tewals

Rookie
27 feb 2018
4
0
Hallo allemaal,

Ik ben me aan het wagen het blok van mijn Honda CM400T uit 1982 te reviseren en zag dat de nokkenaskettinggeleider aan vervanging toe is aangezien deze stukjes zou kunnen gaan verliezen. Op CMSNL staat dit onderdeel bekend onder de artikelcode 14620-413-010.
Helaas is deze uitverkocht en bieden ze geen alternatief aan, andere opties (ebay, en andere websites) zijn vanwege de verzendkosten extreem duur (€80<)

Weet iemand toevallig een adres waarbij ik eventueel dit onderdeel (of alternatief) kan krijgen?
Voor zover ik kan vinden zijn de blokken van de CM450, CB400 en CB450 vrijwel hetzelfde.

Alvast bedankt!
 
Tja wat is extreem duur,80,- vind ik niet extreem,is het anders niet te krijgen dan zal je wel door de zure
appel heen moeten bijten,2e hands zou ik je niet aanraden,alles is inmiddels ook al zo oud en ik heb
hele motorblokken in puin gezien doordat de spanner was afgebrokkeld.
Het six center laat spanners voor de CBX namaken dat kost 389,-euro,dus heel wat meer dan 80,-.
maar ja dan heb je een spanner met vers rubber,want bedenk dat zelfs nieuwe uit die tijd waarschijnlijk al
vele jaren oud zijn en het rubber dus ook niet vers meer is.
 
Laatst bewerkt:
beter duur dan niet te koop.
en €80 is niet extreem duur in de wereld van nos onderdelen (helaas).
 
Terug
Bovenaan Onderaan