Nollenweg Alkmaar 20:00 - 21:00

Vraagprijs € 12900.
Mocht je interesse hebben, wel even melden dat je het via internet hebt, want ik denk dat Mac wel iets meer vraagt. Of direkt via mij.
 
dat is me teveel...
wil m op me bb inruilen...en ga niks bijleggen (kan trouwens ook niet)...
ik denk dat ik 11000/11500 terug krijg...dusssss....


Vraagprijs € 12900.
Mocht je interesse hebben, wel even melden dat je het via internet hebt, want ik denk dat Mac wel iets meer vraagt. Of direkt via mij.
 
ik wil m niet kwijt hoor zo is het niet...
maar een supersport...ga ik toch steeds meer naar toe...ben ik bang...

en blackbird is toppie...superfiets...
maar als ik ergens tegen aanloop....sja.....dan wil ik daar rustig over nadenken... :)

Dan wordt het toch nog even op de Blackbird rijden.... Maar das ook niet vervelend, toch....
 
He Nappie, ik heb net de foto's binnengehaald en ze zijn absoluut :9~

Ik heb ze hier intern ook maar vast naar wat mensen gestuurd en tevens een van de foto's als wallpaper neergezet *D

Als ze het nu nog gemist hebben })
 
dat is me teveel...
wil m op me bb inruilen...en ga niks bijleggen (kan trouwens ook niet)...
ik denk dat ik 11000/11500 terug krijg...dusssss....

ik zou het maar doen en meteen ook

Als je gaat praten dan moet je waarschijnlijk 1.000 euro toe leggen. zou ik niet over nadenken hoor. (als je er 11.000 voor krijgt natuurlijk denk ik niet persoonlijk)
 
als ik die 1000 heb liggen zou ik het zo doen...

maar dat zit er ff niet in... :)
moet ook nog 2x op vakantie...sept. en dec/jan.2003 :)

ik zou het maar doen en meteen ook

Als je gaat praten dan moet je waarschijnlijk 1.000 euro toe leggen. zou ik niet over nadenken hoor. (als je er 11.000 voor krijgt natuurlijk denk ik niet persoonlijk)
 
Ja, dat hou je zeker niet bij, maar je kunt er wat aan doen.... Mijn GSX-R1000 is nog steeds te koop.....

En ik vind de VFR best een mooie motor, maar het geluid van die huilende blackbird en die blade zijn toch niet te versmaden..
ik vind er niks aan aan dat gejank, liever brullen met die boel :}
 
Als je zelf op de motor zit, klinkt het ook te gek. Maar als je, zoals wij gisteren, daar aan de kant zit en er komen een paar van die pk pakhuizen voorbij, die alle registers open trekken, dan krijg je daar toch wel kippevel van...
 
zag ons eenmalig bochten werk er een beetje koel uit?want we reden met zijn 4ren achtermekaar...
 
Inderdaad zag er prettig uit. Ik zelf was altijd aan het knee downen. Maar het gebeurde maar weinig dat je ergens bv met de auto of fiets reed, dat je andere bezig zag. Maar om naar te kijken blijft nog steeds erg leuk. Ook als je in de auto zit en ze komen voorbij blazen, fantastisch om te zien. Net als achter een ander te rijden, die met kneedownen bezig is, het zijn net van die eurosport opnamen. :}
 
oef ik krijg het er helemaal warm van hehehe.. :)

Inderdaad zag er prettig uit. Ik zelf was altijd aan het knee downen. Maar het gebeurde maar weinig dat je ergens bv met de auto of fiets reed, dat je andere bezig zag. Maar om naar te kijken blijft nog steeds erg leuk. Ook als je in de auto zit en ze komen voorbij blazen, fantastisch om te zien. Net als achter een ander te rijden, die met kneedownen bezig is, het zijn net van die eurosport opnamen. :}
 
Mooie foto heb je van mij gemaakt....top
Ik was daar aan het oefenen (knee-downs)

Wel geinig ik kwam zaterdag die groep tegen waar ik mee ge-raced had die avond(Nappie had me te pakken bij het eerste stop licht....maar bij de 2de was ik Nappie te snel af :-)

Afgelopen disnsdag hebben we heerlijk met z`n alle rondje gereden...en eindelijk mijn eerste knee-down gemaakt...dankzij fastnappie

Had je nog meer mooie foto`s van mij ?
groetjes MikeP
 
Mooie foto heb je van mij gemaakt....top
Ik was daar aan het oefenen (knee-downs)

Wel geinig ik kwam zaterdag die groep tegen waar ik mee ge-raced had die avond(Nappie had me te pakken bij het eerste stop licht....maar bij de 2de was ik Nappie te snel af :-)

Afgelopen disnsdag hebben we heerlijk met z`n alle rondje gereden...en eindelijk mijn eerste knee-down gemaakt...dankzij fastnappie

Had je nog meer mooie foto`s van mij ?
groetjes MikeP
2de stoplicht deed ik niet mee.. :)
ik trok rustig op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan