Noord-Holland: BBQ - woensdag 6 aug

SCHOKKEND :P
wat ze hier allemaal mee kunnen doen :+ :+ , beetje photoshop talent maakt er wat van :9

Sorry voor de dame op de foto ;) , maare je staat er wel heel goed op
Op donderdag 07 augustus 2003 01:35 schreef pq het volgende:Zal ik er een foto van jou voor in de plaats doen. ;)

Last time I checked I was still a boy... ;)

Trouwens... ik zat er nog aan te denken om die foto te bewaren... toen ik terug bladerde in die pagina's was ie net weg :( :P
 
Hey Randy... pq???

Jullie laten me toch niet in de steek???


:+

Sorry, maar ze heeft.... uhhh.... gelijk. |(

En ik moet morgen nog werken ook. :X

Maar het idee dat er morgen heel wat mensen gaan balen, en er 1 dame heel blij is. Maakt morgen mijn dag weer goed. *D
 
Franky en Sjefske,
Bovenstaande en het berichtje van Freaky moeten toch wel duidelijk genoeg zijn hoop ik.

Nu ga ik toch echt naar bed toe...

Lees de smilies.... ik weet het... is lastig.....

ok.. als jullie er dan ook allemaal mee ophouden... dan ga ik ook maar naar m'n bed. :z
Weltrusten.... :Z
 
Zo, er kan er maar een de laatste zijn ;)

Ik heb echt genoten van de BBQ, erg veel :} voor de organisatoren, beetje jammer van het weer, maar gelukkig bleef het wel droog :)

[me]Flow moet toch maar eens bij de scouting op bezoek gaan, voor de kampvuur badge }) [/me]

Enne Pq, de foto's zijn weer errug goed :9
 
Laatst bewerkt:
Yessssssssss, lijkt me helemaal goed.
maarre ik hoor graag hoe en waar ik kan betalen wat dat ontging me even. (zit weer met me ogen halfopen).
 
Yessssssssss, lijkt me helemaal goed.
maarre ik hoor graag hoe en waar ik kan betalen wat dat ontging me even. (zit weer met me ogen halfopen).

Betalen kan je bij Vinchante (of bij één van de andere organisatoren).

Maar voor dat je gaat betalen zou ik (als ik jou was) nog even wachten tot je echt wakker bent en het topic nog een keertje hebt doorgelezen. ;)

Of had je het over de kampvuur badge. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan