Nogmaal zomaar een piccie..

Het lijkt me overigens vanzelfsprekend dat je rechterlicht zowiezo hoort te branden i.v.m. 'bermlicht'. Degene bij wie de linker koplamp brand lijkt me meer voor een Engelse motor ofzo.

Ik zat ook al te kijken, past wel mooi zo. Maar dit klinkt als een hele aannemelijke reden. Overigens 3x :} Maar blijf de zwarte het mooiste vinden O-)
 
'Poor twisted meOp weg naar ervaring' -> ervaring op doen is niet alleen de motor leren kennen maar ook beschermende kleding dragen! OOK MET MOOI WEER!
Anders kun je net zo goed je lerenjasje ook uittrekken!?

Not posted by a MoraalRidder!

Verders: leuke foto's
 
Und dass alles in die farben von die Deutsche Fahne :} :} :}
Schwarz, Rot, Gold
awel het kan ook nog het vaandel op zijn Bels zijn
Roet, Etter en Bloed
 
Hey Aramis, wat voor motor heb jij dan, omdat je die rode niet mooi vindt, ieder zn smaak natuurlijk ;)
Haha, nee man, ik maakte maar een geintje over die kleur. Kijk, zelf heb ik toevallig ook zo'n motortje... ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Ok nu goed..

Met zn 3en, schijnt niet zo vaak voor te komen

(helemaal links is van mij ;) )

(Afbeelding)

NIET VAAK, MAAR HET KOMT WEL EENS VOOR!!!!!


full



Deze foto is vorig voorjaar gemaakt. Voordat ik DJ Ducati ben geworden was ik DJ Triumph. Die zwarte was van mij. Inmiddels verkocht en rij nu op een streetfighter Ducati rond. Anders, maar ook mooi!!!
De 2 andere Triumphs zijn nog steeds van dezelfde eigenaren.
 
Staat hij hier altijd ?? en is dat olie wat ik zie op de grond , P.s maak je geen zorgen hoor is normaal voor een Engelsefiets dat hij wat lekt , zo kan je zien dat er nog olie in zit :+ , ze zien er verder toppie uit :9~
Greetz
full
 
hahaha, nee daar staat ie normaal niet, wel goed gezien trouwens!! Hey Aramis volgende keer als ik je een rondje op mn motor laat rijden niet meer zeggen dat ie van jou is he!
 
Terug
Bovenaan Onderaan