Noord-Holland deel 12!

Status
Niet open voor verdere reacties.
West-Friesland is regio Hoorn-Enkhuizen-Medemblik.
En het kan best zijn dat ik de regio Alkmaar ook aandoe. :)
 
West-Friesland is regio Hoorn-Enkhuizen-Medemblik.
En het kan best zijn dat ik de regio Alkmaar ook aandoe. :)

Doe je goed! Zomaar een rondje rijden.
Als het nog droog gaat worden ga ik dat ook maar eens doen... (In West-Friesland :X )
 
@ Agos:

Gisteren even bij Niwa langsgeweest, ff rondgekeken en een nieuw vizier voor mijn helm gehaald.

Ik kreeg idd een goed gevoel bij deze zaak, aardige lui. En de 2 R6-en die ze hadden staan: :9~ .
 
Uh ja, maar hun bepaalden de regels wel :P

Zo, dat gaat wel rap zo ja. Volgende keer begin ik maar bij 800 ofzo. Weet ik zeker dat ik goed zit :X ;)

Thnx for integrating my pic in de openingsfoto. Leuk om te zien.

En moeten we voortaan echt aan die 2500 zitten ? Vink helemaal niet leuk. 1000 posts is toch prima ?
 
Met een beetje slap ouwehoeren redden we dat wel... 8-)

moet wel lukken O-)

owja was nog ff om 14:00 op de aker, donkere luchtjes, maar twas droog :]
full
 
de akermaat? Zijn dat die 2 Texaco pompstations? Of dat restaurant?

Ik weet het niet, ondanks dat je er vaak langs rijdt. :?
 
Mooi begin van deel 12 Jessy. Ik wist niet dat er foto's van mij waren van een stoppie. Waarom sta je zelf niet met de motor op de foto, er zijn van jouw zeken alleen foto's dat je staat te ouwe-hoeren.
Wat ik ook een beetje mis is de Jordan-Car-Wash bus, die staat er zo'n beetje altijd. Of je nu vroeg of laat komt Rikkie staat voor je klaar.
 
@ Agos 8-) Beware not to flip it though.. trust me..it hurts.. :X O-)

Ik heb een bepaalde aanloopsnelheid,knijp m'n rem niet al te hard in totdat ie diep genoeg in zijn voorveer staat,en vervolgens knijp ik hem helemaal in.(opbouwend remmen,en op het laatst voluit)
Zo komt ie het mooist omhoog,en gaat het niet te agressief.


8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan