Nokia N95 op het stuur monteren voor navigatie

Stylomaat

Rookie
26 apr 2009
17
0
Tilburg
Ik wil mijn nokia N95 op het stuur van mijn motor monteren om mee te kunnen navigeren. Iemand hier toevallig ervaring mee en een adres om een goede steun te bestellen voor deze telefoon met eventuele mogelijkheid om op te laden ?
 
TransIP - Reserved domain

nadeel van het geluid bij navigeren is dat je maar een deel van de instruktie hoort omdat de bluetooth verbinding iedere keer weer opnieuw moet worden opgebouwd.
het navigeren gaat verder prima met een N95.

je moet er nog wel een universele rammount bij doen om de houder op het stuur te kunnen monteren.

RAM Mount
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook mijn nokia n95 gemonteerd (maar dan op mijn brommer). Zie hier een afbeelding ->
dsc043582.jpg
. De houder koste rond de 30 euries, blijft echt verdomd goed zitten LINK.

Ik heb wel wat moeten verzinnen om het vast te maken, dit is wel goed gelukt. Ik heb er een heel erg stug rubber erop zitten zodat de kleine trillingen worden opgevangen (dit doet het erg goed moet ik zeggen.

Op men nokia n 95 heb ik MCGUIDER staan als navigatie, deze werkt goed
 
Heb hem ook gemonteerd op mijn thundercat met een stukje alluminium strip op de bout van mijn rem potje.
Met een standard houder van nokia die je snel dicht kunt drukken.Heb wel ff en stukje foom er in geplakt voor evt krasje achter op je telefoon.En ff een gat aan de zijkant gemaakt op daar door bij de aansluiting van je telefoon te kunnen.
En ff en twaalf volt aansluiting gemaakt om dan met een standard oplaad kabel te kunnen opladen. Gaat hard met stroom afname als jou navi steeds weer moet herberekenen. Maar werkt perfect ben er al mee naar tjechie geweest heen. :]
 
Heb ook de N95, doe hem gewoon in mijn borstzak en luister naar de instructies.
Deze zijn meestal duidelijk genoeg en een beetje bord lezen en nadenken hoort bij motorrijden ;)

Edit, om te luisteren gebruik ik de meegeleverde oordopjes :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan