Noord-Holland Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
goldstrike is een drankje met stukjes bladgoud erin..50% alcohol dus wordt je
lekker lam van :+

@ DDD, ziet er goed uit :}
Is toch van Bols geloof ik?(heb het een keer gezien ergens)
Tis dat het bladgoud bevat,anders had ik niet geweten wat je ermee bedoelde.
Ströhrum(80%),wordt je ook knetter van,maar das meer linke soep.

Maar ik wil gewoon een gezellige avond,en morgen nog weten wat ik gedaan heb,dus ben liever flink aangeschoten.(of een beetje dronken)
Dus ik denk dat het met die 2 flessen wel gaat lukken. :)
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal

ben niet zo ervaren hier maar zie jullie vaak staan op A9 bij tankstation,nou is mijn vraag wat jullie presies doen? gewoon gezellig ouwehoeren over motoren of rijden? en wie komen daar nou allemaal zijn het allemaal stunt freaks of ook wat onervaren motor rijders zoals ik.

Groeten

en Misschien tot ziens!!
 
hallo allemaal

ben niet zo ervaren hier maar zie jullie vaak staan op A9 bij tankstation,nou is mijn vraag wat jullie presies doen? gewoon gezellig ouwehoeren over motoren of rijden? en wie komen daar nou allemaal zijn het allemaal stunt freaks of ook wat onervaren motor rijders zoals ik.

Groeten

en Misschien tot ziens!!
 
hallo allemaal

ben niet zo ervaren hier maar zie jullie vaak staan op A9 bij tankstation,nou is mijn vraag wat jullie presies doen? gewoon gezellig ouwehoeren over motoren of rijden? en wie komen daar nou allemaal zijn het allemaal stunt freaks of ook wat onervaren motor rijders zoals ik.

Groeten

en Misschien tot ziens!!


Als gij van de pliesie of journalisten bent:

Wij staan daar allemaal alleen stil(geparkeerd-->parkeerplaats) en babbellen alleen maar... O-)

Als je een gewone rijder bent:

Dito als hierboven,maar dan wat meer allround speelwerk met een vleugje foei erbij... :+

Voor de ervaren en onervaren rijder.. :P

Oftwel drop by some time.. ;)
 
hallo allemaal

ben niet zo ervaren hier maar zie jullie vaak staan op A9 bij tankstation,nou is mijn vraag wat jullie presies doen? gewoon gezellig ouwehoeren over motoren of rijden? en wie komen daar nou allemaal zijn het allemaal stunt freaks of ook wat onervaren motor rijders zoals ik.

Groeten

en Misschien tot ziens!!

Het is in principe gewoon een ontmoetingsplek. Hangplek zou ik zelfs zeggen.

Het valt me tegen dat er nog geen Jopie's Snackbar-kar staat ofzo, met alle posers die er continu staan. :+


Of een donut-kar voor de veelvuldig aanwezige 'bezoekers'. :+
 
ik heb al gereden, ook hugo en hugo nog gezien aan de andere kant van de weg..
en er waren ook nog een paar undercover mf'ers :+
maar ik denk dat rikkie en ik er vanavond gewoon weer zijn


haha,..dat was ik dus met een paar vrienden,..kom nog wel 'ns kijken als er meer lui zijn...misschien vanavond even...lijkt me wel gezellig om even bij te kletsen over hoe ik netjes een bochtje moet nemen })
 
Nee ben gewoon een nieuwschierige burger met een honda cbr 600RR die vandaag weer de kriebels kreeg toen hij al die motoren op de weg zag rijden terwijl hij in die K.. auto zat.Mar misschien moorgen op de tweewieler stapt moest het meisie ook een beetje tevreden houden vandaag

GRoeten
 
Bedankt Belg. Dinsdag ga ik een aanhanger ophalen om ff iemand te laten kijken. Het ZUIGT in ieder geval ;(
 
Ja hoor. daar was 'ie dan: vandaag mn eerste Knee-dow, en van m,n maat ook!! :} :} :} :} :} :} :} :}

Nieuwe MPP's eronder en :] ....Fantastische band :} :}
 
Bedankt Mistica. Ik heb de motor snel in de schuur geparkeerd, de schuur op slot gedaan en we kijken er een paar dagen niet meer na.

@MV: Ik ben het volgende slachtoffer geworden van de "Maat".
 
Nee ben gewoon een nieuwschierige burger met een honda cbr 600RR die vandaag weer de kriebels kreeg toen hij al die motoren op de weg zag rijden terwijl hij in die K.. auto zat.Mar misschien moorgen op de tweewieler stapt moest het meisie ook een beetje tevreden houden vandaag

GRoeten

Om je meisie tevreden te houden MOET je toch JUIST de motor van stal halen??

...... anders maar eens denken aan inruilen. .... (niet de motor natuurlijk)
 
uhm check dat vandaag maar eens motorhead kijken of je goed kan rekenen ;)

mensen we gaan op pad voor een juiste en exacte route naar de bbq


hierna zullen wij ons vervoegen op ons aller liefste plekkie :)
dit zal wel rond de klok van 12 worden misschien ietsje later
zien jullie straks wel weer
 
Was wel ff gezellig met de meneer met de blauwe R1 en grim reaper :P
[me]Jessy gaat steeds platter }) [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan