders meer!
Ga gelijk stad en land afzoeken naar zulke bochten die een beetje veilig zijn, ( geen vangrail enzo).

BTW fastnappie, toen ik rondjes aan het draaien was met mn knie aan de grond zei je: dat moet fout gaan natuurlijk, hoezo dat dan? :?
 
Roov, Nognietingebruik en ik zijn ook in de Eifel geweest. Hebben daar heerlijk gestuurd, hoewel ik het idee had af en toe stil te staan ten opzichte van die 2. Reed godver met 120/160 over 2baans weggetjes en nog liepen die krengen uit... :)
 
Yep!. Was daar overigens takkedruk woensdagavond en zaterdagavond. Was een buitenlandtoer van de MMC waar een motortje of 400 op af komt.

Zou je in het topic van het grote bbq topic ff een "lekker maak" verhaaltje kunnen zetten.
Zodat de sfeer er lekker in komt en mensen massaal gaan aanmelden })
 
Mijn motor weer opgehaald bij Biggelaar. Daar had ie een weekje gestaan voor onderhoud. Verder weinig gereden. Te weinig tijd. Toch eens op zoek naar een baan met ATV en normale reistijden zodat ik wat meer vrije tijd heb en dus eindelijk goed motor leren rijden.
 
Mijn motor weer opgehaald bij Biggelaar. Daar had ie een weekje gestaan voor onderhoud. Verder weinig gereden. Te weinig tijd. Toch eens op zoek naar een baan met ATV en normale reistijden zodat ik wat meer vrije tijd heb en dus eindelijk goed motor leren rijden.

Ach hij rijdt tenminste weer. Heeft toch een tijdje geduurd geloof ik. Er komen nog wel meer mooie weekenden.
 
Zit je net lekker in een bocht, kijk je in je spiegel zie je van die gekken :P achter je in jouw bocht te kneedownen! met hetzelfde tempo!

Vond ik toch wel maf. Zo heel hard reden we nu ook niet terwijl je met dat tempo dus wel kan kneedownen (beetje forceren of zo). Ook wel veel lui gezien die zelfmoord wilden plegen... met 100 km de bebouwde kom inschieten om je meteen daarna tussen stilstaande auto's te proppen (ongepland). Ging allemaal weer eens net goed.

Nog wel effe een wedstrijdje gedaan met een Audi TT op de autobahn. Hij verloor :P .
 
Terug
Bovenaan Onderaan