Noord-Holland deel 13!

ik heb nou toch een gebakje mee van suzuki....fotoos coming up....
een m800 cruiser...ongekend....
 
ik heb nou toch een gebakje mee van suzuki....fotoos coming up....
een m800 cruiser...ongekend....

Ik ben niet jaloers.....

520_M800%20K5%20Black%20Studio.jpg


Arme jongen.....

:P
 
Ik ga ook op vrijdag...
Misschien maar met een aantal vanaf de Aker ?

PS: Wel papieren meenemen als je op de motor gaat, ze controleren daar bij het wegrijden (en terecht!)
 
Het heeft even op zich laten wachten maar het resultaat mag er wel degelijk zijn!!!

Begin februari had ik me tank over laten spuiten door Norrie om weer een mooie krasvrije tank te hebben.

Het resultaat:

tank1.jpg


tank2.jpg


o ja dit was Mistica
 
Netjes hoor Mys.

Heeft ie 't bijgewerkt of is ie helemaal opnieuw gespoten?? :?

Misschien een tankpadje een goed idee??
 
Tot op de beurs :P
[me]Jessy is er alle dagen :) [/me]

Hi Jessy,
Sorry als ik je gisterochtend heb laten schrikken of het gevoel heb gegeven dat je opgejaagd werd. Ik had een beetje haast en ergerde mij heel erg aan de automobilisten.
 
hou op man ik heb pas 53 km kunnen rijden met dat ding ik wacht op iets warmere tempraturen :)
dat hele in rijden is CRAP...
van inrijden tot 1000km ...wordt ie niet sneller van...

hoe wel?

1: goed warm rijden ..km of 10 a 15...
2: eerste versnelling gewoon ff normaal...
3: tweede versnelling...van laag toeren...3000 ofzo tot 8000 en dan gas dicht helemaal terug laten zaken tot 3000...doet dit een keer of 5 a 6 niet terug schakelen of doorschakelen en dus ook niet remmen met je rem...en afremmen op de motor zorgt voor een vacuum in blok waardoor ie ook netjes inslijt....
4: 3de/4de/5de/6de versnelling hetzelfde...
: de eerste 2x tot 8000 toeren...daarna elke keer 1000 toeren erbij pakken...

als je de 6x gehad heb...zit je rond de 13000 a 14000 toeren en dan wordt het al is wat volgens mij met een 750cc...

doe deze methode in 1x dus niet in 3x rijden.....

daarna....vanaf stilstand, door alle versnelling vol optrekken ...tot aan net voor rood....en dan van 6 terug naar 5 naar 4 enz.hoog toerig terug schakelen....en dan ...

een afspraak met de dealer maken...olie en olie filter vervangen...10w40 erin...halfsysteet...is prima...

en dan gewoon rijden zoals je normaal altijd doet...

methode werkt goed....

oja..en NIET 1000km met olie in je blok rijden...al die slijpsels zitten er dan veels te lang in....dat is pas slecht... :)

zo...vanmiddag een drz 400 supermotard ophalen...heb nou 500km gereden met een M800 van suzuki....(in 3 dagen...pffff)

:)
 
zo ...net voor de endurance 500 op assen 2de paasdag net te horen gekregen dat ik een dagje bij het trac(the race academy) team mag meekijken....kaartjes gehad...ff een dagje gezellig doen bij bertus en eddy... :)

leuk hoor :)
 
Ik zag wel Jessy haar motor gisteren op de beurs, maar Jessy......... :?



Jessy was gesignaleerd op de M*******M stand, ze was waarschijnlijk een winter colletje voor mij aan het zoeken :)
Die ze niet hadden meegenomen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan