nogmaals motorbeurs Utrecht

Tering JK, jij bent snel met replyen! :)

Ik heb de hele week vrij genomen kerel :)

Instant-reply-tooltje gebruiken ;)
Had ik maar de hele week vrij... nee ik moet weer de hele week hard werken. Ach ik ben de vrijdag toch vroeg klaar met werken.. dan kan ik mooi ff de beurs ook afscheumen voor een leuke 400 of 600cc\'er... beetje ideeen opdoen.
 
Is er de laatste tijd al iets over bekend gemaakt op dit forum. Ik kan hier helaas niet zoveel meer kijken ;( wegens werk (geen internet!!!! in 2002!!! en ook wegens drukte.

Ik kom volgende week vrijdag of donderdag waarschijnlijk naar de jaarbeurs, en misschien ook nog een ander dagje (in het weekend).
 
Nee nee, druk met andere zaken he!

Morgen ga ik wat bouwen met een vriend van me voor de stand.

Albert moet even reageren voor de vraag of er nog mensen nodig zijn.
 
Net afgesproken met een vriend dat we op
vrijdag gaan. :)


Alleen krijgt hij donderdag zijn nieuwe motor
(honda cbr600f. een zwarte :9~ )
Inrijden dus, en dus met een slakkentempo vanaf Mtricht naar Utrecht en terug... :(
 
Zo te lezen gaan er maar weinig mensen op donderdag ... Wel lekker rustig natuurlijk. Over politie-controles op dB\'s hoef ik me in ieder geval niet druk te maken met mijn bescheiden uitlaatjes :]
Mijn vriend daarentegen gaat zijn originele uitlaten voor alle zekerheid maar even terugzetten ... \ '(

Ralfonso: succes met afrijden ! Kleine tip: niet proberen de auto met de examinator zoek te rijden, dat is mij gelukt maar werd me allesbehalve in dank afgenomen ... |(
 
Laatst bewerkt:
Ralfonso: succes met afrijden ! Kleine tip: niet proberen de auto met de examinator zoek te rijden, dat is mij gelukt maar werd me allesbehalve in dank afgenomen ... |(

Achterlijke examinator had je... een echte examinator met motor-liefde zou het juist toejuichen !!! Zal wel een vent zijn die de motorexamens voor \'erbij\' heeft.. |( Waar heb je een motor voor? Juist ! Om vlot door te rijden en elke auto zoek te rijden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan