Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt, maar nu misschien een minder slimme vraag, hoe kom ik daar achter?Nu moet je alleen nog weten welke erin passen
Bedankt, maar nu misschien een minder slimme vraag, hoe kom ik daar achter?
Dan heb jij die spanner nog niet gezien, dat is namelijk een heel gevaarte Magoe, zalt ook is aan de Honda-dealer vragen.Door je originele eruit te halen en mee te nemen als je samen met je schuifmaat op zoek gaat naar een andere....
Lijkt me logisch toch??
Tis combinatie van olie en veer, dacht trouwens dat VTR1000 een tandwieloverbrenging had zelfs (SP1 that is)..Opvallend dat een VTR250 een spanner op oliedruk heeft en een VTR1000 een veerspanner?
Tis combinatie van olie en veer, dacht trouwens dat VTR1000 een tandwieloverbrenging had zelfs (SP1 that is)..
De nieuwe VFR800 (2e type) heeft wel gewoon 2 nokkenaskettingen, met 4 spanners als ik me niet vergis .
Vanwege de herrie van die tandwielaandrijving en zogenaamd voor het gewicht.
Ik heb dus interne, heb geen plaotie kunnen vinden. Maar wil ik die vervangen moeten de nokkenassen eruit. Das geen probleem als ik ergens een momentsleutel vandaan kan halen, maar dat is van latere zorg.Zijn ook heel makkelijk te vervangen, zo'n interne is veeeeeeel meer werk.
Geloof hier echt niets van. (Jou wel, Honda niet bedoel ik )
Heb nog nooit een VFR rijder gesproken die klachten had over het geluid van de tandwieltrein. En het gewicht is helemaal een nonsens reden.
Wie maakt zich op een toerfiets nou druk om die paar extra pondjes.
Gewoon zaakje van productiekostenbesparing (3 x woordwaarde ) imho
Maar het is maar de vraag of die voor dit type beschikbaar zijn...