nogmaals motorbeurs Utrecht

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Goed, we hebben dus een stand en een flyer...maar sindsdien heb ik weinig meer gehoord over het hoe en wat...

Wie gaan er staan, wat kunnen bezoekers verwachten...wie regelt het materiaal voor de stand :?
(hoet gaat het er uit zien??)

Als ik een uurtje flyers uitdeel mag ik dan mijn helm en andere rotzooi op de stand achterlaten zodat ik
dat niet hoef mee te zeulen? })
 
kunnen jullie niet enkele computers ter beschikking stellen waarlangs ze dan het motorforum kunnen bezoeken?

dat haalt meer uit dan enkele flyers zou ik denken :?
 
He relaxt. Ik zie net dat ze van donderdag tot zondag open zijn ipv vrijdag tot zondag ! :)
Ik neem vrijdag de 22e vrij denk ik en dan ga ik relaxt \'s middags even langs ofzo... dan zie ik het wel van de M-F stand. Ik moet alleen wel even 10 euro sparen voor de entree....


Edit :

http://www.motorbeursutrecht.nl/tekstframes/standhouders.html

Jaaaaaa M-F staat er ook tussen :+
 
Laatst bewerkt:
Motorforum staat er iid ook tussen, maar niet met een link zoals vele andere,en dat voor een internet forum |( , moet misschien nog maar even aangepast laten worden, toch????
 
Ik heb al het een en ander gehoord van Unstable en die stand gaat er echt goed uitzien, maar zal de details overlaten aan hem.
Ik heb al zo ongeveer 12 a 14.000 flyers en er komen er nog een paar bij.
 
Tering wat een berg flyers!

(Hoe wou je die op je R1 meenemen??) :)


Dalijk hebben we 8000 leden :+
 
Dat zijn idd een hoop flyers. We moeten hier binnenkort zeker ook ´bemiddelaars´ aanstellen om de zooi op het forum in de hand te houden? ;)
 
wtf?! 14000 flyers?!
En je baas vind dat niet erg? Leuk!

Nou ja, ik heb gevraagd of die het goed vondt als ik er een \"paar\" printjes maakte. })

En we verkopen van dat soort printers, dus eigenlijk is het een soort test. *D
 
14.000 flyers 7.000 a4-tjes 3 van die dozen tsjokvol!

Wat je noemt ff een printje maken!

Gizz, wat mij betreft ben je vanaf nu erelid! :}
 
Wie gaat al die flyers eigenlijk uitdelen, een paar mooie promotie vrouwen meenemen ? *D
 
Wie gaat de bemanning van de stand regelen? Het is niet meer zo heel veel nachtjes slapen ;)
Als jullie mijn hulp kunnen gebruiken op een bepaalde dag dan kan ik er vast rekening mee houden.
 
Laatst bewerkt:
volgende week gaan wij een schema maken.

Als je op de stand wilt staan kun je een mailtje sturen naar raul@motor-forum.nl met daar op de dagen dat je beschipbaar bent.
 
volgende week gaan wij een schema maken.

Als je op de stand wilt staan kun je een mailtje sturen naar raul@motor-forum.nl met daar op de dagen dat je beschipbaar bent.

Jullie zien het!! Als je beschikbaar bent, stuur dan ff een mailtje.

Volgende week zullen we het een en ander bekend maken.

(we hebben dus VEEL flyers, we willen (en gaan) een mooie stand (bouwen) en JAH we hebben 2 compu\'s met hopelijk een ISDN lijntje!)
 
volgende week gaan wij een schema maken.

Als je op de stand wilt staan kun je een mailtje sturen naar raul@motor-forum.nl met daar op de dagen dat je beschipbaar bent.

Ben niet echt zo\'n babbelaar zodra ik oog in oog sta met allerlei in leer gehuld spul ;) , dus ik stel me bij deze niet beschikbaar. Kom ook gewoon maar 1 dag. Lijkt me wel genoeg! :) Of jullie moeten echt om mijn hulp verlegen zitten? *D
 
Ben niet echt zo\'n babbelaar zodra ik oog in oog sta met allerlei in leer gehuld spul ;) , dus ik stel me bij deze niet beschikbaar. Kom ook gewoon maar 1 dag. Lijkt me wel genoeg! :) Of jullie moeten echt om mijn hulp verlegen zitten? *D
toch niet gay he })
 
ik ben voor dames die de folders uitdelen, maar unstable weet al hoe mijn gedachte gang is hierover.. hehe :P

ik heb ook nog 40.000 flyers van www.motogp.nl liggen, deel die ook maar uit :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan