Maar als je deze banden dus gebruikt merk je het niet. En hoe goed rijdt zo'n band als je er 3 weken geleden een nagel in hebt gereden?
Daarom gooi ik het er ook pas in als ik een lekke band heb en gebruik het niet preventief.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar als je deze banden dus gebruikt merk je het niet. En hoe goed rijdt zo'n band als je er 3 weken geleden een nagel in hebt gereden?
Het is echter weer geruisloos verdwenen wegens balansproblemen en het feit dat je het niet merkte wanneer er een spijker in je band zat met alle gevaren van dien.
Leuk, ik denk dat je je band uiteindelijk toch moet vervangen, net als bij een plug. Maar het lijkt me wel fijn om te weten dat je dan in iedergeval zonder problemen door kunt rijden tot je bij een bandenboer bent
Ja, ze zeggen in het filmpje dat het met 248 graden Fahrenheit aan de band gehecht wordt, dat is meer dan 100 graden celcius. Vindt de rubbersamenstelling van je band echt niet leuk. Grip heb je daarna waarschijnlijk een heel stuk minder omdat het rubber verder gevulcaniseerd is en dus veel harder geworden is.waarschijnlijk spuiten ze het in de band die de klant hebben wil, dus de wegliggen zal niet anders zijn... tenzij dat proces nog invloed heeft op de kwaliteit van de band natuurlijk.
En ik denk niet dat dat beetje extra gewicht veel negatieve invloed zal hebben...
Het is een vloeistof die heel erg snel vulcaniseerd, dus elk gaatje wordt direct opgevuld door het vulcaniserende materiaal, waardoor de band dicht blijft.
Veilig genoeg lijkt me.
en de velg misschien ook nietNog iets: wat denk je van de monteur die een band met die meuk er in moet vervangen? Zal die niet blij mee zijn.....
Aan de andere kant, als ik één spijker in de band heb laat ik er een paraplu in zetten, daarvoor moet het gat groter geboord worden en toch rijd ik er gewoon mee door.
Mij lijkt dan ook dat zolang het bij een spijker blijft en het gat dus minuscuul is er niet echt een probleem zal zijn, zelfs niet bij meerdere spijkers.
Bovendien, het is ook gevaarlijk als je band in één keer razendsnel leegloopt; dat gevaar is hiermee een stuk kleiner .
en dat is nog lastig ook band eraf... spul derin... band erop... en bij de bandenboer band eraf... nieuwe band erop... en maar