noobvraag. waar zit de benzinekraan suzuki gsx-r 600?

Wappie_NL

MF'er
28 mrt 2007
43
0
Tilburg
Hey,

me motor start niet meer. Ben nu een kwartier aan het zoeken maar kan de benzinekraan gewoon niet vinden. Wie kan mij helpen?

Gr. Kevin
 
als het gisteren gepost was had ik er bijna ingetrapt

als er een "benzine kraan" op zit heb je hem toch zelf uitgezet als de motor het eerst wel deed ,dus weet je waar ie moet zitten
 
Laatst bewerkt:
ik schaam mezelf ook dat ik het moet vrage en nee het is geen 1 april grap :P. Ik snap gewoon echt niet dat ik het niet kan vinden. het zo lang zitte zoeken.

Wat bedoel je met hij slaat neit aan of hij start niet. startmotor draait rond. hoor geen rare geluiden. accu net nieuw eringezet (en opgeladen). daar had ik idd al een topic over.

Het kan ook nog zijn dat de shoke niet werkt want ik hoor geen verschil in startgeluid als ik met of zonder shoke doe. dat kan ook niet goed zijn denk ik?
 
Dan kan het ook nog zijn, dat je te veel doorstart en je bougies kapot zijn gegaan.
want de bougies kunnen niet veel hebben, en als je te veel zonder choke start gaan ze kapot met een koude motor.

Want ik heb zelf ook het probleem gehad, dat ik de motor niet meer aan de praat kreeg terwijl die een dag ervoor nog wel heeft gelopen.

toen bleken ook de bougies kapot te zijn.
 
het is een injectie uit 01 of 02 ik twijfel. zal zo ff kijken.

Marcel24 bedankt voor de tip. kzal de bougies is nakijken.

Dan heb je geen benzinekraan maar een benzinepomp,als je je contact aanzet moet de fiets(zeker als deze in zijn vrij staat)kort even zoemen,da's de pomp.
Luister eerst eens of je deze hoort,zo niet check je zekeringen dan of er 1 niet doorgebrand is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan