Noodbruggen op singel Antwerpen

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Halelujah....

Was er met het blik al eens over gegaan en toen leken ze me al stevig scherp. Maar toen ik er straks met de motor vlotjes over ging leek het wel rodeo B|

Reed een pietsie te hard (net wat aan het spelen met een 645 CSI)maar dit is levensgevaarlijk, ik kan me niet voorstellen dat de MAG hier ng niets naar gedaan heeft, de platen liggen op een 30 graden van elkaar schat ik |(
 
Zitten je vullingen nog wel goed vast?

:P


Klinkt iig als iets waar je in de regen dus al helemaal niet moet komen......
 
ik rij er dagelijks overheen met de motor en als je het rustig doet(lees 50km/u) is er niets aan het handje.
die borden staan er niet voor niets!
vanaf 70km/u komt je voorwiel even los van de grond weet ik uit eigen ervaring :P
 
ik rij er dagelijks overheen met de motor en als je het rustig doet(lees 50km/u) is er niets aan het handje.
die borden staan er niet voor niets!
vanaf 70km/u komt je voorwiel even los van de grond weet ik uit eigen ervaring :P

140 beide wielen :X
 
Moet regelmatig door Antwerpen en kan zeggen dat ik die bruggetjes juist erg gaaf vind.
 
ik denk dat ze je dan aan de andere kant van de brug kunnen oprapen (

net niet :X

Het was die langste aan de Plantin Moretuslei

Diegene aan Berchem station richting Mortsel is ook er cool, de asfalt ligt al helemaal weggeschraapt als je er af rijdt van de carters.
 
Die noodbruggen zijn inderdaad een ramp, heb er al met een bijzonder laag koekblik overheen gemogen en dan moet je echt op kruipsnelheden vooruit. En het ergste van het geheel is dat we eigenlijk nu al wel weten dat die dingen dus gewoon blijven als de werken afgelopen zijn (en er dus een in mijn uitzicht blijft staan).
 
....er liggen ook regelmatig stukken koekblik bovenop (reflectors, wieldeksels, schroefjes en uitlaatonderdelen)


is dat niet ELKE weg in Belgie ? :X
complete uitlaten, einddempers, LADDERS!, bezems, pionnen, vrachtwagenbanden.
en nee, ik reed niet DOOR werkzaamheden heen :(
 
Jep die noodbruggen zijn echt gevaarlijk, 1e x dat ik er over reed was met de auto van mn moeder (die ook naast mij zat) en ik ging 60-65 en er zijn toch wel ff 2 wieltjes van de grond gekomen denk ik :+

Met motor heb ik er iets rustiger over gereden en toch nog geschrokken van de overgangen, is zo gelijk die brug die er al 30 jaar ligt vlakbij de Meir/centraal station/roosefelt plaats..
 
Terug
Bovenaan Onderaan