Nooit meer een boete!!!

TL1000S

MF'er
20 jun 2004
71
0
Maastricht
Even te informatie, er zijn tegenwoordig handige apparaatjes om boetes te voorkomen, zie de foto's voor meer info. Heb ik besteld via mijn broer in de V.S., werkt perfect.
Gr.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/103414/eb7bc1d57a25a2dc10837bff1077e8fb (plaat1.JPG)​
 
En dan nu het resultaat...

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/103417/863bb221456780e2b6a82d8121377e8d (plaat2.JPG)​
 
full

full


Kenteken wegklapper dus..
a) niet nieuw
b) verboden
c) als ze je pakken ben je echt zwaar de lul.
 
A) Wel Leuk
B) uhh ja nou en :+ ;)
C) Ach ja je kan beter iemand neerschieten ja.
 
Nu alleen nog ff je M-F sticker erop en je heb hem helemaal niet nodig. Vinden ze je toch wel. })

Nog ff gecontroleerd, maar ziet er niet gephotoshopt uit. Dus echt dom. :X
 
Laatst bewerkt:
Ach het is een makelaar, die verdienen toch genoeg. Dus die kan het zich wel permiteren. :+

Wel vreemd dat juist hij dan zo'n systeempje monteert, betaal je toch gewoon de boetes. :X Moet je alleen niet harder dan 50 km te sel rijden. 8-)
 
Hiermee ben je idd ZWAAR de lul :+

hierover heb ik aantal maanden terug nog iets van gehoord op televisie ;)
motorrijder klapte met 1 druk op een knop zn kenteken weg voordat hij werd geflitst... wel ideaal eigenlijk :X
 
wel leuk apparaatje, Zoiets moet je aansluiten op je radar/flitspaal detector. *scan.. scan.. scan piiieep! piiieep! bats klats weg kenteken FlitS! 10 sec later bzzzzzz terug kenteken. :P
 
Nou,ik zou toch wel interresse hebben in zo'n systeem!! :9~

Zijn ze hier in nederland al ergens te krijgen??
 
Leuk apparaatje, alleen niet echt slim van die nummerplaat. Nu hoefen onze online politie vrienden niet eens meer uit hun luie stoel te komen om een boete uit te schrijven! :z
 
Leuk apparaatje, alleen niet echt slim van die nummerplaat. Nu hoefen onze online politie vrienden niet eens meer uit hun luie stoel te komen om een boete uit te schrijven! :z
 
idd,
dus...........Een blauwe R1 met kenteken MD-JF-91 rijdt met een kentekenplaat wegdraai systeem. Het is gelukkig maar goed dat Baksteen hier nooit meeleest :X :+


Hakinnen vindt zo'n systeempje ook wel stoer, maar had wel ff de plaat afgeplakt voor de foto
 
Gaat dat nou elektrisch of megáánies :?

Volgens mij ben je trouwens idd flink de lul als ze je pakken... :X Maar
wel een mooit systeem :)
 
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Kenteken wegklapper dus..
a) niet nieuw
b) verboden
c) als ze je pakken ben je echt zwaar de lul.
Ik heb me wijs laten maken dat het wel mag, zolang je het maar niet gebruikt...
Je kentekenplaat mag trouwens niet beschadigd zijn en dat is hier wel het geval.
Misschien kan /wil baksteen hier wat meer over vertellen?
Ik zat er namelijk ook aan te denken om zoiets in elkaar te flansen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan