nokken as lager schaal

gpx-gpz

Die hard MF'er
7 feb 2003
652
1
hellevoetsluis
hey bij het monteren van mijn nokken assen is er een boutje gebroken van de 6e lager schaal (gpz900R) aan de kant van de tandwielen ik heb hem aan getrokken met een moment sleutel op het goede moment maar de tik was dus niet de moment sleutel ;( het boutje zit er nu dus nog in weet iemand hoe ik die het beste er uit kan halen ? uit boren en dan met een linkse tap lijk me niks als die breekt ben ik nog verder van huis. ik zat te denken uit boren en er dan een inbus sleute in te meppen....

help ?
 
hey bij het monteren van mijn nokken assen is er een boutje gebroken van de 6e lager schaal (gpz900R) aan de kant van de tandwielen ik heb hem aan getrokken met een moment sleutel op het goede moment maar de tik was dus niet de moment sleutel ;( het boutje zit er nu dus nog in weet iemand hoe ik die het beste er uit kan halen ? uit boren en dan met een linkse tap lijk me niks als die breekt ben ik nog verder van huis. ik zat te denken uit boren en er dan een inbus sleute in te meppen....

help ?

Dat met die imbus heb ik ook wel es gedaan ja.. gewoon een gat boren waar de imbus net NIET in past.. ding erop, hamertje TIK en losdraaien... Kan het ook proberen met een platte schroevendraaier.. die worden steeds breder naar boven toe.. gat boren en schroevendraaier er vast in meppen. succes
 
speaking of momentsleutels,

kan iemand een merk/type aanbevelen voor motoren voor niet te gek veel geld.
de mijne is bijna antiek en heeft onduidelijke aanduidingen in het engels waardoor het altijd gokken is geblazen. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan