[Noord-Brabant] Waar is de koffie lekker??

In de winter...

  • Blijf ik thuis, MF'en

    Stemmen: 2 7,1%
  • Hou ik winterslaap

    Stemmen: 4 14,3%
  • Rij ik net zo veel als 's zomers

    Stemmen: 4 14,3%
  • Ga ik schaatsen

    Stemmen: 6 21,4%
  • Doe ik kortere ritjes

    Stemmen: 11 39,3%
  • .. eindelijk tijd voor mijn partner

    Stemmen: 1 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28

Haga-San

MF veteraan
7 apr 2002
8.948
331
Tilburg
In deze mindere maanden is het altijd wel leuk om na een stukje rijden ergens een bakje leut naar binnen te werken en even lekker te kletsen. Dus een plaats waar ze het gezellig vinden als er volk komt en ze je niet naar buiten kijken.

Welke motorzaken oid. vind jij de moeite waard om even langs te gaan??

Enkele aanraders zijn wat mij betreft:

- Geboers Motoren te Eersel. Leuke zaak, gratis koffie/thee/choco en altijd tijd voor een praatje. Aardig personeel en leuke zaak met veel artikelen. Genoeg parkeerplaats.

- MJK Leathers in Oudenbosch. Mooie (motorkleding-)zaak, aardig personeel, gratis koffie of lekkere Cappuchino, goed assortiment. Nadeel is lastig parkeren.

- Motor Centrum Roosendaal. Aardig personeel, ruime zaak. Assortiment is redelijk, gratis koffie of thee. Genoeg parkeerplaats.

- MotoPoint Middelbeers. Motorkledingzaak, aardig personeel, als je een beetje mazzel hebt ook gratis drinken, goed assortiment.

- Van Meel Motoren in Made. Hele mooie ruime zaak, goed assortiment, gratis drinken of betaald blikje drinken, GRATIS KOEKJES!!!!, aardig personeel, veel motorboekkies.

Genoeg voor nu even, iedereen aanvullen aub, zelf heb ik er ook nog wat maar dat is voor later.
 
Ik zou gewoon in Breda op de Grote Markt een bakkie gaan doen, of in 'De Bruine pij' ;)
Komen veel Angels, maar daar zit niemand mee...toch? ;)
 
- Van Meel Motoren in Made. Hele mooie ruime zaak, goed assortiment, gratis drinken of betaald blikje drinken, GRATIS KOEKJES!!!!, aardig personeel, veel motorboekkies.
Was idd. ook de eerste waar ik aan dacht toen ik je eerst regels las. :)
 
van Andel motoren in Kerkdriel: kleine zaak(geen kleding en/of accesoires),wel gratis koffie en altijd in voor een praatje (rijdt zelf ook zoveel mogelijk motor en raced zelf)

Korteland motoren in Hardinxsveld-Giessendam: ruime motorzaak met tegenwoordig ook een kleding/helmen afdeling en gratis koffie uiteraard. O ja en een koopavond op Maandag.

Ik kom er regelmatig, gewoon om eens ff lekker rond te kijken en een bakje koffie te pakken.
 
Wij meren altijd aan bij "Sint Petrus" naast de kerk in Hilvarenbeek. ...bij minder weer een verwarmd terras. Alleen komen hier erg weinig motorrijders.

In de zomer pikken wij altijd een terrasje in Baarle-Nassau. Dan zetten we onze motor tussen alle andere motoren voor het raadhuis in het centrum. Of we karren door richting de Abdij van Postel in België.

Ook een aanrader is "Corsendock" in Oud-Turnhout. (...maar dan moet je in Brabant even de grens over naar onze Zuiderburen)

Ach, na een barre em koude motorrit is een warme mok chocomelk thuis (met slagroom, uiteraard) toch het lekkerste. ;)
 
Hey Haga-san

bij deze nodig ik je uit om een keer met mij samen in Tilburg centrum koffie te gaan drinken :9
 
De Gararage, Alleen op Zaterdag open:

ansicht.jpg
 
Hey Haga-san

bij deze nodig ik je uit om een keer met mij samen in Tilburg centrum koffie te gaan drinken :9

[me]Hornikx wil ook mee!
[/me]


Lekkerste koffie in Brabant?
Bij huize Hornikx in Tilburg. De enige echte Illy koffie!
Betere koffie bestaat gewoon niet! :}

Qua motorzaken vergeten we Hoes in Rijen en Teunissen in Kerkdriel.
Qua kroegen kun je eens richting Heusden rijden. Uitwaaien op de dijk en daarna de kroeg in voor een lekkere bak koffie met een uitsmijter.
 
Lekkerste koffie in Brabant?
Bij huize Hornikx in Tilburg. De enige echte Illy koffie!
Betere koffie bestaat gewoon niet! :}

Qua motorzaken vergeten we Hoes in Rijen en Teunissen in Kerkdriel.
Qua kroegen kun je eens richting Heusden rijden. Uitwaaien op de dijk en daarna de kroeg in voor een lekkere bak koffie met een uitsmijter.
Zeg maar wanneer we welkom zijn, Mister Illy Café!!!

Ik kom wel. Misschien Soespoes ook wel??
 
ik durf mijn ZXR niet voor de bruine pij te zetten wor.... al die ruige Harley rijders. voor je het weet staat er één zijn net gedronken halve liter bier tegen je kuip te pissen :+ :p ;) Maar idd. wordt ook een kort ritje voor mij... misschien kom ik dan wel met de (trap)fiets ;)
 
Op vrijdag 14 november 2003 10:00 schreef Haga-San het volgende:
- Van Meel Motoren in Made. Hele mooie ruime zaak, goed assortiment, gratis drinken of betaald blikje drinken, GRATIS KOEKJES!!!!, aardig personeel, veel motorboekkies.

Genoeg voor nu even, iedereen aanvullen aub, zelf heb ik er ook nog wat maar dat is voor later.

Ik ga naar Made... moet ik van te voren melden dat ze flink in moeten slaan? :9
 
Kheb een kaartje binnengekregen van Hoes in Rijen. Aanstaande zaterdag en zondag is er een uitverkoop. Misschien met een paar man/vrouw gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan