Nokkenas kogellagers kapot. ZXR

raf rider

Die hard MF'er
15 mrt 2006
380
3
halsteren
Hey ik heb race nokken assen van tornado waar de kogellagers van kapot zijn die achter het tandwiel zitten. Zijn Deze te vervangen?????

Nou hoorde ik dat dat tandwiel houder er op gekrompen zit en dat dat lager er ook op gekrompen zit. Het is dan ook zaak dat alles op excact dezelfde plek terug komt.

Is dit mogelijk zonder meer schade te maken?????
 
Hey ik heb race nokken assen van tornado waar de kogellagers van kapot zijn die achter het tandwiel zitten. Zijn Deze te vervangen?????

Nou hoorde ik dat dat tandwiel houder er op gekrompen zit en dat dat lager er ook op gekrompen zit. Het is dan ook zaak dat alles op excact dezelfde plek terug komt.

Is dit mogelijk zonder meer schade te maken?????

Ik weet niet verder.. maar tlijk me een zeer precies werkje.

Maare mocht je nog normale nokkenassen nodig hebben. Heb ik nog wel een mooie set voor je liggen! Voor een ZXR van 93-95

wolfman_dbh(ED)hotmail.com
 
Volgens mij is dat gewoon los te halen als je weet hoe, bedoel, een krukas wordt ook gereviseerd, en dat is op dezelfde manier in elkaar volgens mij.
Gaan eens langs bij een revisiebedrijf, kunnen je het zo vertellen.
 
Als je het dan toch gaat repareren, zou ik de nokken van the wolfman kopen en die erop plaatsen.
Heb ook hrc nokken willen steken op mijn cbr, omdat ik die zeer goedkoop gevonden had.
Maar de garagist heeft het me afgeraden omdat er dan een en ander stuk gaat. ofwel moet je meerdere stukken aanpassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan