Noord-Holland Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slo

MF veteraan
22 mrt 2004
1.418
0
Noord-Holland / Velserbroek
Booya!

115644


De links naar een stukje geschiedenis.

------------------------------------------

Noord-Holland: Deel 9
Noord-Holland: Deel 8
Noord-Holland: Deel 7
Noord-Holland: Deel 6
Noord-Holland: Deel 5
Noord-Holland: Deel 4
Noord-Holland: Deel 3
Noord-Holland: Deel 2
Noord-Holland: A4 A9 ,Schiphol

------------------------------------------

 
Laatst bewerkt:
Merci Jongens... ik kom helaas niet ...ben helemaal gaar ...het was echt oorlog op me werk ...moet even weg spoelen met Rosé :P

ik ga ff de linkjes naar de vorige topics toevoegen :)
 
Homo's? Dat zijn toch die gasten die toch onzinnige stukjes schrijven in plaatselijk dagbladen over A9 race e.d. :X

Geef die gaste maar een fles rose zien ze daarna nog meer roze olifanten op de A9 scheuren..
 
LOL, dat Rose verhaal is een keer per ongeluk mij gaan achtervolgen ..nadat ik ziek was van de zomer in combonatie Rosé met div medicijnen en een luchtig msn chat sessie tussen mij en Rikkie en Jessy lol :P

Maar voor de buitenstaanders; ik spoel mij zorgen weg met brandenwijn .Rode/Witte / (rose alleen zomers) BrEeZahs een biertje plus soms nog wel eens een whisky ..hint hint volgende verjaardags kado ;)

Idd Homo's bevinden zich in den haag of op tv of in de journalisitiek ;)
 
LOL, dat Rose verhaal is een keer per ongeluk mij gaan achtervolgen ..nadat ik ziek was van de zomer in combonatie Rosé met div medicijnen en een luchtig msn chat sessie tussen mij en Rikkie en Jessy lol :P

Maar voor de buitenstaanders; ik spoel mij zorgen weg met brandenwijn .Rode/Witte / (rose alleen zomers) BrEeZahs een biertje plus soms nog wel eens een whisky ..hint hint volgende verjaardags kado ;)
Whisky met cola :P :9
Bier,wel lekker maar daarvan ga ik :r (behalve bij tapbier)
Breezers zijn wel :P maar erg zoet,en das wat minder.
Klein flessie Smirnoff :P

En slo,toevallig CB'tje? :P

En medicijnen en drank gaan niet samen,daar wordt je verdomde dronken en melig van. :)
 
Whisky met cola :P :9
Bier,wel lekker maar daarvan ga ik :r (behalve bij tapbier)
Breezers zijn wel :P maar erg zoet,en das wat minder.
Klein flessie Smirnoff :P

En slo,toevallig CB'tje? :P

En medicijnen en drank gaan niet samen,daar wordt je verdomde dronken en melig van. :)


medicijnen en drank gaan perfect samen ! DE manier om zeker te weten dat je je roes uitslaapt :+ :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan