nokkenas suz rgv 800???????? en wat voor zitje???

suz rgv 800

MF veteraan
3 nov 2004
7.381
1.141
Dordrecht
wie weet waar ik een snellere nokkenas voor een dr 800 blok kan kopen????
in nederland.

ben op zoek naar een iets heftigere voor op straat. niet zo,n mega heet apparaat, waarbij het stationair draaien klink als de grasmaaier van de buren.

en nog iets, wees eens creatief en plaats een zitje in de pic als jullie zin hebben. (ik ben niet zo,n geleerde in de mogelijkheden van de computer)

danke schoon.

full
 
wacht maar tottie klaar is....dan is tie pas geil. ga morgen m,n zitje bij de postbank afhalen (geen geld in huis toen ze um net af kwamen geven............uuuuuuh handig).
honda rs 125 zitje. model 2004. wordt wel vet.

ben nog ff op zoek naar een stuurkuipie. het plan was eigenlijk om een voorspadbord te gebruiken, maar daar zit 2 maanden levertijd op... vink een beetje lang.

we zien wel wattut word.
 
jep, ik heb al gevraagd welke ze wel op voorraad hebben. dan zien we wel welke ik neem....of ik er wel een neem.

volgende week zondag ff naar utrecht, daar eens kijken wat er nog te vinde valt.
 
ik ben der zondag dus dan kan je lang wachten bij die stand. ;)

kheb me zitje net gekregen.....

full


moet er nog flink wat afslijpen, maar dit blijft wel de hoofdvorm.
 
supervet apparaat! Kan je zomaar gaten boren in je achtertandwiel? Dat ziet er wel megavet uit namelijk 8-)

yo, tuurlijk kan je gaten in je tandwiel maken, alleen moet je ze niet te dicht bij de tanden en de binnenkant van het tandwiel doen.
als je een stalen tandwiel heb zou ik het niet doen, das meestal nogal hard.
deze is van aluminium.

in principe kan je er allerlei soorten vormen inmaken. moet je niet te veel weghalen natuurlijk, want dan gaat het mis.
 
puik plan! Ik heb dan wel een stalen tandwiel maar daar weet de gemiddelde vingerfrees wel raad mee ;) Verder echt een supervet apparaat! Ik weet dat er in Vijfhuizen een crossshop zit, wie weet hebben zij nog een nokkenas voor een dr800?
 
krijg als het goed is volgende week een nokkenas uit duitsland. een bedrijfie die dr blokken opfokt voor de supermono 'STR-produce' :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan