Nollenweg Alkmaar 20:00 - 21:00

GSXR1000

Die hard MF'er
8 feb 2002
262
0
Heerhugowaard
Ik daar heen samen met mijn vrouw, lekker op de fiets. Wachtend op al het snelle werk, wheelies, stoppies, knee downs.... :}
Fototoestel mee, en wat denk je.... komen ze eenmaal langs, om weer te verdwijnen in het niets.
Zal wel weer een terrasje in Egmond geworden zijn *D

Was alleen een kawa piloot lekker aan het blazen, waarvan een foto.

misc.php
 
Yep, weet het zat mij een beetje op te jagen :(

En ik trapte er nog in ook waardoor ik de bocht miste :( Effe door de berm en kwam allemaal weer goed af.

Zijn hele tijd op b******g aan het spelen geweest en daarna naar de ......Maar nu zowel links als rechts op de grond gehad :)
 
******weg in het vervolg ook lekker wat pliesie in het vervolg.
Las in een ander topic iets van een agent die "bekende" dat ie had gelezen op een prikbord waar er gereden zou gaan worden.
Niet zo handig...

Even ******weg van mkn misschien :?
 
nou dan mot je ons ook gezien hebben
wij kwaamen ook met z,n vieren langs
die kawa heeft nog een stukie mee
gereden
ik heb nu zowel links als rechts de sliders
aan de grond gehad en *D de steppen ook
 
Jazeker heb ik jullie gezien, maar het was een keer, en toen waren jullie weer weg. Ik was van plan in de bocht foto's te gaan nemen, altans proberen, maar ja...
 
Jazeker heb ik jullie gezien, maar het was een keer, en toen waren jullie weer weg. Ik was van plan in de bocht foto's te gaan nemen, altans proberen, maar ja...

Was jij dat die met een dame daar op de fiets
boven op het via duckt stonden...

Had effe een brul gegeven man
 
Zet net me fiets op slot ging ik er ff opzitten,
brand ik me been aan het frame :(
Heb op de A9 nappie proberen bij te houden (had het net zo goed niet hoeven doen, waar de mijne ophoud begint die black bird net :) ).

Heb stukje op die van nappie gereden, maar das echt niet te vergelijken met een VFR.
 
Ja, dat hou je zeker niet bij, maar je kunt er wat aan doen.... Mijn GSX-R1000 is nog steeds te koop.....

En ik vind de VFR best een mooie motor, maar het geluid van die huilende blackbird en die blade zijn toch niet te versmaden..
 
Laatst bewerkt:
o tering joh...
dan heb ik naar jullie gezwaaid! :) hehehe...
grappig :)
 
die zx9R...hehehe...die moest eraan geloven bij de stoplicht sprint...

ik moet wel zeggen die dingen zijn snel..pfieeww...
 
je hoorde me langs janken dus :) hehehe...

Ja, dat hou je zeker niet bij, maar je kunt er wat aan doen.... Mijn GSX-R1000 is nog steeds te koop.....

En ik vind de VFR best een mooie motor, maar het geluid van die huilende blackbird en die blade zijn toch niet te versmaden..
 
Ja het geluid zat wel goed, we hoorden in de verte overal veel 4 cilinder gehuil, maar het bleef daar opvallend rustig.
 
we hebben gereden op de beverkoog...dat mag iedereen weten...daar halen we geen acties uit..met al die wegen van rechts...

je heb daar een pand...met 4 bochten links om...
en daar kan je netjes een kneedown oefenen...

dus daar is niks spannends aan hoor...
en als de pliesie wil kijken dan mag dat...we doen niks...niemand die last heeft van ons :)
 
hehehe... :) op het rechte stuk of was dat in de bochten?

Zet net me fiets op slot ging ik er ff opzitten,
brand ik me been aan het frame :(
Heb op de A9 nappie proberen bij te houden (had het net zo goed niet hoeven doen, waar de mijne ophoud begint die black bird net :) ).

Heb stukje op die van nappie gereden, maar das echt niet te vergelijken met een VFR.
 
We hebben daar ruim een uur gezeten, het was prachtig weer. Maar we hebben geen een maal oom agent voorbij zien komen, dus zal wel meevallen.
 
als je het een beetje beschaafd houdt...en geen 10x langsrijd...dan bellen ze de politie niet hoor... :)



We hebben daar ruim een uur gezeten, het was prachtig weer. Maar we hebben geen een maal oom agent voorbij zien komen, dus zal wel meevallen.
 
o die fiets heb ik zien staan...
hehehe...die is dus van jou meneer gixxer?

heb jij die verkocht aan mac?
of verkoopt hij hem voor je?
 
o die fiets heb ik zien staan...
hehehe...die is dus van jou meneer gixxer?

heb jij die verkocht aan mac?
of verkoopt hij hem voor je?

Ik heb hem gevraagd of hij 'm voor mij wil verkopen. Inkopen doet ie niet, maar op deze manier is de kans op verkoop toch groter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan