Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opzich een goed idee ,maar is het niet gevaarlijk op hoge snelheid?
Het rubber aan de buitenzijde beschadigd immers wel...
waarschijnlijk spuiten ze het in de band die de klant hebben wil, dus de wegliggen zal niet anders zijn... tenzij dat proces nog invloed heeft op de kwaliteit van de band natuurlijk.wegligging van die dingen?! daar hoor je ze helaas niet over.
Hoax!!
Zit gewoon dit in..http/www.motorsupport.nl/product.php?id=274&PHPSESSID=dfdd66f4d27f7709dd737794ddca0f5c
"Bib-mousse" bedoelt ie.Zit wat in? Link werkt niet !
... en over onbalans in je band die onstaat als er gordels worden doorgesneden rept men niet. Wel fijn dat je thuis kunt komen, maar de band is ook dan na 'lek' rijden toch zeker aan vervanging toe.
Je gaat natuurlijk niet op grote schaal door schroeven en spijkers rijden en dan verder blijven rijden, maar het is wel prettig om zelf weg te kunnen komen in geval van een lekke band.
Ik moet bekennen dat de bravok regel voor mij niet elke keer opgaat als ik ga sturen.
Dus het zou goed kunnen zijn dat die nagel of schroef er enkele weken in blijft zitten...
Aan de andere kant, als ik één spijker in de band heb laat ik er een paraplu in zetten, daarvoor moet het gat groter geboord worden en toch rijd ik er gewoon mee door.... en over onbalans in je band die onstaat als er gordels worden doorgesneden rept men niet.
Als je band daardoor leeg loopt, merk je het echt wel. Ik heb één keer een spaanplaatschroef in de voorband van de Transalp gehad. Binnen 10 seconden was de band helemaal leeg. Maar dat zal ook wel komen door het feit dat daar een binnenband in zit.
Ik controleer mijn banden ook niet elke dag moet ik toegeven.