Nooit meer olie verversen?

Sja, het hangt er puur vanaf wat voor additieven hij toegevoegd heeft. Het lijkt me niet onmogelijk dat iemand dit op eigen houtje voor elkaar heeft gekregen.
Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat de onderzoeksteams van de grotere bedrijven niet naar zoiets op zoek zijn/waren (en dus ook niet zoiets naar buiten brengen of op de markt laten verschijnen): iets ontwikkelen wat eenmalig gekocht hoeft te worden is alleen maar nadelig voor je eigen inkomsten...
 
ik vraag me trouwens af of je koppeling dat niet gaat slippen van die super olie
Zoals ik uit het verhaal begrijp, is het ontwikkeld voor auto's.

Hoeveel auto's rijden er rond met een natte koppeling?

Het zou opzich wel voor de helft waar kunnen zijn, maar ik gooi het niet in mijn motoren...

Bjorn
 
Ik las ergens dat dat spul ook een hoge viscositeit zou hebben, alleen was dat ook alweer precies? :?
 
hoe hoger de viscositeit, hoe vloeibaarder de vloeistof.

Water heeft een hogere vicositeit als stroop.

Is wel goed bij een koude start.
 
Het is precies andersom ;)

Water is laag visceus en dus dunvloeibaar en stroop is hoog visceus en dus een dikke "vloeistof"
 
Laatst bewerkt:
jaren geleden mischien wel 15 /20 was er een japanner op tv , een hoge omes van nissan , die beweerde hoe zwarter de olie des te beter en ook niet verversen .
hij heeft toen ook een test laten zien maar men wist het niet of dat wel zou kunnen .

als deze boesjes gelijk heeft word ons mileu een stukken schoner ,geen afval olie meer en filters enz enz
 
Ik heb ook al andere verhalen over tests met greentec gehoord. Zou enorm brandstof besparen, maar geen druppel minder verbruik.

Wij hebben meerdere bedrijven die onze producten gebruiken en wel de besparing halen waar je mee bespaart.

Alleen hebben wij geen olie die niet meer ververst hoeft te worden. ( wel langere verversingstermijnen.)

We zullen zien.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan